26 Ιουλ 2008

Τώρα μονάχα ξέρω...


Τώρα μονάχα ξέρω τι μου έλειπε,

τώρα μονάχα ξέρω τι ζητούσα,

όταν στον άδειο μπρος μου τον ορίζοντα

στυλώνοντας τα μάτια, καρτερούσα.


Τώρα μονάχα ξέρω γιατί έλιωνε

σα μια λαμπάδα μάταιη η ψυχή μου,

κι όλη η ζωή μου ανούσια μου φαινότανε

και σάμπως να μην ήτανε δική μου.


Τώρα, που όλα γύρω μου και μέσα μου,

φως ιλαρό τα έχει ευαγγελίσει,

που ανέλπιστα, ως νερό σ'ένα ξερότοπο,

έχει η χαρά στη ζήση μου αναβρύσει


που μες τον χειμωνιάτικο τον κάμπο μου

σα μυγδαλιά λουλούδιασε η καρδιά μου

κι ορμή, κι από της νιότης δυνατότερη,

τα διπλωμένα ετάνυσε φτερά μου


που σα σημαία νίκης ανονείρευτης

υψώθηκε η ψυχή μου κι ανεμίζει,

κι ο στοχασμός μου σαν τ'αναβρυτήριο

τραγούδια προς το φως εξακοντίζει.


Τώρα, που ζω σα μέσα σ'όνειρο,

που'ναι ανθισμένη πάντοτε η ματιά μου,

που ο έρωτας με σκλάβωσε και χαίρομαι,

σα να'τανε μια νίκη, τη σκλαβιά μου,


τώρα μονάχα ξέρω πως αν άφηνα

τα χρόνια να περνάνε και δε ζούσα,

ήταν γιατί η αγάπη σου μου έλειπε,

ήταν γιατί εσένα καρτερούσα....


55 σχόλια:

Maria Tzirita είπε...

Δεν έβρισκα λόγια να περιγράψω αυτό που νιώθω και δε θα μπορούσε άλλος να τα πει καλύτερα από τον αγαπημένο Κώστα Ουράνη...
Εγώ το αφιερώνω στον Γιάννο μου κι ο καθένας από σας ας το αφιερώσει σ'αυτόν που μια ζωή περίμενε ή ίσως ακόμα περιμένει. Αρκεί να πιστέψετε πως υπάρχει κι αν το πιστέψετε με όλη σας την καρδιά και προσευχηθείτε, θα έρθει. Εμένα έτσι μου συνέβη...

Phivos Nicolaides είπε...

Μαρία & Γιάννο, ζήστε το όνειρο σας!

VAD είπε...

...φως ιλαρό....Το κρατάω!!!
Καλο διήμερο,Μαρία....

Ανώνυμος είπε...

Δεν φτάνει που μας ήρθες από διακοπές, μας ήρθες και φουλ ερωτευμένη!

Ζηλεύωωωωω!!!!

Σε φιλώ πολύ και πάω να διαβάσω ότι έχασα

Dimitra Andritsiou είπε...

Πολύ όμορφο, Μαρία. Με συγκίνησες!

Εγώ ακόμη περιμένω και πιστεύω πως αξίζει τον κόπο ότι κι αν λένε...

Να χαίρεστε τον έρωτά σας! Συμβαίνει σπάνια, δυστυχώς.

Καλό σαβ/κο!

ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ είπε...

Μαρία και Γιάννο να είστε καλά και να ζήσετε έντονα και χωρις αναστολές. ΠΟλύ όμορφο ποίμα. Βρίκα κιόλας που θα το αφιερώσω....

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Άχου τα ερωτευμενάκια μου...!

Πολύ σας χαίρομαι κοντέσα μου και είναι πολύ γλυκό που κι ο Γιάννος σου έρχεται κι απαντάει κι αυτός στους κοινούς σας φίλους από εδώ! Πάντα μου άρεσε όταν οι άνθρωποι μοιράζονται πράγματα!

Έτσι... να δείχνετε και σε μας πως είναι η γλυκιά αγάπη!

