9 Μαρ 2009

Άλλος για τη Λάρισα;....


Την Τετάρτη 11/3/09 θα βρίσκομαι στη Λάρισα, στο βιβλιοπωλείο ΠΑΙΔΕΙΑ Μεγ. Αλεξάνδρου 6 (αίθουσα εκδηλώσεων) στις 20.30, μαζί με τον αγαπημένο Κώστα Καρακάση! Θα παρουσιάσουμε τα "παιδιά μας" και θα έχω τη χαρά και την τιμή για το δικό μου βιβλίο να μιλήσει η Γιώτα Φώτου, η αγαπητή ομότεχνη που τόσο καιρό μιλάμε και δεν έχουμε γνωριστεί ποτέ! Θα μείνω μέχρι την Πέμπτη, για να έχω την ευκαιρία να δώσω κάποιες συνεντεύξεις κλπ. κι ελπίζω να έχω την χαρά να γνωρίσω και κάποιους ακόμα φίλους μπλόγκερς! Ποιός άλλος είναι από τα μέρη εκείνα, εκτός από τη Νένη μου και την Δημητρούλα μου; Αν είστε, ελάτε να γνωριστούμε κι από κοντά!

Στη Λάρισα δεν πηγαίνω για πρώτη φορά. Είναι μεγάλη η συγκίνησή μου, γιατί έζησα για έναν ολόκληρο χρόνο εκεί, όταν πήγαινα πρώτη γυμνασίου! Μετά από τόσα χρόνια θα ξαναδώ την αγαπημένη μου πόλη, της οποίας κουβαλώ ολοζώντανα τις μνήμες...

Θα λείψω φυσικά για λίγο από το μπλόγκινγκ, αλλά θα σας έρθω πίσω με όμορφες εικόνες και δυνατά συναισθήματα. Και πολλές φωτογραφίες φυσικά!

Νένη, Δήμητρα, περιμένω με λαχτάρα να σας δω!

Άλλος για τη Λάρισα;...

41 σχόλια:

βασίλης είπε...

Καλή επιτυχία Μαράκι μου και πάλι.. Πιστεύω ότι θα σκίσει και αυτό το βιβλίο.. Πολλά φιλιά

Ανώνυμος είπε...

Μαράκι μου, καλο μεσημέρι και καλή βδομάδα. καλά να περάσεις στην Λάρισα.
Λουίζα

Ανώνυμος είπε...

Καλό μεσημέρι φιλενάδα
Δυό δυό πηγαίνετε εσείς;;;;; Τέλεια νομίζω η παρέα Μαρία μου!!! Καλά να περάσετε και καλή επιτυχία και στους δυό σας, τα χαιρετίσματα μου στον κο Καρακάση......

Φιλιά Γιάννα
Υ.Γ. Πες στον κο Καρακάση ευχαριστώ πολύ για το ευπόγαραφο βιβλίο......

Ανώνυμος είπε...

Πάνω στην τρέλλα μου, πάνω στην βιασύνη μου.....Απολογούμαι για τα .....κατσουβέλικα Ελληνικά μου, γι΄αυτό διορθώνω!!!!
Μαρία μου, πες στον κο Καρακάση ότι τον ευχαριστώ πολύ για το ενυπόγραφο βιβλίο.

Φιλιά Γιάννα

eirini είπε...

Καλή επιτυχία!!! Σούπερ θα περάσετε!
Η Λάρισα είναι πανέμορφη!
θεσσαλονίκη θα έρθεις; Έμαθα πάντως ότι ο κ.Καρακάσης θα έρθει.

Φιλάκια πολλά!!!!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλή επιτυχία Μαράκι μου!!
Θα σκίσεις ΚΑΙ στην Λάρισα!!!

Ανώνυμος είπε...

Όλα να πάνε κατ' ευχήν και να σε αγκαλιάσει και αυτή η πόλη. Οϋτε εγώ συνάντησα ακόμη τη Γιώτα, μα ίσως γίνει κάποια στιγμή στο μέλλον. Ευχές για ό,τι καλό!

zeidoron dtsoukas είπε...

Μαρία καλησπέρα.Σου εύχομαι καλή επιτυχία και στην επαρχία."ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ",αν ποτέ ασχοληθείς με την πολιτική θα ξέρεις από περιοδείες!!!

Maria Tzirita είπε...

