6 Ιουν 2009

Το πιο επίκαιρο ποίημα!

Το παρακάτω ποίημα το "ψάρεψα" από το ιστολόγιο της φίλης μου Μαρίνας "Daily Madness" και το αναδημοσιεύω, διότι πιστεύω ότι είναι ό,τι πιο επιτυχημένο έχω διαβάσει για τις προσεχείς εκλογές! Συγχαρητήρια Μαρινάκι!

Περιμένοντας το σχολικό
έπιασα κουβέντα με έναν γνωστό μου, μικρό
που είχε απορίες σοβαρές
πέρα απο τις καθημερινές σκανδαλιές.

"Μια χαρά σας βλέπω κα Μ
ευχαριστημένη και καθόλου μουτρωμένη
σαν τη μαμά μου
που χθές τσακώθηκε με το μπαμπά
για τα πολιτικά"

"Κάτι μας είπες τώρα, πιτσιρικά"
του λέω γελαστά
"για τα πολιτικά σφάζεται όλη η Ελλάδα
όχι μόνο τώρα, αλλά απο παλιά"

"Χθές έγινε χαμός
έπιασε τη μαμά ο μεγάλος θυμός
γιατί δεν θέλει να πάει να ψηφίσει
στο χωριό
για "μία ουτοπία
για κάτι μη εφικτό"
αλλά να μείνει εδώ.
Και όταν τη πρόγκιξε ο μπαμπάς
άρχισε να κηρύττει
ότι δικαίωμά του είναι
να συνεισφέρει σ' αυτή τη φρίκη
που ονομάζεται (Γ)-Ελλάς."

Ο μπαμπάς μου είναι ιδεολόγος
κάθεται και σκέφτεται πολύ
τι έκανε λάθος σε αυτή του τη ζωή.
Πηγαίνει στις πορείες
φωνάζει και απαιτεί
αλλά όπως λέει και η μαμά
"δεν βλέπει προκοπή".
"Ολα θ' αλλάξουν απο αυτές τις εκλογές"
λέει στη μαμά
Για πρώτη φορά στα χρονικά
τα μεγαλα κόμματα θα φοβηθούν
απο την πανωλεθρία
θα κληθούν να κάνουν δουλειά
για τον πολίτη καθ' εαυτό
και όχι για τον χαβαλεδιασμό.
Η ψήφος έχει σημασία
για αυτό ετοιμάσου
θα κατεβούμε στη Σητεία
για το τριήμερο αυτό".

Και μετά έγινε φασαρία
γιατί η μαμά δεν συμφωνεί
με την ιδεολογία του μπαμπά.
Είπε, είπε.. πάρα πολλά
ότι δουλεύει ωρες αργά
για να φέρνει στο σπίτι τα λεφτά
και έχεσε την ιδεολογία για τα καλά
μαζί και τον μπαμπά.

"Εμένα δεν με νοιάζει, τι ψηφίζει η μαμά
θέλω να πάω στη Σητεία
να δώ και τη γιαγιά.
Ετσι κι αλλιώς
είναι γνωστό το τι θα γίνει μετά.

Αφού ψηφίσουν όλοι
θα φάμε και
θα τσακωθούμε για τα πολιτικά.
Εγώ θ ' ακούω αλλά δεν θα μιλώ
θα παίζω game boy, θα κάνω το χαζό
ιδιαίτερα όταν θα στολίζει η μάνα το γιό
οτι "αν δεν είχαμε εμείς τις παπαρούνες
να σε μορφώσουν στα εξωτερικά
που θα ήσουν τώρα
σε ποιά σκατά
θα σφουγγάριζες μαούνες
θα σκοτωνόσουν στη δουλειά
για ξένα αφεντικά
ενώ τώρα είσαι κύριος
δοκτοράτος με πολύ κύρος
άστα λοιπόν αυτά
γι αυτό πιές το γάλα σου
και ξέχνα τα πολιτικά"

21 σχόλια:

fotini είπε...

συμφωνω απολυτα μαζι σου.ειναι πολυ πετυχημενο.μπραβο της.

Vassilis είπε...

Πράγματι επίκαιρο, έχει πιάσει το νόημα. Όσο για την παπαρουνοφυτεία που χρηματοδοτεί τις σπουδές του κανακάρη ... σσσ σσσ σιγά μην μας πάρουν και χαμπάρι!
Καλό Σαββατοκύριακο Μαρία και καλή Πσίφω ! (επίτηδες την έγραψα τη λέξη έτσι, μην μας περάσουν και για ανορθόγραφους!)

Mariela είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχα!
κορυφαίο κια πράγματι πάρα πολύ επίκαιρο!

Matziris Kostas - δάσκαλος είπε...

Μαρία, πρώτα πρώτα χαίρομαι που τα πέρασες ωραία στη συμπρωτεύουσα και σ' ευχαριστούμε που μας ενημέρωσες για τις δυο νέες καλές εκδόσεις. Όσον αφορά το ποίημα ,που ανάρτησες, είναι όντως πολύ αντανακλαστικό της περιρρέουσας ατμόσφαιρας των ημερών μας , συμπυκνώνει το πνεύμα των ημερών, μα σίγουρα η πραγματικότητα είναι πιο έντονη απ' ότι βιώνει ο μικρός μας φίλος με την οικογένειά του! Τι να κάνουμε όμως θα περάσει κι αυτό. Απλώς λίγη κατανόηση στην διαφορετικότητα δε βλάπτει .Ακόμη και μέσα στις καλύτερες οικογένειες.

Aristodimos είπε...

" Εγώ θ ' ακούω αλλά δεν θα μιλώ
θα παίζω game boy, θα κάνω το χαζό...