Και το submarine το ζήλεψα, όμορφες οι φωτογραφίες και δεν μοιάζουν καθόλου να είναι από κινητό.

Θα περιμένουμε κι από την επόμενη φουρνιά τον Αύγουστο!

Σπύρος είπε...

Μαρία μου τι κάνεις? Εγω έχω έξοδο.. (και δε θέλω σχόλια χα-χα-χα!!!).. Ελπίζω να είσαι καλά!!!
(Σχετικά με την προηγούμενη ανάρτηση ήμουν..σίγουρος οτι δε τρώως τα ψάρια...)

Όσο για την καινούρια ,τί να πω..?
Κουμπάρε είσαι πολύ τυχερός!
Μας δίνετε πραγματικά μαθήματα αγάπης!

Μαρία έχεις πολλά φιλιά και χαιρετισμούς απο την Θάλεια! Σήμερα έχει συναυλία η Παπαρίζου στη Χαλκιδική και ετοιμάζεται να πάει με την παρέα μας..

Πολλά πολλά φιλιά, να είστε όλοι καλά και για ακόμη μια φορά θα σας πώ να σκέφτεστε μόνο θετικά! Αισιοδοξία ακόμη και στα δύκολα!!

Yiannos Savva είπε...

memy μου γλυκιά!
(για όσους δεν το ξέρουν το memy είναι το ψευδώνυμο της.
Ούτε ποιητές ούτε κανείς άλλος δεν πιστεύω να μπορέσει να περιγράψει αυτό που ζούμε. Ξέρεις πως βλέπω την ζωή.
(η ζωή είναι μια ζυγαριά που πριν πεθάνουμε θα ισοβαρίσει με λύπες και χαρές).
Απλά τώρα ήρθε η δική μας σειρά.
Αν δεν ήρθε ακόμη για εσάς να την περιμένετε. Καιν έρθει κάπως αργά ούτε αυτό θα είναι τυχαίο.
Σε ευχαριστώ για την αφιέρωση και ανταποδίδω.

@Phivos Nicolaides Σε ευχαριστούμε πολύ

@Amεliε * Dήmηtρa Να είσαι σίγουρη ότι αξίζει να περιμένεις…..

@ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ Ευχαριστούμε πολύ. Θα το ζήσουμε να είσαι σύγουρη!

@η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα... (Πάντα μου άρεσε όταν οι άνθρωποι μοιράζονται πράγματα!) Κρατάω αυτό και θέλω να σου πως ίσως αυτό να είναι η μαγική συνταγή της επιτυχίας!
Το submarine εδώ είναι και σας περιμένει.

Σπύρος (Χαλκιδική) Για σου κουμπάρε Σπύρο. Ναι το ξέρω πως είμαι τυχερός και σε ευχαριστώ για τα πάντα καλά σου λόγια. Χαιρετίσματα στην Θάλεια.

Χαιρετώ και την υπόλοιπη παρέα από την Κύπρο.

neni είπε...

τώρα μονάχα ξέρω πως αν άφηνα
τα χρόνια να περνάνε και δε ζούσα,
ήταν γιατί η αγάπη σου μου έλειπε
ήταν γιατί εσένα καρτερούσα....


Αχ..η αγάπη τελικά είναι μεγάλο γιατρικό...

eirini είπε...

Γειά σου Μαρία μου! Με λενε Ειρήνη και είμαι καινούργια στα blogs. Το βιβλίο σου είναι φοβερό! Το διάβασα με μεγάλη ευχαρίστηση διότι ο τρόπος που γράφεις είναι τόσο απλός, όμορφος και ταυτόχρονα τόσο περιεκτικός, χωρίς φανφάρες και άσκοπες περιγραφές που δεν θα μπορούσα παρα να σου εκφράσω τον θαυμασμό μου για την καλή δουλειά σου. Σ'ευχαριστώ για την αφιέρωση! Καλή προσαρμογή παλι πίσω στην Αθήνα, ελπίζω να τα λέμε πλέον συχνά. Σε φιλώ!

Γιώτα Φώτου είπε...

