25 Μαΐ 2010

Hondos Center

Αγαπημένοι μου φίλοι, μετά από ένα τριήμερο που μπορεί να μην είχα δουλειά στο γραφείο, αλλά είχα πολύ δουλειά στο σπίτι (και άρα δεν ήταν τριήμερο ξεκούρασης), έρχομαι και πάλι να σας ευχηθώ καλή βδομάδα και να σας ενημερώσω πως το ερχόμενο Σάββατο στις 29 Μαΐου θα βρίσκομαι στον Hondo στην Ομόνοια, στο χώρο του βιβλιοπωλείου για συνάντηση με αναγνώστες. Αν είναι ο δρόμος σας προς το κέντρο της Αθήνας εκείνο το πρωινό, θα χαρώ πολύ να σας δω!
Εντωμεταξύ από σήμερα ξεκίνησε η κόρη μου τις εξετάσεις, είναι στα ΕΠΑΛ και δίνει πανελλήνιες κι όπως καταλαβαίνετε είμαστε "κάπως". Της έχω εμπιστοσύνη όμως, την έχω βοηθήσει να μην έχει άγχος, γιατί θεωρώ ότι αυτό είναι το πιο σημαντικό κι έτσι πιστεύω πως θα τα πάει καλά. Καλή της επιτυχία, καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά που δίνουν εξετάσεις αυτό τον καιρό. Να μου είστε όλοι καλά!

58 σχόλια:

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Καλη επιτυχια στο κοριτσακι σου Μαρια μου!!!!
Πρωτα πρωτα, και μετα σ’ εσενα....
Φιλακια πολλα

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Δε το πιστευω, μαζι γραφαμε;;;;;
Τα μεγαλα πνευματα συναντιουνται τελικα Μαρια μου

Meropi είπε...

Μαράκι μου,
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ σε μάνα και κόρη!!

Lila Xagorari είπε...

Kαλή σας επιτυχία εύχομαι.....άντε να έρθει το καλοκαίρι να πιούμε καφεδάκι!!!!
Φιλιά!!!

Unknown είπε...

Καλημερούδια,
καλή εβδομάδα,
και καλές επιτυχίες πάντα, στα κορίτσια ;)

Φιλάκια!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Μαρία μου χθες βράδυ τελείωσα το βιβλίο σου που με κράτησε μέχρι αργά για να δω τι γίνεται στο τέλος.Εντελώς διαφορετικό απο τα άλλα, γίνεσαι πλέον πιο ευρηματική και μπαίνεις σε πιο σύγχρονα θέματα της κοινωνίας, περιμένω με αγωνία πια το επόμενο που είχα τη τύχει να μου διηγηθείς.Λυπάμαι που δεν είμαι στην Αθήνα για να έρθω να σου κάνω αγκαλίτσα.Καλή επιτυχία γλυκιά μου .

Eva F. είπε...

Μαρία μου καλή επιτυχία στην κόρη σου!
Σον Hondo θα είμαι και θα σε δω!....
Ελπίζω να βρεθεί λίγος χρόνος!....
Την αγάπη μου....
Ωρα που να έρθω μπορείς περίπου να μου πεις?
Και προχθές ήμουνα εκεί και συζητάγαμε για σένα!!!!!
:)

Ανώνυμος είπε...

kali epitixia sto xristinaki......

akrat είπε...

ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΣΤΑ ΕΠΑΛ και πάντα τέτοιες επιτυχίες...

θα παλέψω.. να είμαι εκεί

Matriga είπε...

Μαρία μου,
Εύχομαι καλή επιτυχία!
Μακάρι να καταφέρω το Σάββατο
να σε δω από κοντά.

Τα λέμε!

Μ είπε...

Εύχομαι τα καλύτερα σε μαμά και κόρη!
Ελπίζω να βρεθούμε μετά τις 15/6 που αρχίζουν οι διακοπές μου Μαράκι μου!

