19 Απρ 2009

Πάσχα στο Τολό!

Χριστός Ανέστη! Χρόνια Πολλά με Υγεία και Αγάπη για όλους!
Και πολλά πολλά χαμόγελα!!!


Κυριακή του Πάσχα σήμερα, σηκώθηκα σχετικά νωρίς - αν υπολογίσει κανείς την ώρα που κοιμήθηκα δηλαδή! - και να'μαι εδώ να σας γράφω τις ευχές μου! Έβαλα ίντερνετ και στο σπίτι το πατρικό μου βέβαια στο Τολό, γι αυτό πλέον δε θα σας στερούμαι στα ταξίδια μου!
Ο καιρός σύμμαχος αυτό το Πάσχα, ώρες ώρες νομίζουμε ότι είναι ήδη καλοκαίρι! Πολλοί κάνουν μπάνιο στη θάλασσα αυτές τις μέρες, εγώ δεν ανήκω σε αυτούς, αν δε μπει Ιούλιος σπάνια μπαίνω στη θάλασσα! Όμως είναι τόσο όμορφα γιατί όλα τα παραλιακά μαγαζιά είναι γεμάτα κόσμο και ζωή και περνάμε υπέροχα εδώ με τη φιλενάδα μου!
Χθες κάναμε και μια βόλτα μέχρι το Ναύπλιο, δυστυχώς δεν είδα το Αλικάκι μας, αλλά ανανεώσαμε το ραντεβού μας για την Τρίτη.
Χθες βράδυ στην Ανάσταση, εκτός από τα γνωστά βεγγαλικά που πλέον τα έχω συνηθίσει και χωρίς αυτά δε νιώθω Ανάσταση, είχε και πολλά πυροτεχνήματα και πραγματικά ήταν το κάτι άλλο. Από τα μεγάφωνα ακουγόταν το Χριστός Ανέστη ολοκάθαρα, όλος ο κόσμος τραγουδούσε μαζί, με τα κεφάλια στραμμένα ψηλά στον ουρανό που ήταν διάσπαρτος με φως και λάμψη. Μια Ανάσταση που μας έκανε να νιώσουμε δέος και συγκίνηση μέσα στην ψυχή μας...
Στις 12 ακριβώς, με τους πρώτους ήχους της Ανάστασης, η σκέψη μου και η ψυχή μου ενώθηκανμε εκείνες του αγαπημένου μου, όπως το είχαμε συμφωνήσει... Μπορεί να είμαστε μακριά φέτος το Πάσχα, αλλά νιώθουμε κοντά.... η παρουσία του εξάλλου είναι παντού γύρω μου...
Μετά ήρθαμε από το σπίτι, παρέα με τη Βίβιαν, τη φιλενάδα μου, τον γιο της, την αδελφή μου και την ανηψιά μου και τσουγκρίσαμε τ'αυγά με τους γονείς μου. Δε φάγαμε εδώ όμως, πήγαμε στην ταβέρνα, όπου ειλικρινά σας μιλάω, ήταν τόσο υπέροχο το φαγητό, που μια μπουκιά μας χώριζε από τον στομαχικό ίλιγγο! Γενικά τρώμε τόσο πολύ αυτές τις μέρες, που όταν γυρίσω σπίτι μου είναι βέβαιο ότι θα κάνω αυστηρή δίαιτα για να επανέλθω στα φυσιολογικά μου!
Έτσι, για να κάψουμε και καμιά θερμίδα, πήγαμε αργότερα στο μπαράκι και ρίξαμε τους χορούς μας με τη φιλενάδα μου! Ήταν εκεί φίλοι αγαπημένοι που χάρηκα τόσο πολύ που ξαναείδα, μια παρέα όλο το μαγαζί - αυτά είναι τα καλά της επαρχίας! Και βέβαια μαζί μας και ο Παναγιώτης, ο Τάκης μου όπως τον λέω εγώ, ο "Κωνσταντίνος" του βιβλίου μου - όσοι είδατε το βίντεο από την παρουσίαση θα τον θυμάστε.
Σήμερα το μεσημέρι θα γίνει πάλι το αντίστοιχο φαγοπότι, με τους γονείς όλοι μαζί αυτή τη φορά, όχι στο σπίτι αλλά σε παραλιακό μαγαζί όπου τα αρνιά ψήνονται κάτω στην άμμο κι ο χορός στήνεται μπροστά στη θάλασσα!