γι αυτό πιές το γάλα σου
και ξέχνα τα πολιτικά "


Καπως ετσι λοιπον κι εγω αφου παω να ψηφίσω , άλλο πια δεν θα μιλω μα θα πινω το γαλα που αυτοι μου σερβίρουν και θα παίζω .... ηηηηηηηηρεμος και ξεγνοιαστος πια αφου την τυχη μου αλλοι να διαφεντεύουν ανέθεσα....

Καλό τριήμερο Μαρία μου

Την αγάπη μου

Αρης

ΕΛΕΝΑ είπε...

Χα χα χααααα!!
Πολύ καλό πραγματικά!!
Καλό Σαββατοκύριακο Μαράκι μου, πολλά φιλιά:))

maria είπε...

hahahahahah apisteuto to poiima kai toso ma toso epikairo!
filakia maria mou.. k polla goutsougoutsougoutsougoutsou!!

Unknown είπε...

Καλημέρα Μαράκι.

Το είδα στην Μαρίνα το ποίημα. Είναι πάρα πολύ ωραίο!

Καλά έκανες και το αναδημοσίευσες εδώ. Είναι πολύ δύσκολο να βρει κάποιος έλλειψη σε αυτό το ποίημα.

Φιλιά και καλό τριήμερο.

Sophia Kollia είπε...

Όλα μέσα στην ζωή, είναι Μαρία μου...
Ε...λίγο υπερβολικό, αλλά καθόλου αδύνατον!

Καλημέρα και καλο τριήμερο!

ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ είπε...

Πραγματίκά εύστοχο και επίκαιρο!! Καλό τριήμερο.

Yannis Kapnidis είπε...

Είμαι πολύ προβληματισμένος κι εγώ γι'αυτές τις εκλογές. Δεν ξέρω τι είναι πιο σωστό,να ψηφίσει κανείς τελικά "διαμαρτυρόμενα" ή να μην παρουσιαστεί καθόλου;

Σε κάθε περίπτωση το ποίημα είναι πολύ όμορφο και συγχαρητήρια στην ποιήτρια!

Matziris Kostas - δάσκαλος είπε...

Τι να πούμε εμείς για το πνεύμα της προεκλογικής περιόδου . Τα λέει όλα μέσα στο ποίημα!Ο παλμός της νεοελληνικής ψυχής δονεί εν όψει των ευρωπαϊκών!Μαρία καλώς ήλθες απ' την όμορφη συμπρωτεύουσα (αν βέβαια γύρισες)!

b|a|s|n\i/a είπε...

:)) φοβερό!
εις υγείαν λοιπόν. και με γάλα!

heart n soul είπε...

Μαρίνα γράψατε!:) ο μονόλογος του φινάλε με αποτελείωσε:)

zeidoron dtsoukas είπε...

Μαρία ξέρεις ότι παραβιάζεις την εκλογική νομοθεσία δημοσιεύοντας πολιτικά σχόλια παραμονή εκλογών;Πανέξυπνο το ποίημα,μπράβο στην ποιήτρια και σε σένα που το αλίευσες!

VAD είπε...

Μαρια μου,Καλημέρα από Ελλάδα,γι αυτό πάμε να ψηφίσουμε,ενάντια στις...παπαρούνες:))

iLiAs είπε...

..ψήφο στη Σητεία και μετά στην παραλία!! :)
..Καλημέρα Μαρία :)

Μαργαρίτα Πάσχου είπε...

Όντως το πιο επίκαιρο ποίημα!

Να περνάς όμορφα Μαρία μου!

akrat είπε...

πως γίνετε τούτο βρε παιδί μου
το 99,5 της ανθρωπότητας κάποια στιγμή λέει
"αει σιχτίρ με την πολιτική"
αλλά πάντα το 99,5 να την τρώει από την πολιτική...
διότι χωρίς πολιτική η βαρβορότης θα επικρατήσει...
καλημέρα σας
ας θυμηθούμε δε πως οι αρχαίοι Αθηναίοι κατέρευσαν σαν παράτησαν την πολιτική για να περάσουν μια ωραία ζωή.... ΣΚΛΑΒΟΙ ΤΩΝ ΣΠΑΡΤΙΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΛΙΓΑΡΧΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΚΑΤΟΧΩΝ...

Yianna είπε...

Καλό μεσημέρι φιλενάδα
Και σεις...ένα από τα ίδια βλέπω!!! Ωραίο το ποιηματάκι ελπίζω να...έπιασε τον παλμό σας!! Και εμείς εδώ κάτω .....φρίξαμε δύο μέρες τώρα!!! Ευτυχώς υπήρχε και η δορυφορική ........

Φιλιά πολλά
από την ζεστή και ηλιόλουστη Κύπρο

Maria Tzirita είπε...

Χαιρετώ όλους τους φίλους που πέρασαν από δω και μοιράστηκαν μαζί μου το καταπληκτικό αυτό ποίημα της Μαρίνας! Έλειπα όλο το τριήμερο, όχι μακριά απ'την Αθήνα, αλλά μακριά από υπολογιστή κι έτσι δεν είχα τη δυνατότητα ν'απαντώ στον καθένα σας χωριστά, όπως συνηθίζω. Ελπίζω όλοι να περάσατε καλά, να ξεκουραστήκατε, να διασκεδάσατε κι από αύριο να επιστρέψετε, μαζί με μένα, στους κανονικούς σας ρυθμούς!
Σας φιλώ όλους, σας ευχαριστώ για τα σχόλιά σας και πιο αναλυτικά θα τα πούμε με τον καθένα σας στα ιστολόγιά σας! Καλή βδομάδα!