10 Ιουλ 2008

27ος Πανελλήνιος Λογοτεχνικός Διαγωνισμός

Αγαπημένοι μου φίλοι, επειδή ξέρω πως πολλοί από σας γράφετε - και γράφετε καλά, σας παραθέτω την επιστολή της προκήρυξης του 27ου Πανελλήνιου λογοτεχνικού διαγωνισμού, για όσους θέλουν να το τολμήσουν! Αύριο φεύγω για Κύπρο και θα επιστρέψω στις 21/7. Μέχρι τότε εύχομαι να είστε όλοι καλά, να περνάτε καλά κι όσο για τον διαγωνισμό.... καλή επιτυχία στους συμμετέχοντες! Σας φιλώ όλους με αγάπη - μη με ξεχάσετε!




ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΩΝ
Γερανίου 41 -Ομόνοια , Τ.Κ. 10431 Αθήνα
Τηλ. : 210 3302550
Αθήνα 30 Ιουνίου 2008


ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ 27ου ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΕΝΩΣΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΩΝ (Π.Ε.Λ.)

Η Πανελλήνια Ένωση Λογοτεχνών (Π.Ε.Λ.) προκηρύσσει τον27ο Πανελλήνιο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό για το 2008. Ο διαγωνισμός περιλαμβάνει τα κάτωθι είδη του έντεχνου λόγου : Ποίηση, Διήγημα, Μυθιστόρημα, Νουβέλα, Θεατρικό Έργο, Δοκίμιο, Παραμύθι.
Δικαίωμα συμμετοχής έχουν και οι εκτός Ελλάδος διαμένοντες Έλληνες, ανεξάρτητα από την ηλικία τους, εξαιρουμένων των βραβευθέντων τα τελευταία πέντε χρόνια με Α΄ βραβείο για την κατηγορία που βραβεύτηκαν.
Οι διαγωνιζόμενοι μπορούν να λάβουν μέρος σε ένα ή και περισσότερα είδη, αλλά με ένα μόνο έργο τους για το κάθε είδος και οπωσδήποτε αδημοσίευτο. Το ποίημα να μην υπερβαίνει τους 30 στίχους και το διήγημα τις 5σελίδες. Το έργο τους να σταλεί σε τρία δακτυλογραφημένα αντίτυπα με ψευδώνυμο επάνω δεξιά.Οι διαγωνιζόμενοι να εσωκλείσουν στο μεγάλο φάκελο, ένα μικρότερο κλειστό φάκελο με γραμμένο απ’ έξω το ψευδώνυμο τους και μέσα να υπάρχουν τα εξής προσωπικά στοιχεία τους: Ονοματεπώνυμο, διεύθυνση κατοικίας, ταχυδρομικό κώδικα, τηλέφωνο, τον τίτλο του έργου και το ψευδώνυμο.
Οι συμμετοχές πρέπει να σταλούν ταχυδρομικά, με απλή επιστολή και όχι συστημένη, στα γραφεία της Πανελλήνιας Ένωσης Λογοτεχνών, Γερανίου 41, 2ος όροφος, Τ.Κ. 10431 - Αθήνα, με την ένδειξη «για το Διαγωνισμό Ποίησης» ή «για το Διαγωνισμό Διηγήματος» κ.τ.λ. Στη θέση του αποστολέα να σημειωθεί μόνο το ψευδώνυμο. Τελευταία ημερομηνία αποστολής των έργων ορίζεται η15 Οκτωβρίου 2008 (ημερομηνία ταχυδρομικής σφραγίδας).
Οι διακριθέντες θα ειδοποιηθούν έγκαιρα για την τελετή βράβευσης, που θα γίνει το πρώτο δεκαπενθήμερο του Δεκεμβρίου 2008. Τα αποσταλμένα έργα δεν επιστρέφονται και μετά από ορισμένο χρόνο καταστρέφονται. Πληροφορίες για το διαγωνισμό στα τηλέφωνα 210 8234281 , 210 5987287 και 210 9825324.

Ο Πρόεδρος
Παναγιώτης Kυρούσης

Ο Γενικός Γραμματέας
Γεώργιος Μαρινάκης

13 σχόλια:

Aristodimos είπε...

Καλα να περάσεις Μαρια μου με τον αγαπημένο σου και να μας ερθεις ανανεωμένη και με γεμάτες τις μπαταρίες σου...

Καλες διακοπές

Αρης

zouzouna είπε...

Να περάσεις πολύ καλά και σε περιμένουμε με το καλό πάλι εδώ. Δεν ... σε ξεχνάμε, μην το σκέπτεσαι διόλου. Εδώ θα είμαστε!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Μαρία μου σ' ευχαριστώ πολύ για το βιβλίο και για την αφιέρωση τη δική μου ιδιαίτερα.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Kαλά να περάσεις Μαράκι μου, που σίγουρα θα περάσεις δηλαδή!!
Σε περιμένουμε ανανεωμένη!!
Αυτές τις μέρες διάβασα μονορούφι το βιβλίο σου. Απλά συγκλονιστικό!!

iLiAs είπε...

..να περασεις τέλεια Μαρία :)
φιλιά :)

ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ είπε...

καλά να περάσεις μαράκι μου. Σε περιμένουμε πάλι εδώ. Μου έδωσες ιδέα και μάλλον κάτι θα γράψω για τον διαγωνισμό

βασίλης είπε...

Kαλές διακοπές! και ευχαριστούμε για την προκήρυξη.

Sideras είπε...

Καλώς όρισες στην όμορφη,παραδεισένια νήσο. Χαίρομαι που αυτές τις μέρες έρχεσαι στο νησί μου. Θα προσπαθήσω να γράψω κάτι για το διαγωνισμό , μόλις βρω λίγο χρόνο. Σε περιμένω στον Νερόμυλο, τα λέμε από κοντά.

Χαρούμενες διακοπές θα έχεις, το ξέρω !

dyosmaraki είπε...

Καλά να περάσεις Μαράκι μου!

Φιλιά πολλά

Σπύρος είπε...

Κουμπάρε και κουμπάρα εύχομαι να περνάτε τέλεια και να βγάλατε πάλι καμιά φωτό για να δούμε και να ζηλέψουμε!!
Εγω εδώ καλά, τη Παρασκευή φεύγω για τη μετάθεση..(γρήγορα που περνάει ο καιρός..)

Θα πάρω τηλ. να σας πω εντυπώσεις..

Φιλιά πολλά!!!!!!!!!!!!

neni είπε...

Λες να γράψω και εγώ;;;Μαράκι μου καλά να περνάς...και κάνε διακοπές για μας που δεν θα κάνουμε ούτε φέτος!!!Σε φιλώ γλυκιά μου...

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Άχου μου έφυγες πριν σε προλάβω...

να περνάς όμορφα και να μας έρχεσαι, ναι;

Σε φιλώ γλυκά Μαρουλάκι μου!

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα, Μαρία. καλό γυρισμόνα έχεις απόψε και να είσαι πάντα καλά. Για το διαγωνισμό το σκέφτομαι σοβαρά. Αν ξεμπερδέψω από το δεύτερο βιβλίο μου θα δοκιμάσω να στείλω κάτι κι εκεί.