Έχουμε άλλες δυό μέρες λοιπόν σ'αυτό το μαγευτικό μέρος κι ελπίζω ο καιρός να εξακολουθήσει να είναι τόσο καλός. Την Τρίτη το απογευματάκι θα πάρουμε τον δρόμο της επιστροφής...
Σας ανεβάζω μερικές φωτογραφίες, ό,τι έχουμε τραβήξει μέχρι τώρα και μέχρι να φύγουμε θα ανεβάσω περισσότερες! Αυτό που πρέπει οπωσδήποτε να σας πω είναι ότι η Βίβιαν με τον γιο της μένουν σ'ένα ξενοδοχείο όπου τα δωμάτια είναι πάνω στη θάλασσα κι αυτό είναι κυριολεκτικό! Πανέμορφο δωμάτιο με κουζινούλα, τηλεόραση, κλιματισμό, κουκλίστικο! Βγαίνεις από το δωμάτιο στη βεράντα, κατεβαίνεις ένα σκαλάκι κι είσαι στην παραλία! Και η τιμή του; 40 ευρώ, για να μη μου λέτε ότι το Τολό είναι ακριβό δηλαδή!
Καλή συνέχεια στις διακοπές σας φίλοι μου, να φάτε, να πιείτε, να διασκεδάσετε και κυρίως: ν'αγαπήσετε!


Στο δωμάτιο που μένει η φίλη μου... Nelly's apartments!

Με το που βγαίνεις απ'το δωμάτιο βρίσκεσαι εδώ...

Κι εδώ....



Ο Άγγελος στην ταβέρνα που φάγαμε τη Μεγ. Παρασκευή το μεσημέρι

Εδώ η Βίβιαν με τον γιόκα της στο στέκι μας - καφέ όλη μέρα και μπαράκι το βράδυ! Remember τ'όνομά του και πραγματικά έχω πολλά να θυμάμαι από κει...


Πασχαλινό τραπέζι...μόνο η κορούλα μου λείπει, που φέτος έκανε Πάσχα με τον πατέρα της


Με την αγαπημένη μου ανηψιά...


Με τους γονείς μου


Στο μπαράκι με τη Βίβιαν

77 σχόλια:

Anastasios είπε...

Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά!

H Πατρίδα είναι πάντα κορυφή στις γιορτινές ημέρες. Να την χαρείς με όλη σου την ψυχή.

Ας ευχηθούμε το Άγιο Φως που πηγάζει από τον Πανάγιο Τάφο, το οποίο φωτίζει και ανακαινίζει τον κόσμο, να μας φωτίσει και κατευθύνει τα βήματά μας "πάσας τας ημέρας της ζωής μας".

panagiota είπε...

Καλημέρα και Χρόνια Πολλά Μαράκι μου
Φιλιαααααααααα

pavlina είπε...

Χρόνια Πολλά και Χριστός Ανέστη!!!
Να περνάς όμορφα Μαρία μου!!!
Φιλιά πολλα!!!

Mafalda είπε...

Ax, ti omorfa pou einai :)

Na peraseis polu omorfa...
Xristos Anesth!!

Mariela είπε...

