13 Σεπ 2009

Φεστιβάλ βιβλίου - update!




Με την αγαπημένη μου Γιώτα Φώτου, πολυβραβευμένη συγγραφέα!

Με τον Σωτήρη, από το βιβλιοπωλείο Ψυχογιού και την Ελένη από τις δημόσιες σχέσεις

Ο Τέλης κι η πανέμορφη μηχανή του!


Με την Αφροδίτη μου που ήρθε από τη Μυτιλήνη!

Με την τρελο-Σμαραγδή που μου γράφει τις μαντινάδες στα σχόλια των αναρτήσεων!


Περιπετειώδης η χθεσινή μέρα, καθώς απ'το πρωί - ή μάλλον το προηγούμενο βράδυ - έβρεχε συνεχώς! Μέχρι το μεσημέρι που ο καιρός άρχισε να δείχνει εμφανή σημάδια βελτίωσης, δεν ήξερα αν θα γίνει η έκθεση ή όχι. Τελικά όμως η βροχή σταμάτησε κι η έκθεση έγινε κανονικά, με λιγοστό όμως κόσμο. Πολλοί από σας που περίμενα δεν ήρθατε κι υποθέτω ότι ήταν λόγω καιρού...
Όπως και να'χει, ήταν μια όμορφη βραδιά, είδα αρκετούς φίλους και απέκτησα μερικούς ακόμα - Νικήτα, για σένα το λέω! Χάρηκα πολύ που ξαναείδα τα παιδιά από τον Ψυχογιό, κάθε φορά στις εκθέσεις το διακεδάζουμε με την καρδιά μας, ειδικά όταν έχουμε τον Τέλη με τα αστεία του και τα πειράγματά του! Μέχρι και στην μηχανή του με ανέβασε και με φωτογράφιζαν κι ο κόσμος που περνούσε σταματούσε και κοιτούσε παραξενεμένος, προσπαθώντας να καταλάβει αν γυρίζουμε καμιά διαφήμιση!
Το Ζάππειο ολοφώτιστο, επιβλητικό και πανέμορφο. Μου άρεσε ιδιαίτερα αυτός ο χώρος, νομίζω πως είναι η ομορφότερη έκθεση βιβλίου που έχει γίνει ποτέ. Μην χάσετε την ευκαιρία να την επισκεφτείτε, είναι μια υπέροχη βόλτα μέσα σε μια όαση πρασίνου στο κέντρο της Αθήνας μας. Συνδυάζεται δε άριστα με καφεδάκι στην Αίγλη!
Μην παραλείψετε να περάσετε από το περίπτερο των εκδόσεων "Παρά Πέντε" και να χαζέψετε, πέρα από τα κόμικς, τα εκπληκτικά μπλουζάκια με τα πρωτότυπα και πολυ έξυπνα λογότυπα! Προσωπικά αγόρασα ένα που γράφει "When I'm good, I'm very good, but when I'm bad, I'm better!"....!!!
Εγώ θα είμαι και πάλι εκεί την επόμενη Κυριακή, 20/9, το απόγευμα κι ελπίζω όσοι δεν τα καταφέρατε χθες, να έρθετε τότε. Till then, να μου είστε καλά και καλή σας βδομάδα!

46 σχόλια:

Aνεμος είπε...

ΔΕΝ πειραζει μαρία κάθε εμπόδιο για καλό εγώ δεν εχω αξιωθεί ακόμα να έρθω σε μία εκθεση
http://mykines.blogspot.com/

Smaragdenia είπε...

Καλημέρα, Μαράκι, όλα ήταν τέλεια χτες..!! Όσο για τα μωρά των φωτογραφιών, αγόρια και κορίτσια, είναι όλα σούπερ!!!!!!!!!!!! Σκόρδα στα μάτια μας!
Φιλάκια πολλά
Σμαράγδα/Σμαραγδένια

Aristodimos είπε...

Σιγουρα θα τα πουμε την Κυριακή Μαρία μου.
Εως τοτε, να μου εισαι καλά...

Φιλάκια

Αρης

AlexMil είπε...

πάντα μια έκθεση βιβλίου ένα σοβαρό γεγονός,
Ο σωτήρης, δεν το ξέρω, σαν ένα συμπαθητικό ξωτικό δίπλα σε όμορφες νεράιδες.

καλημέρα

KitsosMitsos είπε...

Ελπίζω να τα καταφέρω. Πάντα εμπνεύσεις, εύχομαι!

Smaragdenia είπε...

Πολύ ωραία όλα!!!
φιλάκια,
Σμαράγδα/Σμαραγδένια

Unknown είπε...

Καλημέρα Μαράκι μου!

