31 Αυγ 2009

Κι όμως, είναι μόλις 15 χρονών....

Μακάρι να μπορούσα να δημοσιεύσω όλα τα γράμματα που έλαβα φέτος το καλοκαίρι από αναγνώστες και πραγματικά άγγιξαν την καρδιά μου. Πιστέψτε με, μεγαλύτερη ικανοποίηση από αυτή την επικοινωνία με τον κόσμο, δεν υπάρχει.
Ξεχώρισα όμως το γράμμα της Μαρίας, κυρίως από το γεγονός ότι είναι μόλις 15 χρονών κι όμως διαβάζει λογοτεχνία, κι όμως εκφράζεται τόσο όμορφα.... Της στέλνω την αγάπη μου και χίλια ευχαριστώ!

Αγαπητή Μαρία Τζιρίτα,

Δεν ξέρω αν με θυμαστε. Είμαι η Μαρία. 15 χρόνων που σας είχα εκφράσει τα απερίγραπτα συναισθήματα μου για το βιβλίο σας 'το παιδί της αγάπης!'
Με μεγαλη συγκίνηση βρισκομαι στη θεση να σας συγχαρώ και για το νεο σας βιβλιο 'Μάτια μου' το οποιο ομολογώ πως με εχει αγγιξει οσο κανενα αλλο βιβλιο! Μόλις το εχω διαβασει και ειχα την αναγκη να σας εκφρασω την απεραντη συγκίνηση έστω και αν αυτη η συγκλονιστικη ιστορια δεν ειναι αληθινή. Μέσα απο τα λογια σας, μεσα απο ολες τις απεστευτα θαυμασιες εικονες που περιγραφατε ενιωσα να βλέπω την ιστορία μπροστά μου. Μπηκα στην θεση αυτων των ανθρωπων που περασαν τοσα πολλα. Τετοια βιβλια ειναι πραγματικα αριστουργηματα. Νιωθω πως μεσα σε μενα την ιδια εχουν γεμισει καποια κενα μεσα απο τα μηνυματα του βιβλιου αυτού. Αρχιζω να βλεπω μεσα απο την καρδια και οχι μεσα απο τα ματια. Κατάλαβα πως η πραγματικη αγαπη θελει θυσιες. Διωχνει τον εγωισμο και δινει ευκαιριες στο αλλο μας μισο.
Για ακόμα μια φορα σας συγχαρω και ευχομαι να συνεχισετε να γεμιζετε τις καρδιες των ανθρωπων με τα πιο αγνα συναισθηματα που μας δινει ο Θεος μεσα και απο αλλα βιβλια σας τα οποια δεν θα παραλειψω να διαβασω.

Με απέραντη εκτιμηση και συγκινηση,

Μαρια, Κυπρος!

35 σχόλια:

Smaragdenia είπε...

Ποιος είπε ότι οι έφηβοι δεν έχουν ευαισθησίες, πνευματικές ανησυχίες & ενδιαφέροντα; Αρκεί να τους κρατήσουμε το χέρι, να τους δείξουμε το δρόμο.
Μαρία, καλή μου, αυτά που ένιωσες εσύ διαβάζοντας το βιβλίο της καλής μας Μαρίας Τζιρίτα, το ένιωσα κι εγώ.
Ως εκπαιδευτικός και ως άνθρωπος σου λέω: "πάντα να αφιερώνεις χρόνο στο διάβασμα λογοτεχνικών βιβλίων, τρέφουν την ψυχή και το πνεύμα και διευρύνουν τους ορίζοντες μας" Επίσης, σου εύχομαι καλή πρόοδο, υγεία και πάντα...πάντα να βλέπεις και με τα σωματικά σου μάτια, αλλά και με τα μάτια της καρδιάς.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΟΙ ΝΕΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΕΣ.ΕΓΩ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΑ ΑΥΤΟ.ΙΣΩΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ ΤΑ ΚΑΛΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ.

Roadartist είπε...

..όμορφη η χαρά σου!
Πάντα τέτοια σου εύχομαι,
καλό φθινόπωρο!

Ανώνυμος είπε...

Πραγματικά κάτι πολύ όμορφο
τελευταία μέρα του Αυγούστου
απο μια άπειρη 15χρονη.

Ευχαριστούμε Μαρία

Γιώργος Π.
(Άνω Πατήσια)

ΕΛΕΝΑ είπε...

Είναι δυνατόν να μην χαίρεσαι και να μην συγκινείσαι όταν εκφράζονται τέτοια συναισθήματα και κυρίως από νέους ανθρώπους??
Καλό μήνα Μαράκι μου, συνέχισε να μας "γεμίζεις" με το έργο σου, μικρούς και μεγάλους!!
Φιλιά!

Aristodimos είπε...