Μαρία καλησπέρα. Πολύ ωραία ανάρτηση έχεις σήμερα. Να είστε και να περνάτε καλά.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Μαρία μου νάμαι, έφυγα γύρισα πάλι αγιάτρευτη ερωτευμένη σε βρήσκω, αχ! Γιάννο μου τι μας έκανες, έχε χάρη που είσαι ομορφούλης και γλυκούλης και σ' αγαπά το κοριτσάκι μου και χάρη σε σένα κάνει κάτι τέτοιες όμορφες αναρτήσεις .Φιλάκια απο τη μανούλα Β! η eirini μου βλέπω ( κόρη Α! )σου έκανε επίσκεψη!

faraona είπε...

Ναναι παντα ετσι Μαρια...ευχομαι.

τα φιλια μου

Maria Tzirita είπε...

Αγαπητέ Φοίβο, σ'ευχαριστούμε για την ευχή, αυτό ακριβώς κάνουμε: το ζούμε! Καλή σου βδομάδα!

VaD, τι να πρωτοκρατήσεις από τον Ουράνη... Τα καλύτερα ερωτικά ποιήματα έχει γράψει. Να είσαι πάντα καλά!

Ελευθερία μου, ουδείς λόγος να ζηλεύεις, ο έρωτας είναι εκεί έξω και σε περιμένει! Πολλά φιλιά!

Maria Tzirita είπε...

Δημητρούλα μου, το ξέρω ότι συμβαίνει σπάνια, γι αυτό νιώθουμε τόσο τυχεροί! Πράγματι αξίζει τον κόπο να περιμένεις και να μην χάνεις την ελπίδα ποτέ... Καλή σου μέρα!

Κλωστούλα Πράσινη, σ'ευχαριστούμε, να είσαι καλά και να περάσεις ονειρεμένες διακοπές με τον αποδέκτη της αφιέρωσής σου! Φιλιά!

Καναρινένια μου, ο καθένας θεωρεί τον δικό του έρωτα μοναδικό κι ανεπανάληπτο, κι αυτή είναι η μαγεία. Σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και την αγάπη σου, μετά τις "μεγάλες" διακοπές σίγουρα θα έχω πολύ περισσότερα να σας πω και να σας δείξω! Καλή βδομάδα γλυκιά μου!

Maria Tzirita είπε...

Γειά σου Σπυράκο! Σ'ευχαριστώ γι άλλη μια φορά για τα γλυκά σου λόγια! Δώσε και τους δικούς μου χαιρετισμούς στη Θάλεια και είμαι σίγουρη ότι πέρασε σούπερ στη συναυλία! Φιλιά και στους δυο σας!

Νένη μου γλυκιά, ναι, είναι μεγάλο γιατρικό! Η χαρά της ζωής, ο λόγος για να ζεις! Να είσαι καλά και να χαμογελάς! Φιλάκια πολλά!

Ειρήνη μου καλώς όρισες! Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, χαίρομαι που σου άρεσε το βιβλίο και σε άγγιξε η ιστορία του Στέλιου. Και βέβαια θα τα λέμε συχνά, αλλά από Σεπτέμβρη, γιατί την άλλη βδομάδα την κάνω με ελαφριά πηδηματάκια - που λένε! Δε θα χαθούμε όμως - είμαστε και "συγγενείς" μην ξεχνάς! Φιλάκια πολλά πολλά!!!

Maria Tzirita είπε...

Γιώτα μου, καλημέρα! Νόμιζα λείπεις διακοπές - ακόμα εδώ είσαι; Ελπίζω να γράφεις κα΄τι καλό,ε; Σ'ευχαριστώ για τις ευχές κι ανταποδίδω. Καλές διακοπές να έχεις, με έμπνευση πάντα!

Maria Tzirita είπε...

Αχτιδούλα, μανούλα, καλώς όρισες πίσω!!! Ελπίζω να πέρασες καλά, θα έρθω από το σπιτικό σου να ενημερωθώ! Ερωτευμένη πάντα καλή μου, δεν έπαψα, από την πρώτη στιγμή που τον γνώρισα! Και το αξίζει, πίστεψέ με... Πολλά φιλάκια καλή μου - την κόρη σου την καλοδέχτηκα!