Λοιπόν, για να είμαι ειλικρινής την επίσκεψη την προγραμμάτιζα για την ερχόμενη Κυριακή και όχι για εχτές. Δεν στο είχα διευκρινίσει βέβαια, λάθος μου, αλλά έτσι το είχα στο μυαλό μου.

Μετά ήρθε και η βροχή και έδεσε...

Σε σκεφτόμουν, αν θα γίνει η έκθεση κτλ, αλλά διαβάζω μετά χαράς ότι έγινε, και από ότι βλέπω στις φότος, όλα είναι πήγαν κατ' ευχήν.

Θα τα πούμε Μαράκι μου έτσι και αλλιώς και εκτός έκθεσης.

Πολλά φιλιά και καλή Κυριακή

Artanis είπε...

Καλή επιτυχία και να μου φιλήσεις τους συνμπόγκερ που θα σε επισκεφτούν...
Φιλιά πολλά απο ΝΖ, καλή Κυριακή να έχεις...

Yannis Kapnidis είπε...

Όλα καλά πήγαν λοιπόν και θα πηγαίνουν ακόμη καλύτερα όσο ο κόσμος που αγαπάει το βιβλίο συνεχίζει να το στηρίζει ενεργά!

Καλή εβδομάδα να έχεις και πολλά φιλιά από την επίσης μουσκεμένη Ρώμη!

Roadartist είπε...

Άτσα το Μαράκι στην μηχανή!!! Ωραία!! Φιλάκια πολλά :)

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΦΟΡΑ ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΑ ΕΚΘΕΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ!ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!ΙΣΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ.ΗΤΑΝ ΟΛΑ ΗΣΥΧΑ ΟΠΩΣ ΗΣΥΧΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΓΥΡΩ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΤΑΞΙΔΕΥΩ ΜΕ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΣΟΥ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ!
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ-ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ!!!ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ ΖΩΝΤΑΝΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΣΟΥ!

Sophia Kollia είπε...

Maraki,
πολύ ωραίο ρεπορτάζ! Τουλάχισοτν διασκεδάζεις!!
Καληνύχτα

Maria Tzirita είπε...

Άλκη, πατρίδα, σ'ευχαριστώ για όλα κι ας μην έχουμε γνωριστεί ακόμα από κοντά! Να'σαι καλά!

Maria Tzirita είπε...

Σμαραγδένια μου, η παρουσία σου έγινε αισθητή! Χείμαρος είσαι κορίτσι μου, να'σαι καλά! Σ'ευχαριστώ για την όμορφη έκπληξη!

Maria Tzirita είπε...

Άρη μου, θα το περιμένω με χαρά! Καλή σου βδομάδα!

Maria Tzirita είπε...

Άλεξ, ο Σωτήρης είναι πιο λαμπερός απ'όλους μας, πίστεψέ με και μη βασίζεσαι στην εικόνα... Σ'εχαριστώ για το πέρασμά σου, να'σαι καλά!

neni είπε...

Mαράκι μου,εννοείται γλυκιά μου ότι θα έρθω να σε συναντήσω πάλι ξανά και ξανά!
Πόσο σε χαίρομαι κάθε φορά.
Πάντα επιτυχίες Μαράκι μου.
Φιλιά,neni.

Maria Tzirita είπε...

Κίτσο μου σ'ευχαριστώ, φιλιά!

Maria Tzirita είπε...

Λίλυ μου θα τα πούμε ναι, ή στην έκθεση ή σ'εκείνο το υπέροχο κουτουκάκι! Θα περιμένω, φιλάκια πολλά!

Maria Tzirita είπε...

Αρτάνις μου, θα στους φιλήσω! Φιλιά και σε σένα, καλή βδομάδα!

Maria Tzirita είπε...

Γιάννη μου, στις εκθέσεις πάντα έχουμε μεγάλη ανταπόκριση κι αυτό είναι πολύ ενθαρρυντικό! Φιλιά σε σένα από την Αθήνα, που σήμερα ήταν ηλιόλουστη!

Maria Tzirita είπε...

Ροντούλα μου, είδες; Αν την οδηγούσα κιόλας θα ήταν καλύτερα! Φιλάκια κούκλα!

Maria Tzirita είπε...

Κι εσύ που μου γράφεις αυτά τα όμορφα λόγια είσαι ποιός;...

Maria Tzirita είπε...

Σοφάκι, ΠΑΝΤΑ διασκεδάζω, γι αυτο να είσαι σίγουρη! Καλό βράδυ φιλενάδα, καλή μας βδομάδα!

Maria Tzirita είπε...

Εγώ να δεις πόσο σε χαίρομαι Νενάκι μου, που είσαι μέσα στην αγάπη... Φιλί γλυκό!

~~Εμμέλεια~~ είπε...

Να περνάτε πάντα όμορφα...
Καλό βράδυ Μαράκι...