Τι καλύτερη επιβράβευση του εργου σου απο αυτα τα όμορφα λόγια μιας αγνης παιδικής ψυχής.

Παντα τετοιους επαινους να γεμιζεις για καθε σου πόνημα.

Την αγάπη μου

Αρης

Lilith είπε...

Υπάρχει πιο όμορφο "Μπράβο"; :)

Φιλιά και καλό μήνα Μαρία μου!

Maria Tzirita είπε...

Ευχαριστούμε Σμαραγδή! Καλο σου μήνα κορίτσι μου!

Maria Tzirita είπε...

Σκρουτζάκο μου, καλό σου μήνα και σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Ένα τέτοιος νέος είσαι κι εσύ άλλωστε!

Maria Tzirita είπε...

Καλώς την Ροντούλα μου! Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο γλυκιά μου!

Maria Tzirita είπε...

Γιώργο, σ'ευχαριστώ για το πέρασμά σου, να είσαι πάντα καλά! Καλό μήνα!

Maria Tzirita είπε...

Έλενά μου, και χαίρομαι και συγκινούμαι, όπως το είπες! Φιλιά καλή μου και καλό μας μήνα!

Maria Tzirita είπε...

Άρη μου, πραγματικά αυτοί είναι οι πιο πολύτιμοι έπαινοι! Χαίρομαι που σε βλέπω, να είσαι καλά, καλό μήνα και καλό μας φθινόπωρο!

Maria Tzirita είπε...

Λίλιθ μου, σε διαβεβαιώ δεν υπάρχει! Καλό μήνα μάτια μου!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Οταν ακουμπας τα παιδια, ακουμπάς το μεγαλειο του συμπαντος....

Maria B. είπε...

Καλη μέρα και καλό μήνα Μαράκι μου.

σε καλό σου πάλι με συγκίνησες!!!

ειδες το μικρό Μαράκι τι ευαίσθητο είναι ?? ευχομαι να είναι πάντα έτσι ώριμο και να έχει υγεία και τύχη στην ζωή του.

neni είπε...

Mαράκι μου,είμαι η neni του χωματόδρομου,η δική σου Νένη που γνώρισες.
Το είδες το νέο μπλογκ;
Σε ευχαριστώ που είχα την τύχη να σε γνωρίσω από κοντά.
Πότε βγαίνει το νέο βιβλίο;

Yianna είπε...

Καλό βράδυ φιλενάδα. Είναι ωραίο να βλέπεις ότι οι έφηβοι μας ασχολούνται ΚΑΙ με το διάβασμα. Μπάβο στην Μαρία και μπράβο στον κάθε έφηβο που εχει κάνει χόμπυ του το διάβασμα βιβλίων. Φιλάκια πολλά

Mariela είπε...

Πολύ ευαίσθητο και συγκινητικό το γράμμα....
καλό φθινοπωρο Μαράκι μου!
Μου έλλειψες φιλενάδα!

Artanis είπε...

Τί γλυκά λογάκια που έγραψε το παιδί αυτό...Μπράβο...
Καλημέρα και καλό μήνα...

Maria Tzirita είπε...

Ρίκη μου, έχουμε πολλές κοινές αγάπες εμείς τελικά... Καλημέρες και φιλιά!

Maria Tzirita είπε...

Μαράκι μου, ευαίσθητο, καλό μήνα και σε σένα! Σε γλυκοφιλώ και σ'ευχαριστώ για την αγάπη σου!

Maria Tzirita είπε...

Νενάκη μου γλυκό, το είδα και σου έγραψα και τα καλορίζικα! Χαίρομαι που σε βρίσκω τόσο χαρούμενη, μέσα στην αγάπη! Το νέο βιβλίο από τον καινούργιο χρόνο, μάλλον Φλεβάρη - θα σας ενημερωσω! Φιλάκια πολλά κούκλα μου!

Maria Tzirita είπε...

Γιάννα μου, αυτό ακριβώς είναι που μου δίνει κι εμένα χαρά. Αυτή η νεολαία είναι η ελπίδα για το μέλλον όλων μας! Φιλιά πολλά!

Maria Tzirita είπε...

Μαριελάκι μου, πόσο χαίρομαι που σε ξαναβρίσκω! Όπως έγραψα και στο μπλογκ σου, πρέπει να σε πάρω να τα πούμε στο τηλέφωνο, είναι πολλά τα νέα! Καλο μας φθινόπωρο φιλενάδα μου!

Maria Tzirita είπε...

Αρτάνις μου, καλό μήνα και σε σένα κορίτσι μου, φιλιά πολλά!

katerina είπε...