Φαραώνα μου, εγώ να δεις πόσο το εύχομαι! Φιλιά και καλημέρες!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Ααααααα, εσύ φιλενάδα πρέπει να πέρασες σούπερ ντούπερ στην Κύπρο:)))
Μέσα από την καρδιά μου Μαράκι μου εύχομαι να είναι όλες οι στιγμές σας τόσο όμορφες και τόσο γεμάτες από αγάπη όπως τώρα!!
Να περνάτε τέλεια!!!!!!!

andreas athanasopoulos είπε...

πολυ ομορφο...η αγαπη ειναι το μεγαλυτερο γιατρικο της ψυχης!

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ.
ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΕΣ ΤΟΣΟ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ.ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΑΘΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ.ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΛΟ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ.
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ.ΤΟ Ε-ΜΑΙL ΜΟΥ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 31 ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ.ΠΕΣ ΣΤΟ ΓΙΑΝΝΟ ΝΑ ΣΕ ΜΑΘΕΙ ΚΥΠΡΙΑΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΦΟ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΕΒΙΤΑ

Maria Tzirita είπε...

Ελενάκι μου, σούπερ δε λες τίποτα! Κι ακόμα πιο σούπερ πιστεύω ότι θα περάσω τώρα τον Αύγουστο που θα ξαναπάω. Σ'ευχαριστώ για τις ευχές και σου εύχομαι να περνάς καλά κι εσύ και να'σαι πάντα ερωτευμένη! Φιλάκια πολλά!

Maria Tzirita είπε...

Καλώς ήρθες Αντάρτη στη γειτονιά μου! Έτσι είναι όπως τα λες! Σου εύχομαι να το ζεις κι εσύ το ίδιο δυνατά και όμορφα! Καλή σου βδομάδα!

Maria Tzirita είπε...

Εβίτα μου! Πόσο χαίρομαι που σε ξαναβλέπω εδώ! Θα είμαι και πάλι τον Αύγουστο εκεί, αλλά θα είμαι πάλι Πρωταρά, η Πάφος μας πέφτει μακριά. Ίσως κάποια στιγμή στο μέλλον τα καταφέρω να έρθω και προς τα'κει. Να είσαι πάντα καλά και καλές διακοπές σου εύχομαι! Πολλά φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Τυχερός ο αγαπημένος της καρδιάς σου με τέτοιες επιλογές ποίησης γεμάτες συναίσθημα και ό,τι πιο ευγενικό μπορεί να αναδυθεί απο΄την ανθρώπινη ψυχή. Μαρία μου, καλό σου απόγευμα εύχομαι. Να είσαι πάντα καλά.

eirini είπε...

Καλές διακοπές Μαριά μου! Να περάσεις ονειρεμένα με τον καλό σου!

vagnes είπε...

Οι μεγαλοι ερωτες γεννουν τις μεγαλες δημιουργιες του ανθρωπου.
Η αγαπη ειναι μανα.
Στερφα γη ο εγωϊσμος.

dromaki είπε...

O Κώστας Ουράνης είναι ο αγαπημένος μου κι ας γράφει τόσο πολύ για τον θάνατο:))
Θα σας χαρίσω ένα άλλο ποίημα που μιλάει για την αγάπη,θα ήθελα να το διαβάσεις.Το ποίημα του Κωστή Παλαμά "Αγάπη"
Για σένα και τον Γιάννο σου.
Καλή συνέχεια στην μέρα σου Μαρία μου.

Maria Tzirita είπε...

Νίκο, τυχερός αυτός, τυχερή κι εγώ... Κι εσύ να'σαι καλά και ν'απολαμβάνεις το καλοκαίρι σου. Καλή σου μέρα!

Maria Tzirita είπε...

Ειρήνη μου σ'ευχαριστώ κι ανταποδίδω την ευχή! Φιλιά!

Maria Tzirita είπε...