Ανώνυμος είπε...

Και γω θα ήθελα να είμαι εκεί. Και παραλίγο να μπορούσα γιατί ο άντρας μου θα είναι εκείνη τη μέρα για ένα γάμο στην Αθήνα. Εγώ είπα να μην ταξιδέψω λόγω εγκυμοσύνης και έτσι έχασα και την ευκαιρία να σε δω.....
Τσιρίτα Μαρία Γεωργία

BUTTERFLY είπε...

Καλη επιτυχια στη συνονοματη μου! Θα ερθω, θα ερθω, θα ερθω!!!

Yianna είπε...

Καλό απόγευμα φιλενάδα! Καλή επιτυχία στην Χριστίνα σου! Το δικό μου γυμανσιόπαιδο ξεκινά την Παρασκευή! Καλή επιτυχία, όλα δεξιά και στην παρουσίαση!!!

ElenaG είπε...

Καλη επιτυχια και στις δυο Μαρακι μου
και καλη βδομαδα.

Maria Tzirita είπε...

Ρίκη μου είδες σύμπτωση πρωί πρωί; Σ'ευχαριστώ για τις ευχές σου, καλά πήγε σήμερα στην έκθεση, αν και δεν κληρονόμησε από τη μάνα της το γράφειν! Δώστης μαθηματικά και πάρτης την ψυχή - μπλιαξ! Κατά μάνα κατά κύρη σου λέει μετά... Φιλιά κορίτσι μου - έχουμε να λέμε πολλά εμείς!

Maria Tzirita είπε...

Μερόπη μου σ'ευχαριστώ! Είσαι πολύ γλυκιά που ποτέ δε με ξεχνάς και το εκτιμώ!

Maria Tzirita είπε...

Λίλα μου αμήν και πότε! Από την πρωτομαγιά έχω να κατεβώ κι έχω πάθει στερητικό! Να τελειώσει το κορίτσι μου και το καλοκαίρι είναι μπροστά! Φιλάκια πολλά καλή μου!

Maria Tzirita είπε...

Λιλούκο σ'ευχαριστούμε πολύ, μάνα και κόρη! Καλή βδομάδα και σε σένα, φιλάκια πολλά!

Maria Tzirita είπε...

Αχτιδούλα μου χίλια ευχαριστώ! Χαίρομαι που το ευχαριστήθηκες το βιβλίο, ξέρεις πως η γνώμη σου μετράει πολύ για μένα! Να μου είσαι καλά και να μου φιλήσεις όλη την οικογένεια!

Maria Tzirita είπε...

Εύα μου πόσο χαίρομαι που θα έρθεις! Έλα προς το τέλος κατά τις 2 παρά για να πάμε μετά για καφέ ή φαγητό και να τα πούμε! Άντε, καλή αντάμωση επιτέλους!

Maria Tzirita είπε...

Αν και δε συνηθίζω να δημοσιεύω ανώνυμα σχόλια, ευχαριστώ για τις ευχές!

Maria Tzirita είπε...

Ακρατ μακάρι να τα καταφέρεις, θα χαρώ πολύ να σε γνωρίσω επιτέλους από κοντά! Ευχαριστώ για τις ευχές, να'σαι καλά!

Maria Tzirita είπε...

Ματρίγκα μου, να τα καταφέρεις βέβαια! Είναι ευκαιρία να γνωριστούμε επιτέλους! Έλα κι εσύ αργά για να κάτσουμε μετά κάπου μαζί να τα πούμε! Θα σε περιμένω, φιλιά!

Maria Tzirita είπε...

Μαργαριτάκι μου σ'ευχαριστώ, σίγουρα και θα βρεθούμε, δυό βήματα είμαστε!
Σε φιλώ!
Υ.Γ. Αυτό το ποίημά σου το τελευταίο με έχει κόψει στα δυό...

Maria Tzirita είπε...