Τι όμορφα που είναι!!!
Τέλεια!!!!!
Καλά να περάσεις Μαράκι μου....
Φιλιά

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Χριστός Ανέστη φίλη μου αν και τα είπαμε και στο τηλέφωνο,εύχομαι και του χρόνου με υγεία και αγάπη στο σπιτικό σου.Βλέπω περνάς υπέροχα , τι όμορφο μέρος!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Τέλεια!!! Πανέμορφα!!!
Χρόνια Πολλά, Χριστός Ανέστη, υγεία και αγάπη Μαράκι μου εύχομαι!!
Και του χρόνου μαζί με τον αγαπημένο σου παρείτσα!!
Αυτές τις μέρες βρήκα επιτέλους ευκαιρία και τέλειωσα το βοβλίο σου.
Οπως ακριβώς το περίμενα, ε-ξαι-ρε-τι-κό!!!
Σύντομα θα βάλω και σχετικό ποστ!!
Πολλά πολλά συγχαρητήρια!!
Φιλάκια:)

Maria Tzirita είπε...

Πατέρα Αναστάσιε, εύχομαι η Ανάσταση του Κυρίου να φέρει χαρά και αγάπη σε κάθε ψυχή ανθρώπινη... Χρόνια πολλά και για τη γιορτή σας, να είστε πάντα καλά!

Maria Tzirita είπε...

Παναγιώτα μου, χρόνια πολλά κορίτσι μου, να είσαι καλά και να περνάς καλά! Φιλάκια!

Maria Tzirita είπε...

Παυλίνα μου, πολλές ευχές και σε σένα, να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να έχετε υγεία και αγάπη! Να περνάς καλά κούκλα μου, πολλά φιλάκια!

Maria Tzirita είπε...

Mafalda μου, χρόνια σου πολλά κορίτσι μου, είδα πως εσύ δεν την έζησες τόσο όμορφα την ανάσταση, κρίμα. Πάσχα είναι μόνο για την Ελλάδα, κακά τα ψέματα! Σε φιλώ και σ'ευχαριστώ για τις ευχές σου!

Maria Tzirita είπε...

Μαριέλα μου τέλεια είναι, πράγματι! Κι εσύ να περνάς καλά, χρόνια πολλά πάντα με υγεία και χαμόγελο! Σε γλυκοφιλώ!

Maria Tzirita είπε...

Αχτιδούλα μου, είδες τι όμορφη είναι η πατρίδα μου; Αλλά είπαμε, η παρέα είναι που μετράει πάνω απ'όλα! Σας στέλνω πολλά φιλιά σε όλους σας, και του χρόνου με υγεία!

Maria Tzirita είπε...

Ελενάκι μου, χρόνια πολλά και καλά! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να περνάτε όμορφα! Χαίρομαι που σου άρεσε το βιβλίο, θα περιμένω την αναλυτική σου κριτική! Φιλάκια πολλά πολλά!

eirini είπε...

Αααααα!!!! Κακοπεράσατε βλέπω, χαχα!!! Άντε και του χρόνου έτσι, ανάμεσα σε συγγενείς και φιλους να περάσεις ονειρεμένα! Ωραία είναι να είσαι στην πατρίδα σου! Πολύ όμορφες φωτογραφίες, γεμάτες αγάπη!
Χριστός Ανέστη Μαράκι μου! Να είσαι πάντα καλά και να περνάς έτσι ωραία!
Φιλιά πολλά πολλά!!!!!!!

Aνεμος είπε...

καλο πασχα εκανες πάσχα δίπλα μου και δεν με φώναξες??πλακιτσα να εισαι παντα καλα

marianaonice είπε...

Χριστός Ανέστη!!
Χρόνια Πολλά Μαρία μου και του χρόνου!!
καταπληκτικές φωτογραφίες
Υπέροχο το Τολό!!
Ζήλεψα!!
να περνάς πάντα ονειρεμένα!!!
Φιλιά!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!
Να περνά όμορφα....και έχουμε καιρό για δίαιτες
:-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

~~Εμμέλεια~~ είπε...