Βασίλη σ'ευχαριστώ πάρα πολύ, με εξέπληξες ευχάριστα όταν επισκέφτηκα το μπλογκ σου! Να είσαι καλά, καλό σου βράδυ!

Maria Tzirita είπε...

Λουιζάκι μου σ'ευχαριστώ, κι εσύ να περνάς καλά αυτές τις ωραίες μέρες για σένα που έρχονται! Φιλάκια πολλά πολλά!(το βιβλίο το παρέλαβες;)

Maria Tzirita είπε...

Γιάννα μου, στη συγκεκριμένη παρουσίαση θα είμαστε μόνο μαζί, αν και ξέρεις πως αν ήταν στο χέρι μου θα τον ακολουθούσα παντού τόσο που τον αγαπώ και τον θαυμάζω! Θα του πω τις ευχαριστίες σου, να είσαι καλά, χίλια φιλιά!

Maria Tzirita είπε...

Ειρήνη μου σ'ευχαριστώ, σούπερ θα περάσουμε σίγουρα! Για Θεσ/νίκη δε με έχουν προγραμματίσει ακόμα, αεννοείται ότι θα το μάθεις όταν συμβεί! Πολλά φιλιά και να χαίρεσαι τον πατερούλη σου!

Maria Tzirita είπε...

Έλενά μου, σ'ευχαριστώ πάρα πολύ, ελπίζω να μας δοθεί κι εμάς η ευκαιρία ν'ανταμώσουμε κάποια στιγμή,ε; Ίσως στην παρουσίαση στη Γλυφάδα, στις 20; Πολύ θα το ήθελα! Πολλά γλυκά φιλιά!

Maria Tzirita είπε...

Νίκο μου, σ'ευχαριστώ, θα περιμένω και τις δικές σου εντυπώσεις από την συμπρωτεύουσα! Στο ταξίδι μου πάντως θα έχω την καλύτερη παρέα: Τους Καθρέφτες στο χώμα του αγαπημένου Νίκου Διακογιάννη! Φιλιά, θα επανέλθω με κριτική!

Maria Tzirita είπε...

Δημήτρη, μόνο αυτό δεν πρόκειται να συμβεί, σε διαβεβαιώ! Ευχαριστώ για τις ευχές σου, να είσαι καλά κι ελπίζω να τα ξαναπούμε σύντομα και πάλι από κοντά! Φιλιά και στους δυο σας!

Kaveiros είπε...

Να περάσεις καλά!!!

pavlina είπε...

Καλησπέρα Μαρία μου,
Και οι δύο αγαπημένοι μου παρουσιάζεται μαζι? (θα χάσω τα καλύτερα) :)
Εύχομαι και σε εσένα Μαρία μου και στον Κύριο Καρακάση καλή επιτυχια!!!
Καληνύχτα...
Φιλάκια πολλά!!!

Dimitra Andritsiou είπε...

Μαράκι τέλεια! Θα τα πούμε οπωσδήποτε! Ανυπομονώ κι εγώ να σε δώ από κοντά! Καλή αντάμωση

Aspa είπε...

Καλά να περάσεις Μαρία μου! Σου στέλνω όλη μου την αγάπη!

Thalassini είπε...

Ημουν ένα τσακ για να έρθω στην εκδήλωση στη Καλλιθέα αλλά η μικρή δεν ήταν σε καλή διάθεση, που σημαίνει δεν τρώω σωστά, που σημαίνει μόνο εγώ την κουμαντάρω οπότε...
Το βιβλίο πάντως μου το έφεραν και οι πρώτες σελίδες μου κάνουν παρέα τις μεταμεσονύχτιες κυρίως ώρες!
Καλή επιτυχία Μαρία μου και στη Λάρισα!!
Φιλιά πολλά Μαρίνα Κ.

Ανώνυμος είπε...

Μαράκι μου καλημέρα.
Με έχουν ειδοποιήσει από το βιβλιοπωλείο ότι είναι εκεί. θα το παραλάβω εντός των ημερών.
Βέβαια πρέπει να τελειώσω την Αθηνά (κου Καρακάση) και μετά θα ξεκινήσω το δικό σου. Τώρα που θα είμαι με άδεια όμως θα το κανονίσω και θα σου στείλω την γνώμη μου όταν επιστρέψω.
Φιλιά πολλά φιλενάδα.
Λουίζα

Maria Tzirita είπε...

