7 Οκτ 2008

Τα "μυστικά" των κινητών τηλεφώνων


Πράγματα που το κινητό σου μπορεί να κάνει (και που εσύ δεν γνωρίζεις!)

1. Ο αριθμός ανάγκης για όλον τον κόσμο είναι: 112. Αυτός ο αριθμός μπορεί να πληκτρολογηθεί ακόμη και αν το κινητό σου είναι μπλοκαρισμένο. Προσπάθησε!

2. Κλείδωσες το αυτοκίνητο ξεχνώντας τα κλειδιά μέσα ενώ βρίσκεσαι μακριά από το σπίτι όπου φυλάς άλλα? Θα τηλεφωνήσεις με το κινητό σου σε κάποιον στο σπίτι ο οποίος θα πλησιάσει στο τηλέφωνο το control των κλειδιών και εσύ το κινητό σου στην πόρτα του αυτοκινήτου και αμέσως θα ανοίξουν οι ασφάλειες. Το ίδιο ισχύει και για το πορτμπαγκάζ. Δοκίμασέ το!

3. Εξαντλήθηκε η μπαταρία του κινητού σου?΄Ολα τα κινητά έχουν μια ρεζέρβα φόρτωσης της μπαταρίας τους που, πληκτρολογώντας *3370#, αυτόματα ενεργοποιείται δίνοντάς σου ακόμη και 50% πρόσθετο γέμισμα.Όταν θα επαναφορτίσεις το κινητό σου, αυτόματα θα επαναφορτιστεί και η ρεζέρβα.

4. Τι να κάνεις αν σου έκλεψαν το κινητό? Οι έμποροι κινητών διατηρούν κρυφή αυτήν την πληροφορία ώστε ο κλέφτης να συνεχίσει να χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες της κινητής τηλεφωνίας και να καταναλώνει και παράλληλα, το θύμα της κλοπής, να αγοράσει άλλο κινητό και να συνεχίσει και αυτό να καταναλώνει. Είναι ανάγκη να αποκτήσεις το serial number του κινητού σου. Πληκτρολόγησε *#06# και στην οθόνη σου θα εμφανιστεί ένας κωδικός. Αυτός ο κωδικός, μοναδικός στον κόσμο, είναι το serial number του κινητού σου. Σημείωσέ τον και φύλαξέ τον κάπου. Αν σου κλέψουν το κινητό, ειδοποίησέ τον παροχέα σου και δώστου αυτό τον αριθμό. Αυτό σημαίνει ότι το κινητό σου θα μπλοκαριστεί τελείως ακόμη και αν ο κλέφτης αλλάξει την κάρτα SIM. Πιθανόν να μην ανακτήσεις το κινητό σου αλλά τουλάχιστον θα έχεις τη βεβαιότητα ότι ο κλέφτης δεν θα το χρησιμοποιήσει ποτέ. Το ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ είναι ότι αν όλοι το εφαρμόσουμε αυτό, η κλοπή κινητών είναι κάτι το τελείως άχρηστο.

31 σχόλια:

Kaveiros είπε...

Ειδικά αυτό με τη φόρτιση, είναι απαραίτητο!

Adamantia είπε...

Tι μαθαινει κανεις!! Εκτος απ'το πρωτο τιποτ'αλλο δεν ηξερα!
Φιλουθκια

Sophia Kollia είπε...

Τι μαθαίνει ο άνθρωπος!
Μαρία, θα ήθελα να σου στείλω κάτι νια διαβάσεις. Είναι μια ιστορία γραμμένη στα αγγλικά. Που μπορώ να στη στείλω?
καλημέρα

Maria Tzirita είπε...

Κάβειρε θα συμφωνήσω! Θα λύσει πολλών τα χέρια σε στιγμές απελπισίας αυτό το κολπάκι! Την καλημέρα μου!

Maria Tzirita είπε...