Χριστός Ανέστη....

Φιλενάδα...χαίρομαι που περνάτε τόσο όμορφα...Σε φιλώ

Lilith είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ, Μαρία μου!!!
Χρόνια Πολλά και να' σαι πάντα καλά και να περνάς τόσο όμορφα όπως περνάς τώρα! :)
Φιλιά πολλά!

Artanis είπε...

Ζηλεύωωωωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!
Πανέμορφα όλα, χαίρομαι που πέρασες καλά...Και του χρόνου!!!
Φιλιά πολλά απο ΝΖ...

VAD είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ,ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ,

Χώνεψε το αρνί;:))

Καλημέρα...

Sophia Kollia είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ Μαρία μου.
Χαίρομαι που πέρασες καλά, και όλα πήγαν κατ' ευχήν.
Διάβασα και το Μάτια μου. Στο επόμενο να ολοκληρωθεί ο έρημος ο έρωτας!! Με την ψυχή στο στόμα ήμουν μέχρι που πέθανε. Άντε ρε Μαρία, γιατί την πέθανες την κακομοίρα? Την πήρε στον λαιμό του ο παπάς. Να μάθουν οι αναγνώστες να μην ακούν κανένα, παρά μόνο την καρδιά τους!
φιλιά πολλά

Maria Tzirita είπε...

Ειρηνούλα μου είδες πώς κακοπερνάμε;...!!! Σ'ευχαριστώ κοριτσάκι μου, εύχομαι και σε σένα να περνάς πάντα καλά με τους αγαπημένους σου, όπου κι αν βρίσκεσαι! Χρόνια πολλά μάτια μου!

Maria Tzirita είπε...

Άνεμε, αφού ξέρεις ότι εγώ πάντα εδώ είμαι στις γιορτές, δεν έκανες καμιά βόλτα να τα πούμε κι από κοντά; Να'σαι καλά, χρόνια πολλά, πάντα με υγεία!

Maria Tzirita είπε...

Μαριανάκι μου, δεν υπάρχει λόγος να ζηλεύεις κορίτσι μου, όλο το καλοκαίρι εδώ θα είμαι, ελάτε! Χρόνια πολλά και καλά, ελπίζω να περνάς κι εσύ όμορφα, πολλά πολλά φιλιά!

Maria Tzirita είπε...

Γλαρένια μου, χρόνια πολλά, υγεία και αγάπη στην οικογένειά σου! Εννοείται ότι όσο είμαι εδώ του δίνω και καταλαβαίνει, η δίαιτα θα πέσει μετά την επιστροφή! Φιλάκια πολλά γλυκιά μου!

Maria Tzirita είπε...

Ελανάκι μου, εμείς τα είπαμε και τηλεφωνικώς και στο έταξα: κάποιο Πάσχα θα το περάσεις στο Τολό μαζί μου, ετοιμάσου! Φιλάκια κούκλα μου!

Maria Tzirita είπε...

Λίλιθ μου, Αληθώς Ανέστη, σ'ευχαριστώ για τις πολύτιμες ευχές σου κι ανταποδίδω! Υγεία, χαρά και αγάπη είναι τα μόνα που χρειάζονται οι άνθρωποι! Χίλια φιλιά!

Maria Tzirita είπε...

Αρτάνις μου, όταν επιστρέψεις με το καλό, να έρθεις μια βόλτα από τα μέρη μου να τα γνωρίσεις κι από κοντά! Ελπίζω να πέρασες καλά, να έχεις πάντα υγεία και χαμόγελο! Σε γλυκοφιλώ!

Maria Tzirita είπε...

Vad μου, χρόνια πολλά και σε σένα! Υγεία κι ευτυχία! Το χωνέψαμε τ'αρνί μια χαρά με τους χορούς που ρίξαμε δυό βράδια τώρα! Ελπίζω κι εσύ να πέρασες όμορφα, πολλά πολλά φιλιά!