Vagnes, έγραψες! Πώς φαίνονται οι ποιητικές ψυχές... Να είσαι καλά!

Maria Tzirita είπε...

Δρομάκι μου καλημέρα! Γράψε μας και το ποίημα, αφού είχες και την καλοσύνη να μας το αφιερώσεις! Εγώ μόνο αυτό του Παλαμά ξέρω που μιλάει γι αγάπη:

Η Αγάπη μας παιδούλα στα χρόνια.
Του πάθους μας ακόμα δεν είδαν την τρεμούλα τ' αηδόνια.
Η Αγάπη μας, παιδούλα... μα να, στο πρόσωπό της
ούτε η δροσούλα της αυγής, ούτε η χαρά της νιότης.
Σαν να 'χουνε την όψη της αιώνες οργωμένη.
Κάτι άναρχο κι ατέλειωτο στο πρόσωπό της μένει.

Σ'ευχαριστώ καλή μου, πολλά πολλά φιλιά!

vagnes είπε...

Μαρια εχεις μια υπεροχη φωτο και απο κατω γραφεις, το καλοκαιρινο μας στεκι...
Αν δεν ειναι δικο σας, που βρισκεται γιατι ψαχνουμε για τις διακοπες μας και μας αρεσει πολυ ετσι οπως φαινεται στη φωτο.

Maria Tzirita είπε...

Αυτό Βαγγέλη είναι για το μπλογκ-εξοχικό, τ'Άσπρα Κοχύλια κι είναι εικόνα από το ίντερνετ! Η Ελλάδα μας όμως έχει σίγουρα άπειρα τέτοια όμορφα μέρη να βρεις για τις διακοπές σου... Όπου κι αν πας, σου εύχομαι να περάσεις όμορφα!

iLiAs είπε...

..τόσο όμορφα συναισθήματα, τόσο όμορφοι άνθρωποι!

Να είστε καλά :)

Ανώνυμος είπε...

τι υπεροχο ποίημα....πολύ μου αρέσει ο Ουράνης(τον οποιο προσφατως ανακάλυψα,αφου με την ποίηση δεν εχω τις καλυτερες σχέσεις...)
εύχομαι μαρία μου πάντα να είστε έτσι αγαπημένοι και στα δύσκολα αυτό το συναίσθημα να είναι το φυλαχτο και η πυξίδα σου...
φιλιά πολλα

dromaki είπε...

Μαρία μου,καλημέρα.
Σου έστειλα το ποιημα του Παλαμά με μειλ.Είναι πολύ μεγάλο για να το βάλω εδώ.
Σε φιλώ γλυκά.

Maria Tzirita είπε...

Καλημέρα Ηλία, ποιητή μας! Ήμουν σίγουρη ότι θα σου άρεσε το ποίημα του Ουράνη! Σ'ευχαριστώ κι εύχομαι να περνάς καλά!

Maria Tzirita είπε...

Αγαπημένη μου Cook, πού χάθηκες εσύ; Έλεγα πως κάνεις ατελείωτες διακοπές φέτος το καλοκαίρι! Σ'ευχαριστώ που δε με ξεχνάς κι ευχαριστώ για την τρυφερή σου ευχή. Να είσαι πάντα καλά και να καλοπερνάς κοριτσάκι μου! Φιλάκια πολλά!

Maria Tzirita είπε...

Δρομάκι μου σε καλημερίζω και σ'ευχαριστώ - δεν το ήξερα το ποίημα! Είναι πράγματι υπέροχο, αλλά όντως πολύ μεγάλο. Παραθέτω μόνο την πρώτη στροφή:

Περδικόστηθη Tσιγγάνα,
ω μαγεύτρα, που μιλείς
τα μεσάνυχτα προς τ' άστρα
γλώσσα προσταγής,

Σ'ευχαριστώ και πάλι...

neni είπε...

Στέλνω μια μεγάλη καλημέρα και ένα μεγάλο φιλί..!

ειρηνη είπε...

Καλημέρα σας και από εδώ... Σας έστειλα και μέιλ...