Μαράκι μου δεν πειράζει, εσύ να είσαι καλά και το μωράκι σου! Σίγουρα κάποτε θα μας δοθεί η ευκαιρία μη στεναχωριέσαι! Φιλάκια πολλά!

Maria Tzirita είπε...

Χριστινάκι μου, Πεταλουδίτσα μου, θα χαρώ πάρα πολύ! Όπως είπα και στα κορίτσια παραπάνω, εσείς οι "δικές μου" ελάτε αργά για να πάμε κάπου μετά να το κάνουμε μπλογκοσυνάντηση! Πολύ χάρηκα κορίτσι μου, θα σε περιμένω με χαρά!

Maria Tzirita είπε...

Ελενάκι μου σ'ευχαριστώ, καλή βδομάδα και σε σένα φίλη μου!

Maria Tzirita είπε...

Γιάννα μου καλή επιτυχία στα παιδάκια μας! Να μου είσαι καλά και να μου τους φιλήσεις όλους!
Υ.Γ. Πότε θα έρθετε στην Αθήνα είπαμε;...

zeidoron dtsoukas είπε...

Μαρία μου εύχομαι καλή επιτυχία στην κορούλα σου!Για σένα η επιτυχία είναι δεδομένη δεν χρειάζεσαι ευχές!
Το άσχημο είναι ότι εγώ εξακολουθώ να βρίσκομαι στο Αγρίνιο κι η Σταυρούλα εκείνη την ώρα είναι στο μαγαζί.
Να είσαι καλά,πολλά φιλιά!

Maria Kat είπε...

Μαρία μου καλή επιτυχία στη κόρη σου καταρχήν!
Δευτερον σκοπευα να κατεβω χόντο για κατι δουλειες οποτε αν τα καταφέρω θα περάσω να σου πω ενα γεια!
ΦΙλάκια

Smaragdenia είπε...

Μαράκι, καλή επιτυχία στο Χριστινάκι σου με τις Πανελλαδικές, εύχομαι να τα πάει καλά. Καλή επιτυχία και σε σένα, ομορφούλα, στην παρουσίαση στο ΧΟΝΤΟ, το αξίζεις και με το παραπάνω, καρδιά μου.
Φιλιά πολλά,
Σμαραγδένια

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλή επιτυχία στην κορούλα σου Μαράκι μου.
Εύχομαι από την καρδιά μου να της πάνε όλα καλά!!
Φιλιά πολλά!

Artanis είπε...

καλή επιτυχία στην εκδήλωση και καλή επιτυχία και στην κορούλα σου!
Να μην ξεχάσεις να βάλεις φωτό και να μας γράψεις και για τα αποτελέσματα του παιδιού!

Sophia Kollia είπε...

Καλή ΕΠΙΤΥΧΙΑ!! Μάννα κουράγιο να στηρίζεις το παιδί!!
Πω πω τι τραβάνε τα κακόμοιρα! Ούτε ψύλλος στον κόρφο τους...Εμείς του χρόνου νάμαστε καλά.
Πολλά φιλιά!

Unknown είπε...

Άσε με άσε με!
Έχω σκάσει! Μάλλον θα είμαι εκτός Αθηνών κ δε θα μπορέσω να έρθω!
Αχ και θέλω τόσο πολύ! Μεσ'τη στενοχώρια είμαι! Όπως και να χει όμως σου εύχομαι να χεις καλή επιτυχία Μαράκι μου! Όλα να πάνε τέλεια!

Φιλιά πολλά!

Νίκος Διακογιάννης είπε...

Καλή επιτυχία, Μαράκι μου. Την αφίσα σου την έχω ήδη αποθηκεύσει και θα την αναρτήσω την Παρασκευή να είναι φρέσκια η είδηση και στους δικούς μου αναγνώστες. Κάθε επιτυχία!

Maria Tzirita είπε...