Maria Tzirita είπε...

Σοφάκι μου, χρόνια πολλά και καλά και του χρόνου με υγεία! Το επόμενο βιβλίο μου να είσαι σίγουρη θα σε αποζημιώσει ως προς το παράπονό σου, είναι εντελώς follow your heart!
Φιλιά πολλά κουκλίτσα μου!

Vassilis είπε...

Αρνάκι, παραλία
το βράδυ ... μπαρ-αρία
να περνάς καλά Μαρία!

Ανώνυμος είπε...

Χριστος Ανέστη Μαράκι όμορφο! Φοβερές οι φωτογραφίες από τη γενέτειρά σου και είμαι σίγουρη ΄101 τοις εκατό ότι πέρασες Τ-Ε-Λ-Ε-Ι-Α!!! Να που έμαθα και τα ονόματα της χαριτωμένης κοπελιας και του μικρου νεαρου κυριου που σας έβγαλα φωτογραφία στη βιβλιοπαρουσίαστη στη Γλυφάδα (βίβιαν και άγγελος). Ελπίζω να έριξες μερικά τσιφτετέλια και για μένα! Και πάλι Χριστός Ανέστη.
φιλάκια,
Σμαραγδένια

Ανώνυμος είπε...

Κι επειδή το σχολείο μας κρητικοκρατείται και θέλω δε θέλω (ναι βαράτε με κι ας κλαίω!!) έχω μάθει αρκετές μαντινάδες, ιδού άλλη μία:

Το άγιο φως στο σπιτι σου
να γίνει περιβόλι
να ανθίζει να καρποφορεί
καθημερνή και σχόλη.

Υ.Γ. ΠΟυ σαι ρε πρασανάκη να δεις τις προόδους της δασκάλας σου!! Φιλάκια στο Αρκαλοχώρι, σύντεκνε.

Φιλάκια και στο Μαράκι από ένα τρελοκόριτσο που το λένε Σμαραγδένια.

zeidoron dtsoukas είπε...

Αληθώς Ανέστη Μαρία μου,να χαίρεσαι ό,τι αγαπάς και να έχεις πάντα την υγειά σου.Εμείς επιστρέψαμε σήμερα από την πατρίδα,το Αγρίνιο,όπου βοηθούντος και του καιρού περάσαμε πολύ όμορφα!Ψήσαμε παραδοσιακά στο πατρικό μου και το γλεντήσαμε δεόντως.

Yianna είπε...

Καλό απογευματάκι φιλενάδα
Σου εύχομαι ολόψυχα (για πολλοστή φορά, ελπίζω να πιάνουν οι ευχές!!!)να περνάς τέλεια.Οντως Πασχαλινό παρτάκι στην παραλία δεν ξέρουμε τι θα πει...περιμένουμε φώτος!!! Χριστός Ανέστη με κόκκινα αυγά, φλαούνες, σούβλες και ηλιόλουστο καιρό!!

ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ είπε...

Μαρία μου Χρόνια πολλά.
Είμαι σίγουρη πως πέρασες υπέροχα.
Εύχομαι και του χρόνου με υγεία και δίπλα σου ο Γιάννος σου και η κορούλα σου.

Γεωργία είπε...

Μαράκι μου γέμισε λίγο η καρδούλα μου με όμορφες εικόνες,πρώτη φορά είδα ψήσιμο στην παραλία....Ηθελα να σου πω γι αυτό και σου γράφω τι όμορφοι που είναι οι γονείς σου και η μαμά σου τι όμοφο χαμόγελο κούκλα!
Όσο για σένα κυρία μου τι να πω λάμπεις,μες την καλή χαρά....με την ανηψιά την κουκλα ...είσαστε μια όμορφη οικογένεια φτου φτου!
Ε!και με την κολλητή σου τι να πω....γι αυτό σου λέω ωραίες εικόνες....Να σασται καλά πάντα τέτοια ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΕΥΤΥΧΙΑς........
Σε φιλώ!

marian είπε...