Αδαμαντία μου εγώ δεν ήξερα κανένα κι εντυπωσιάστηκα όταν μου έστειλαν αυτό το μέιλ γι αυτό αποφάσισα να το αναδημοσιεύσω, να φανεί χρήσιμο και σε σας! Φιλούθκια και σε σένα καλή μου!

Maria Tzirita είπε...

Σοφάκι μου, τα είπαμε εμείς, στο μέιλ μου φυσικά. Τρελαίνομαι για ιστορίες! Φιλιά, περιμένω!

eleni είπε...

Λοιπόν εντυπωσιάστηκα μ΄αυτές τις πληροφορίες!Πάρα πολύ χρήσιμες,ευχαριστούμε.
Την καλημέρα μου!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Καλά τι μαθαίνω βρε παιδιά.. μόνο το πρώτο ήξερα .Μαρία το αντιγράφω ,αχρείαστο να είναι , αν συμβεί ποτέ κάτι θα κάνω την ... έξυπνη στον άνδρα μου.

Ανώνυμος είπε...

ΑΑναρωτιέμαι αν αυτός ο μοναδικός αριθμός κάθε κινητού είναι κι αυτός εξαψήφιος ήτέλος πάντων "κρύβει" ακόμη ένα 666 όπως ο γραννωτός κώδικας στα προϊόντα. Τι μαθαίνει όμως κανείς! ΠΟλυχρηστικότατα τα κινητά.Καλησπέρα, Μαρία μου και πολλά φιλιά από τη Νίσυρο.

Aspa είπε...

Τι ωραία κόλπα είναι αυτά; Εντυπωσιάστηκα! Πολύ χρήσιμα όλα. Να 'σαι καλά Μαρία!

ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ είπε...

ενθουσιάστικα. ειδικά το τελευταίο θα το μάθω για να το κάνω. Πρίν δυο χρόνια μου το είχαν κλέψει και έψαχνα τρόπο να τους εκδικηθώ!

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Βρε τι μαθαίνει κανείς όσο ζει... Μ αρέσει που κουβαλάω κινητό τόσα χρόνια τώρα, και το μόνο που ξέρω είναι, να το ανοίγω και να το κλείνω, ψέματα. Ξέρω να στέλνω και μηνύματα.

Φιλί Μαριώ μου.

Maria Tzirita είπε...

Καλημέρα Ελένη μου! Η αλλήθεια είναι πως κι εγώ εντυπωσιάστηκα! Τα φιλιά μου στο aromacooking! (Εκεί να δεις πόσο εντυπωσιάζομαι κάθε φορά που μπαίνω!)

Maria Tzirita είπε...

Ναι Αχτιδούλα μου, ειδικά αυτό με την μπαταρία θα πάθουν πλάκα αν τους το πεις! Νομίζω ότι είναι αυτό που θα χρεισημοποιήσουμε πιο πολύ απ'όλα! Φιλάκια φιλενάδα μου, καλή σου μέρα!

Maria Tzirita είπε...

Νίκο μη δίνεις σημασία σε τέτοια πράγματα. Ο Θεός και ο διάβολος κρύβονται μέσα στην ψυχή του καθενός κι όλα τ'άλλα είναι προλήψεις και προκαταλήψεις! Εκμεταλεύσου την τεχνολογία για να κάνεις τη ζωή σου πιο εύκολη και ας μην πηγαίνει το μυαλό σου στο πονηρό. Φιλιά και καλημέρες κι από μένα στο όμορφο νησί σου!

Maria Tzirita είπε...

Άσπα μου, "άλλα κόλπα", που λένε! Καλημέρα και φιλί γλυκό!

Maria Tzirita είπε...

Κλωστούλα μου, χαίρομαι που σου φάνηκα χρήσιμη! Δε θα συμφωνήσω όμως με το συναίσθημα της εκδίκησης - είναι κάτι που σε τρώει από μέσα και σε φθείρει και δεν βλάπτει κανέναν άλλον όσο εσένα την ίδια... Το θέμα ήταν να μη χάσεις το κινητό σου. Αφού στο πήραν και δεν το έχεις πια, ας το κάνουν ό,τι θέλουν, ώρα τους καλή... Σε φιλώ γλυκά!