Δημήτρη μου, λυπάμαι που δε θα σας δω και πάλι, πάει ένας χρόνος κοντά! Για κανονίστε να μαζευτούμε κανένα βράδυ, άντε γιατί θα θυμώσω στο τέλος! Μου λείψατε μωρέ... Σας φιλώ και τους δυό!

Maria Tzirita είπε...

Μαράκι μου, το πόσο θα χαρώ να σε ξαναδώ δε λέγεται! Μακάρι να τα καταφέρεις, μακάρι! Φιλιά κοριτσάκι μου!

Maria Tzirita είπε...

Σμαραγδένια μου σ'ευχαρισούμε, μαμά και κόρη! Δεν θα κάνω παρουσίαση στον Χόντο, μόνο book signing, αλλά είναι μια καλή ευκαιρία ν'ανταμώσω με φίλους! Να μου είσαι καλά κι εσύ, με τα δύσκολα που περνάτε εκεί στο σχολείο... Φιλάκια!

Maria Tzirita είπε...

Ελενάκι μου σ'ευχαριστώ, φιλιά και σε σένα!

Maria Tzirita είπε...

Αρτάνις μου χίλια ευχαριστώ! Δεν ξέρω αν θα βάλω φωτογραφίες, δεν είναι κι εκδήλωση, μια απλή συνάντηση με αναγνωστες. Πάντως για τη μικρή θα σας γράψω σίγουρα! Να είσαι καλά και να καλοπερνάς, πολλά φιλιά!

Maria Tzirita είπε...

Σοφία μου μην τρελαίνεσαι και δεν τραβάνε αυτά που τραβούσαμε εμείς εκείνα τα χρόνια! Καλύτερα δηλαδή, δεν το συζητώ. Εμείς σα γονείς τα τραβάμε και πάλι, που ξεσπάνε πάνω μας! Χα,χα, φιλάκια, σ'ευχαριστώ!

Maria Tzirita είπε...

Νατασσάκι μου μην κάνεις έτσι, μια απλή συνάντηση είναι! Σίγουρα θα βρεθεί κι άλλη ευκαιρία, εμείς εξάλλου τα έχουμε πει εκτενέστατα από κοντά! Φιλάκια πολλά!

Maria Tzirita είπε...

Νίκο σ'ευχαριστώ πολύ, εγώ ετοιμάζομαι να σου κλέψω εκείνη τη φωτο που είμαστε μαζί γιατί μου αρέσει ιδιαίτερα! Σε φιλώ!

dhmhtra είπε...

Μαρία μου καλησπέρα!
Ολο λέω πως θα κατεύω στην Αθήνα, αλλά είναι τόσες οι δουλιές μου που δεν τα καταφέρνω.
Να δω πότε θα έρθω σε κάποια εκδήλωση σου να σε καμαρώσω.
Είναι σαν να είσαι δικός μου άνθρωπος και όπου βρεθώ μιλάω για σένα και τα βιβλία σου. Το ...Αν δεν υπήρχε αύριο...εγώ δεν το διάβασα,λόγω χρόνου, όμως στο βιβλιοπωλείο της φιλενάδας μου τα ξεπουλήσαμε όλα τα βιβλία σου.
Πολλά φιλιά.

Yianna είπε...

Φιλενάδα καλο σου βράδυ! Επειδή είμαι λίγο ....εκτός κάνε μια μετάφραση...Τι είναι τα ΕΠΑΛ?????
Υ.Γ Για Αθήνα ΔΕΝ είπαμε!!!! Κώωωωωστααααααα ουουουουους??????????

eleni είπε...

Καλη επιτυχία στην κόρη και πάντα επιτυχίες... δεν ζω Αθήνα, αλλά θα μου πέσει στα χέρια μου, δεν θα μου πέσει...

pavlina είπε...

Μαρία μου καλησπέρα!!! Ελπίζω να είσαι καλά...έχει καιρό να ''περάσω''
Εύχομαι καλή επυτυχία και στις δυο σας!!!
Την αγάπη μου και τα φιλιά μου!!!