Μαρία μου γλυκιά,
Χριστός Ανέστη και Χρόνια πολλά!!!
Να είσαι πάντα τόσο ευτυχισμένη,γλυκιά και χαμογελαστή στη ζωή σου όσο είσαι και σ΄αυτές τις πασχαλιάτικες διακοπές σου!!!
Εύχομαι να έχεις πάντα γύρω σου τους αγαπημένους σου ανθρώπους!!!!
Σου στέλνω πολλά φιλιά από την όμορφη Κέρκυρα!!!!!

Maria Tzirita είπε...

Βασίλη, Χρόνια Πολλά! Κάπως έτσι, νομίζω σωστά το έθεσες! Οι διακοπές πρέπει να τα συνδυάζουν όλα! Πολλά φιλιά στην οικογένεια, να είσαστε καλά!

Maria Tzirita είπε...

Σμαραγδένια μου, εσύ όσο πας κι αποτρελαίνεσαι κούκλα μου! Χα,χα, ευχαριστώ και για τη μαντινάδα, σου εύχομαι χρόνια πολλά και καλά, πάντα με υγεία! Φιλιά πολλά!

Maria Tzirita είπε...

Γειά σου Δημήτρη μου, χρόνια πολλά! Χαίρομαι που περάσατε καλά και παραδοσιακά και γυρίσατε χωρίς πρόβλημα στο σπιτάκι σας! Εγώ είμαι ακόμα Τολό και λέω να παρατείνω τις διακοπές μου κατά μια μέρα και να γυρίσω αύριο. Φιλιά στη γυναίκα σου και τις ευχές μου!

Maria Tzirita είπε...

Γιάννα μου, πιάνουν οι ευχές σου, να'σαι καλά! Δεν έγινε ακριβώς πάρτυ, απλά ένα μικρό γλέντι, αλλα΄δεν έχω άλλες φώτο να σου δείξω, μείναμε από μπαταρία! Ακόμα εδώ είμαι, μια τελευταία βόλτα στο Ναύπλιο σήμερα κι επιστρέφω αύριο. Χαίρομαι που περάσατε καλά, πολλά φιλιά σε όλους σας και του χρόνου με υγεία!

Maria Tzirita είπε...

Κλωστούλα μου σ'ευχαριστώ, η αλήθεια είναι πως φέτος μου έλειψαν και οι δύο αυτοί που ανέφερες... Χρόνια πολλά και σε σένα κορίτσι μου, να'σαι καλά!

Maria Tzirita είπε...

Γεωργία μου, σ'ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια, η αλήθεια είναι πως την καμαρώνω πολύ τη μανούλα μου, γιατί ενώ είναι 72 χρονών φαίνεται νεότατη! Ελπίζω να της μοιάσω, να έχω πάρει το γονίδιο! Φιλάκια κορίτσι μου, τα είπαμε και στο τηλέφωνο και θα τα ξαναπούμε και μεθαύριο στη γιορτούλα σου!

Maria Tzirita είπε...

Μάριαν γλυκιά μου, χρόνια πολλά και σε σένα, να περνάς καλά κούκλα μου, πάντα με υγεία και χαμόγελο! Φιλάκια πολλά πολλά!

Ανώνυμος είπε...

Μαράκι μου χρόνια πολλά και χριστός ανέστη.
Ωραία περνάς από ότι κατάλαβα.
Το βιβλίο σου Τ Ε Λ Ε Ι Ο.
Λουίζα

kiki είπε...

Χωρίς καν να κοιτάξω το κείμενο, κατάλαβα ότι οι φωτό είναι στο Τολό. Είχα μείνει εκεί 2 χρόνια πριν και μου άρεσε η παραλία.
Χρόνια πολλά και καλά!