Πολύ όμορφο το κείμενο...

Χαίρομαι που βρήκατε την αγάπη... :D

Smaragdenia είπε...

Πάρα πολύ ωραίο το ποίημα του ΟΥράνη. Πολύ καλησπέρα σε όλη την παλιοπαρέα του μπλόγκ. Φιλάκια στο Μαράκι Τζιριτάκι και χαιρετίσματα πολλά στον κουμπάρο Γιάννο.
Σμαραγδή

Maria Tzirita είπε...

Γλυκιά και ταλαντούχα Νένη, μεγάλο φιλί και σε σένα!

Maria Tzirita είπε...

Κι άλλη Ειρήνη στην παρέα μας! Καλώς ήρθες Ειρήνη μου, σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, φυσικά το πήρα το μέιλ και χάρηκα πολύ που σου άρεσε το βιβλίο μου τόσο. Με τη Ζαχαρούλα είμαστε πολύ φίλες κι αφού γνωριστήκαμε κι εμείς θα τα λέμε συχνά - μετά τις διακοπές όμως! Να είσαι καλά και να περάσεις όμορφα το καλοκαίρι σου, φιλιά!

Maria Tzirita είπε...

Σμαραγδούλα μου εδώ είσαι κι εσύ; Άντε, όλοι μαζί θα φύγουμε μου φαίνεται! Σ'ευχαριστώ καλή μου, φιλάκια και σε σένα, καλό υπόλοιπο καλοκαίρι σου εύχομαι! Καλή αντάμωση (άντε να δούμε πότε ειτέλους!)...!!!

Smaragdenia είπε...

Στην επόμενη βιβλιοπαρουσίαση (από οκτώβρη δεν ξεκινά πάλι ο ψυχογιός;)
φιλάκια

Marios είπε...

Καλησπέρα Μαρία.
Χαθήκαμε και είμαστε τόσο κοντά.
Στη ίδια περιοχή το studio μας αλλά δεν έχουν βρεθεί ποτέ.
Μετά τις διακοπές να τα πούμε από κοντά.ΟΚ????

Maria Tzirita είπε...

Ναι Σμαραγδούλα μου, θα περιμένω με χαρά να σε γνωρίσω κι από κοντά! Φιλιά και καλημέρες!

Maria Tzirita είπε...

Μάριε, καλή σου μέρα, διάβασα την καταπληκτική ανάρτηση στο μπλογκ του radiopoint χθες και σας σκεφτόμουν! Θα το κανονίσουμε σίγουρα, μην ανησυχείς, τώρα είναι δύσκολη περίοδος με τις διακοπές, θα τα πούμε από Σεπτέμβρη. Να'σαι καλά κι εσύ κι όλα τα παιδιά εκεί, δώσε τους χαιρετισμούς μου! Να έχετε καλές διακοπές και πολλά μουσικά ταξίδια...

Marios είπε...

Καλημέρα
Εδώ εμείς.2 εχουμε μείνει στο studio tou radiopoint.
Διακοπές δεν το βλέπω ούτε φέτος.
Τρέχω με το κτηματολόγιο.
Αθήνα προς το παρόν.Μετά πρέπει να πάω και Θεσσαλονίκη.
Ειναι η μητέρα από εκεί και πρέπει να πέρασουμε και εκει κτηματολόγιο.
Το radiopoint θα ειναι παντα ολες τις ωρες με καλή μουσική κοντά σας.
Διακοπές με βλέπω να κάνω χειμώνα που μου αρέσει περισσότερο ως εποχή.
Καπου με χιονια, κρυο ,σκι και τζακι.

neni είπε...

Την καλημέρα μου Μαρία μου και εύχομαι να έχεις μια όμορφη μέρα!
Σε φιλώ!

Maria Tzirita είπε...

Είδες τι γλυτώνουμε εμείς Μάριε για να μην έχουμε ακίνητα;...!!!!
Καλό κουράγιο λοιπόν κι ό,τι κι αν κάνεις να περνάς καλά!

Marios είπε...

Καλό μήνα και καλές διακοπές.