Maria Tzirita είπε...

Δημητρούλα μου σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Ελπίζω μέσα στο καλοκαίρι να βρεις τον χρόνο να το διαβάσεις κι εσύ! Κι όταν καταφέρεις να έρθεις Αθήνα να με ειδοποιήσεις οπωσδήποτε, έτσι; Καλημέρα και φιλί γλυκό!

Maria Tzirita είπε...

Γιάννα μου είναι ΕΠΑγγελματικό Λύκειο! Το επιλέγουν όσα παιδιά θέλουν που έχον αποφασίσει ότι θέλουν να περάσουν σε ΤΕΙ, δηλαδή τεχνικές σχολές και κάνουν περισσότερα μαθήματα ειδικότητας. Η Χριστίνα δίνει για λογιστική.
Ο Κώστας άκουσε τελικά;;;;
Καλημέρα και φιλιά φιλενάδα!

Maria Tzirita είπε...

Ελένη καλώς όρισες! Είδα το μπλογκ σου - πολύ ενδιαφέρον! Έχω ασχοληθεί κι εγώ πολύ με υγιεινές διατροφές και τώρα πάλι είμαι σε μια τέτοια φάση απώλειας βάρους (μονίμως δηλαδή!). Δεν ξέρω ού μένεις, πάντως το βιβλίο κυκλοφορεί σε όλη την Ελλάδα. Να είσαι καλά και να μας έρχεσαι, φιλιά!

Maria Tzirita είπε...

Παυλινάκι μου, πολύ χαίρομαι που σε βλέπω! Ελπίζω να είσαι καλά κι εσύ κι η κούκλα σου! Σ'ευχαριστώ για τις ευχές, φιλιά πολλά πολλά!

eleni είπε...

Μαρία σε ευχαριστώ που πέρασες από το blog μου... εύχομαι να το βρήκες ενδιαφέρον... έχω στην κυριολεξία τρέλα με την υγιεινή διατροφή. Με ρώτησες αν σε ξέρω από το hungry, όχι δεν σε γνωρίζω από εκεί... ένα άλλο μπλόγκ με έστειλε σε εσένα... αν και έχω μεγαλώσει και εγώ στην Γλυφάδα, τώρα -απόφαση να φύγουμε από την Αθήνα- μένουμε Κεφαλονιά... μπορεί να μην υπάρχει Χόντος, υπάρχει φίλη αγαπημένη με μεγάλο βιβλιοπωλείο...
φιλιά
ελένη

Yianna είπε...

Άκουσε αλλά δεν απάντησε φιλενάδα μου!!!!! Θα τον φτιάξω εγώ!!!!! Φιλάκια πολλά ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Καλή επιτυχία στην κορούλα σου Μαρία!
Για τον Χόντο... αν είμαι στο κέντρο, μπορεί και να περάσω...

Matziris Kostas - δάσκαλος είπε...

Μαρία πρώτα απ' όλα εύχομαι η κορούλα σου να έχει γράψει καλά και να περάσει στη σχολή που επιθυμεί. Γνωρίζω πολύ καλά ότι είναι οι δυσκολότερες στιγμές για παιδιά και γονείς.Κανείς όμως δεν πάει χαμένος αν έχει μάθει να εργάζεται και να δημιουργεί. Καλή επιτυχία και σε σένα στη νέα σου λογοτεχνική προσπάθεια , που απ' ότι γνωρίζω πάει πολύ καλά. Λυπάμαι , που δεν μπορώ να έρθω στην Αθήνα. Μπορεί όμως κάποια στιγμή να σε δούμε στο Βόλο. Τότε θα γνωριστούμε κι από κοντά.Καλό σου βράδυ!

Matriga είπε...

Μαρία μου, ήσουν υπέροχη! Με κέρδισες και δεν μένει παρά να κάνει και το νέο σου βιβλίο το ίδιο.
Σ' ευχαριστώ ;)

Φιλιά πολλά!