(είσαι ίδια η μαμά σου :-))) )

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ.ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ.

Μαργαρίτα Πάσχου είπε...

Χρόνια σου πολλά, καλά και δημιουργικά Μαρία μου!

Aspa είπε...

Χρόνια πολλά!
Φαίνεται ότι περάσατε υπέροχα, μπράβο! Από αύριο, επιστροφή στα καθημερινά και αγαπημένα! Φιλιά Μαρία μου…

Maria Tzirita είπε...

Λουίζα μου γλυκιά, που είσαι εσύ; Πράγματι πολύ καλά πέρασα, σήμερα η επιστροφή! Χαίρομαι που σου άρεσε το βιβλίο, περιμένω να μου στείλεις αναλυτική κριτική! Φιλάκια πολλά πολλά και χρόνια πολλά με υγεία!

Maria Tzirita είπε...

Κική μου, χρόνια πολλά! Χαίρομαι που σου αρέσει η πατρίδα μου κι ελπίζω να μας επισκεφτείς και πάλι! Να είσαι καλά και να περνας καλά! Φιλιά!

Maria Tzirita είπε...

Σκρουτζάκο μου, χρόνια πολλά και σε σένα αγόρι μου! Ελπίζω κι εσύ να πέρασες καλά, και του χρόνου με υγεία! Φιλιά!

Maria Tzirita είπε...

Μαργαρίτα μου, χρόνια πολλά και καλά, με ωραίες εμπνεύσεις και καλλιτεχνικές δημιουργίες! Φιλιά πολλά!

Maria Tzirita είπε...

Άσπα μου, χρόνια πολλά κούκλα μου! Ναι υπέροχα περάσαμε και σήμερα η επιστροφή, όπως τα λες. ελπίζω κι εσείς να περάσατε το ίδιο καλά και να γιορτάσετε και του χρόνου πάλι με υγεία και χαρά! Πολλά φιλιά στις απίθανες κόρες σου και σε σένα φυσικά!

KitsosMitsos είπε...

Πάσχα δίπλα στη θάλασσα ομολογώ ότι δεν έχω κάνει ποτέ!
Να'σαι καλά και να περνάς καλύτερα!

akrat είπε...

χρόνια πολλά
υγεία
χαρά
και πάντα να μας χαρίζετε υπέροχες ιντερνετικές στιγμές

Smaragdenia είπε...

Maraki xreiazetai kai ligi (?) trella sti zoi mas, diaforetika mas vlepo na pidame apo kanena pasakrotiri (vrahos stin tino) sth thalassa!!!!!!!!!!!

filakia filakia filakia
Smaragdenia

Maria B. είπε...

Μαρακι μου χρόνια πολλά να χαίρεσαι την υπέροχη οικογένεια σου, βρε τι όμορφο σόι είσαστε ???
ο ενας πιο όμορφος απο τον αλλο! απο γονείς να πάρω απο εσας και τις δύο ? απο τις κόρες σας !!!
να ζήσετε και να είστε πάντα αγαπημένοι!!

Εκεινο δε που με εστειλε και δεν το είχα δεί ποτέ μεχρι τώρα είναι οι ψησταριες στην θάλασσα, μιλάμε για πολύ χάι περίπτωση !!!χιχιχιιχι !

και του χρόνου Μαράκι μου !!!!!
με το καλό να βρεθείς με την κορούλα σου !

Maria Tzirita είπε...

Κίτσο μου, έχει κι αυτό την πλάκα του, να το δοκιμάσεις! Να'σαι καλά, χρόνια πολλά!

Maria Tzirita είπε...

Akrat, που χάθηκες; Χαίρομαι πολύ που σε βλέπω! Χρόνια πολλά, ελπίζω να επανέλθεις για τα καλά πια και να σε βλέπουμε! Φιλιά!

Maria Tzirita είπε...