Ήταν δυνατόν να μην αγγίξουν την καρδιά των εφήβων καιτα δυο σου βιβλία Μαρία μου; Εγώ θέλω πολύ να διαβάσει ο 14χρονος γιος μου το "παιδί της αγάπης", βρίσκομαι στην διαδικασία να τον πείσω..διαβάζει και αυτός πάρα πολύ.
Θέλω να σου πω ότι το "παιδί της αγάπης" που το διάβασα μετά το ΄"ματια μου", είναι εξαιρετικό βιβλίο που στ΄αλήθεια σε εκπλήσει με το θέμα που διαπραγματεύεται..σχήμα οξύμωρο με τον τίτλο του.Είναι μια αληθινή ιστορία που χωρίς το αναμενόμενο happy end, καταφέρνει να αφήσει στον αναγνώστη μια γλυκιά γεύση.
Ευτυχώς τελικά δεν κατάφερε να ενεργοποιήσει τους δακρυγόνους μου όπως το "μάτια μου".. δεν θα άντεχα!
Φιλιά!!

Unknown είπε...

Καλησπέρα Μαράκι!

Ευτυχώς!!! Τέτοιοι έφηβοι αποδεικνύουν πως υπάρχει εξαίρεση στον κανόνα που λέει ότι τα σημερινά παιδιά είναι ... ρηχά και κοιτούν μόνο την επιφάνεια των πραγμάτων!

Εν τούτοις, χρειάζονται και τα κατάλληλα ερεθίσματα, όπως π.χ τα βιβλία σου, για να έρθουν στην επιφάνεια τα καλά στοιχεία τόσο των ενηλίκων όσο και ατόμων νεώτερης ηλικίας...

Φιλιά και καλή συνέχεια!

Meropi είπε...

Μαρία μου γλυκιά καλησπέρα.
Μαζεύτηκα πια στο σπιτάκι μου από τις καλοκαιρινές μου εξορμήσεις και είπα να κάνω μια βόλτα στους @@φίλους μου.
Λοιπόν Μαρία μου άδραξα την ευκαιρία του καλοκαιριού που η δουλειά μειώνεται, να διαβάσω το βιβλίο σου. Τα "Μάτια μου". Μου άρεσε περισσότερο απ' ότι περίμενα. Το έβγαλα σε 3-4 μέρες. Με απορρόφησε. Χωρίς μελοδραματισμούς, ήταν συγκινητικό. Μπράβο Μαρία μου. Θα πάρω και το πρώτο βιβλίο σου να διαβάσω τώρα. Το παιδί της αγάπης, έτσι δεν λέγεται???

Maria Tzirita είπε...

Κατερίνα μου, νομίζω πως το παιδί της αγάπης είναι κάπως "σκληρό" για ένα 14χρονο παιδί, αλλά σίγουρα εσύ ξέρεις καλύτερα την ωριμότητα του παιδιού σου. Σ'ευχαριστώ για όσα μου έγραψες, είναι σπουδαίο ν'ακούω τέτοια λόγια από σας κι ειλικρινά με συγκινείς. Να είσαι πάντα καλά κι από την πλευρά μου σου υπόσχομαι πως το επόμενο βιβλίο δεν έχει καθόλου κλάμα - μόνο λίγη συγκίνηση, τόση δα...
Καλημέρες και φιλιά!

Maria Tzirita είπε...

Λιλούκο μου, σ'ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια! Δεν έκανα τίποτα περισσότερο από το να καταθέσω την ψυχή μου μέσα στα βιβλία μου. Ελπίζω να τα πούμε και πάλι σύντομα από κοντά, φιλάκια πολλά!

Maria Tzirita είπε...

Μερόπη μου, τι ευχάριστη έκπληξη! Τώρα σίγουρα θα νιώθεις ότι με ξέρεις πια καλύτερα... Ναι, έτσι λέγεται το πρώτο μου βιβλίο, το βλέπεις κι εδώ δίπλα. Πιστεύω θα σου αρέσει εξίσου, θα περιμένω τις εντυπώσεις σου. Φιλάκια πολλά και καλό φθινόπωρο κούκλα μου!

Matziris Kostas - δάσκαλος είπε...

Μαρία,όταν εκφράζονται άτομα με τόσα πλούσια συναισθήματα για αυτά που προσφέρεις μέσα από τις δημιουργίες σου αυτό σημαίνει κάτι.Σημαίνει ότι έχεις κι εσύ έναν πλούσιο συναισθηματικό κόσμο , που υποχρεούσαι να μας τον ξετυλίξεις μέσα στα βιβλία σου, για να γίνουμε κι εμείς καλύτεροι. Μπορείς να το κάνεις και το κάνεις!!Συγχαρητήρια σε σένα και στους αναγνώστες σου!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Το παιδί είπε την αλήθεια , αυτό που ένοιωθε.

Maria Tzirita είπε...

Ναι Αχτιδούλα μου και χαίρομαι πολύ γι αυτό! Σε φιλώ!