Maria Tzirita είπε...

Ξυπολυτούλα, να σου στείλω τον αριθμό μου να μου στέλνεις κι εμένα κανένα μήνυμα! Φιλάκια και καλημέρες!

xaos είπε...

Πολύ χρήσιμα.Σ ευχαριστούμε αν και αυτο με τα κλειδια του αυτοκινήτου το δοκίμασα και δεν έπιασε.Θα το εκτυπώσω.

Χριστίνα Γεωργαλλή είπε...

Εμένα το πιο σημαντικό, αυτό με την μπαταρία, δεν το κάνει......... Δυστυχώς.. Πάντως πολύ χρήσιμες οι συμβουλές είναι η αλήθεια!!

Alkmini είπε...

Τζιριτακι
αυτο με την μπαταρια με σωζει εμενα, που οπου ειμαι εγω, ειναι αλλου ο φορτιστης του κινητου.
θενκς.
σμουτς.

Maria Tzirita είπε...

Χελωνίτσα μου κι εμένα μου φάνηκε λίγο τραβηγμένο αυτό αλλ΄ατο συζήτησα με κόσμο και μου είπαν ότι πιάνει αλλά όχι με όλα τα κινητά, πρέπει να είναι τελευταίας τεχνολογίας κλπ. Καλύτερα λοιπόν να έχουμε το νου μας να μην ξεχνάμε τα κλειδιά μας πουθενά! Καλό σου βράδυ!

Maria Tzirita είπε...

Χριστινάκι, όπως είπα και στη Χελώνα, δεν πιάνει με όλα τα κινητά. Προσωπικά δεν το δοκίμασα, θα το δοκιμάσω και θα σας πω! Φιλιά!

Maria Tzirita είπε...

Αλικάκι μακάρι να σου φανεί χρήσιμο και να δουλεύει με το δικό σου κινητό! Φιλάκια καλή μου!

xaos είπε...

Και καλα πες οτι πέτυχε αυτο΄με το αυτοκίνητο.Πως το βάζεις μπροστα χωρις κλειδί?

faraona είπε...

Bρε κοιτα να δεις πραματα που δεν τα ηξερα για το κινητο.
Τι σου ειναι αυτη η τεχνολογια!!!

πολλα φιλια Μαρια

ΕΛΕΝΑ είπε...

Μου το στειλαν κι εμένα αυτό το μέιλ.
Αχρείαστα να μας είναι όλα αυτά, αλλά ποτε δεν ξέρεις!
Φιλάκια πολλά Μαράκι:))

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Μαράκι καλησπέρα , μόλις το αποθήκευσα γιατί δεν τα θυμάμαι, αχρείαστο νάναι , αλλά δεν ξέρεις , οπότε ... Σαμιώτικα φιλάκια !!

Maria Tzirita είπε...

Αχ Χελωνιτσα μου, απρόσεκτη είσαι! Γι αυτό προφανώς δε σου δούλεψε κοριτσάκι μου, το κλειδί πρέπει να είναι ΠΑΝΩ στη μηχανή για να υο κάνεις αυτό! Αν δε συμβεί από ατύχημα πάντως μην το ρισκάρεις να πειραματιστείς και σε πάρω στο λαιμό μου! Φιλάκια και καλημέρες!

Maria Tzirita είπε...

Faraona μου υπηρέτης μας η τεχνολογία και μέχρι εκεί το όριό της πρέπει να είναι! Άμα γίνουμε εμείς σκλάβοι της χάνεται η ουσία της ίδιας της ζωής... Άντε, μ'έπιασε το φιλοσοφικό μου πρωί, πρωί, καλημερούδια!

Maria Tzirita είπε...

Έτσι Αθηνούλα μου, αχρείαστα να'ναι! Κυπριακά φιλούθκια από μένα!