Σμαραγδή μου, μην το λες σε μένα αυτό, εγώ είμαι πρωτομάστορας στην τρέλα! Φιλάκια πολλά, επέστρεψα!

Maria Tzirita είπε...

Μαράκι μου, είμαι πίσω σπίτι μου, με την κορούλα μου επιτέλους! Ευχαριστούμε για τα κοπλιμέντα, να'σαι καλά, χρόνια πολλά και σε σένα, υγεία και αγάπη στην οικογένειά σου! Φιλάκια πολλά!

Unknown είπε...

Και του χρόνου Μαράκι μου, πάντα με χαρά και ευτυχία!!!
Φιλιά πολλά!

Roadartist είπε...

Πάντα ευτυχισμένοι να είστε!!
Χρόνια πολλά Μαράκι, ότι καλύτερο σου εύχομαι για σένα και τους αγαπημένους σου :) Φιλιά!

stalamatia είπε...

Χριστός Ανέστη Μαρία μου ,πάντα να περνάς καλά.Πολλά φιλιά

Maria Tzirita είπε...

Lilly μου, χρόνια πολλά κούκλα μου, περιμένω και τα δικά σου τα νέα! Φιλάκια πολλά!

Maria Tzirita είπε...

Ροντούλα μου σ'ευχαριστώ κι ανταποδίδω τις ευχές! Ας έχουμε την υγειά μας κι όλα τ'άλλα είναι στο χέρι μας! Χίλια φιλιά!

Maria Tzirita είπε...

Αληθώς Σταλαματιά μου, κι εσύ να είσαι καλά, με υγεία και χαμόγελο πάντα! Φιλάκια!

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Χριστός ανέστη φιλενάδα μου!!!

Υπέροχες φωτογραφίες.

Χαίρομαι πολύ που πέρασες τόσο όμορφα. Αρνιά στην αμμουδιά ε; θαύμα...
Θα τα πούμε στο τηλέφωνο... Έχω πολλά νέα να σου πω ...

Σε φιλώ με αγάπη!!!

Adamantia είπε...

Xριστος Ανεστη, Χρονια Πολλα και να περνατε παντα ετσι ομορφα! Καλε ιδια η μαμα σου εισαι!!!
Φιλια πολλα!

Νίκος Διακογιάννης είπε...

Αυτές είναι ομορφιές. Τα τοπία είναι πολύ όμορφα και στον ορίζοντα αυτά τα δυοπ βουναλάκια προσδίδουν κάτι το εξωτικό. Υποθέτω ήταν ένα μεγάλο διάλειμμα για σένα, μακριά από τους τρελούς ρυθμούς της Αθήνας. Θα σε πλησίασαν και πολλοί συντοπίτες να σου πουν για το "Μάτια μου", έτσι δεν είναι; Πάντα τέτοιες όμορφες στιγμές να ζεις. Σε φιλώ, Νίκος.

Maria Tzirita είπε...

Ξυπολυτούλα μου, έχεις πολλά να μου πεις αλλά στο τηλέφωνο δε σε βρίσκω! Θα σε πετύχω όμως, πού θα μου πας; Καλημέρα και φιλί γλυκό!

Maria Tzirita είπε...

Αδαμαντία μου σ'αυχαριστώ, χρόνια πολλά και σε σένα με υγεία και αγάπη! Ίδια λες ε; Μακάρι να πάρω και το αγέραστο γονίδιό της λοιπόν! Φιλάκια πολλά!

Maria Tzirita είπε...

Νίκο μου, χρόνια πολλά και καλά! Πράγματι, οι συντοπίτες νιώθουν συγκινημένοι και περήφανοι για το Μάτια μου και χάρηκα πολύ που το είδα αυτό. Περάσαμε πολύ όμορφα, ήταν σίγουρα ένα πολύ ευχάριστο διάλειμμα που θα επαναληφθεί σύντομα! Να'σαι καλά, φιλιά πολλά!