Κάβειρε, σ'ευχαριστώ! Αγαπημένοι πόλη, αγαπημένοι φίλοι - μια χαρά θα περάσουμε! Να'σαι καλά!

Maria Tzirita είπε...

Παυλίνα μου, σ'ευχαριστούμε, εύχομαι να έρθουμε και στην πατρίδα σου παρέα! Πολλά φιλάκια, καλημέρα!

Maria Tzirita είπε...

Δημητρούλα μου, σούπερ! Καλή αντάμωση μάτια μου!

Maria Tzirita είπε...

Άσπα μου, ευχαριστώ, στέλνω κι εγώ τη δική μου αγάπη σε σένα και σε όλα τα μέλη της υπέροχης οικογένειάς σου! Φιλιά!

Maria Tzirita είπε...

Θαλασσινή μου, δεν πειράζει, όλο και κάποια ευκαιρία θα βρεθεί και για μας! Σ'ευχαριστώ για τις ευχές και την αγάπη σου και καλορίζικο και το νέο σου μπλογκάκι! Το περνάω τώρα στα φιλαράκια μου, φιλάκια πολλά!

Maria Tzirita είπε...

Λουίζα μου, με την ησυχία σου! Κοίτα να ξεκουραστείς τώρα και να διασκεδάσεις κι έχεις καιρό για διάβασμα! Φιλάκια και πάλι!

lakis είπε...

Καλή επιτυχία Μαρία και μέρα καλή:)

Artanis είπε...

Αχ και αν ήμουν ακόμα Βόλο θα ερχόμουν σίγουρα να σε γνωρίσω...Αλλα είμαι ΝΖ...
@#$%$#^@ !!!!!
:(
:(
:((((
καλημέρα....

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΣ.ΟΤΑΝ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΠΕΡΑΣΕ ΝΑ ΔΕΙΣ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ ΣΤΙΣ 10/3.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

panagiota είπε...

Πάντα επιτυχίες να έχεις στην ζωή σου Μαράκι.Πάντα!
Φιλιά πολλά...

Side21 είπε...

Καλή επιτυχία ...
Τα φιλιά μου στη Λάρισα.

Υ.Γ.
Ο Kitsomitsos είναι από κει ...

Ra Ma είπε...

Καλή επιτυχία και προσοχή στα ...τσίπουρα!!!
Καλημέρα!!!

dhmhtra είπε...

Μαρία καλημέρα και καλή επιτυχία στην παρουσίαση του βιβλίου σου.
Θα ήθελα πολύ να έρθω αλλά είμαι πολύ απασχολημένη με τα σχολικά πρωταθλήματα. Δεν ξέρω πως μπορείς να έρθεις στα Γρεβενά για μία παρουσίαση.
Φιλιά Δήμητρα

katerina είπε...

Καλημέρα Μαρία..
για Ηράκλειο Κρήτης υπάρχει πρόγραμμα;

KitsosMitsos είπε...

Καλά να περάσεις στην πόλη μου. Παρότι ξενιτεμένος (Αθήνα γαρ) πάντα θα έχω ωραίες αναμνήσεις από εκεί...
Λόγω απόστασης φυσικά δεν μπορώ να παρευρεθώ. Έχω όμως ειδοποιήσει δύο φίλους που ενδιαφέρονται.
Καλή επιτυχία και καλά να περάσεις!

ΣΚΝΛ είπε...

Θα περάσεις καλά, η πόλη το υπόσχεται. Θα είμαι κι εγώ εκεί. Θέλω και αυτόγραφο. Είμαι ο ένας από του δύο που με ειδοποίησε ο από πάνω μου.Καλή επιτυχία.

Smaragdenia είπε...

καλή επιτυχία μαράκι, φιλάκια από ερμούπολη.
Σμαραγδένια

Aristodimos είπε...

Καλό ταξίδι σ εσενα και το βιβλίο σου σ αυτην μα και σε καθε πολη που θα κυκλοφορήσει...

Την αγάπη μου

Αρης

marianaonice είπε...

Ελπίζω και εύχομαι όλα να πήγαν τέλεια!!
Καλά να περνάς Μαρία μου!!

Alkmini είπε...

Tζιριτακι καλη επιτυχια
και στον κ. Καρακαση επισης
Αντε και στο Ναυπλιο :)
φιλια πολλα