Σε φιλώ...

ΕΛΕΝΑ είπε...

Πριν λίγο επιστρέψαμε κι έτσι δεν κατάφερα να έρθω Μαράκι μου!
Χαίρομαι που όλα πήγαν καλά, καλή επιτυχία και στην συνέχεια εύχομαι!
Καλή βδομάδα!
Φιλάκια!

Lilith είπε...

Για άλλη μια φορά δε θα μπορέσω να είμαι εκεί, αλλά είμαι μαζί σου από μακριά. :)
Δεν ξέρεις πόσο μου αρέσουν οι εκθέσεις βιβλίου!
Σας ζηλεύωωω!!! :(

Φιλιά!

Matriga είπε...

Μαρία μου, χαίρομαι που παρόλο τον καιρό πέρασατε όμορφα. Ελπίζω να τα καταφέρω την Κυριακή. Κούκλα είσαι στις φωτογραφίες!
Μπράβο σου για το βραβείο ;)

Yianna είπε...

Φιλενάδα ....Τσιρίτα σε χαιρετώ!! Χαιρετίσματα και από τον Χριστόδουλο που με παρακολουθεί από τον καναπέ και θυμάται το ..Τσιρίτα και τον ....Ψυχολόγο και γελά!!!!! Τέλειες οι φώτος σου, ειδικά η πρώτη σ΄ευχαριστώ!!! Να ευχηθώ ότι καλύτερο......και κράτα το χαμόγελο σου!!! Φιλάκια από την Κύπρο

akrat είπε...

πάντα τέτοια πάντα τέτοια..

Maria Tzirita είπε...

Ελενίτσα μου, εμείς τα είπαμε τηλεφωνικώς! Φιλάκια κουκλίτσα μου!

Maria Tzirita είπε...

Έλενά μου, εσείς είπαμε καλά κάνετε και φεύγετε από Αθήνα, όσο έχετε την ευκαιρία! Θα τα πούμε εμείς έτσι κι αλλιώς σε κάποια επόμενη παρουσίαση, στο τρίτο βιβλίο! Φιλιά πολλά!

Maria Tzirita είπε...

Λίλιθ μου, μη μου στεναχωριέσαι κι από μακριά πιάνει η θετική ενέργεια που στέλνεις! Σε γλυκοφιλώ!

Maria Tzirita είπε...

Matriga μου, ευχαριστώ για το βραβειάκι, το στόλισα όπως είδες! Μακάρι να τα πούμε την Κυριακή, θα χαρώ πολύ! Φιλάκια!

Maria Tzirita είπε...

Γιάννα μου, αυτά μου γράφεις και μου λείπετε περισσότερο! Άντε μωρέ, ελάτε τα Χριστούγεννα, μια απόφαση είναι... Φιλιά σε όλους σας και τη Λουίζα!

Maria Tzirita είπε...

Σ'ευχαριστώ Akrat, να'σαι καλά! Πέρνα και καμιά βόλτα να σε δούμε!

Lila Xagorari είπε...

Ευχή κάνω να είμαι του χρόνου εκεί. Απ'όλα της Αθήνας η έκθεση βιβλίου είναι αυτό που μου λείπει πιο πολύ!

Εύα Παραδείσου είπε...

Καλό χειμώνα, συγχαρητήρια για το έργο σου Μαράκι. Πάντα να γράφεις τόσο όμορφα και ξεχωριστά :)

βασίλης είπε...

Είσαι bad girl τελικά! πολύ ωραίες οι φωτό σου, εύχομαι να πάει καλά η έκθεση γενικά και για το βιβλίο αλλά και ειδικά για τον Ψυχογιό που είναι από τις πιο αγαπημένες μου εκδόσεις.. Θα δω αν μπορέσω κάποια στιγμή να περάσω, αλλά είναι δυσκολο είμαι φορτωμένος αυτές τις μέρες. Φιλιά Μαράκι μου

zeidoron dtsoukas είπε...

Μαρία μου και σαν καμικάζι είσαι υπέροχη!
Να είσαι καλά και πάντα να χαμογελάς!

Maria Tzirita είπε...

Λίλα μου, όποτε μπορέσεις εδώ θα είμαστε! Όλο και κάποια έκθεση ή παρουσίαση θα γίνεται, ελπίζω να τα πούμε! Φιλιά!

Maria Tzirita είπε...

Εύα σ'ευχαριστώ και σε καλωσορίζω! Να είσαι καλά κι εσύ και να έχεις ένα όμορφο φθινόπωρο!

Maria Tzirita είπε...

Βασίλη άσε τις δικαιολογίες, τι φόρτωμα έχεις κυριακάτικα;;; Χα,χα, σε πειράζω, εσύ ξέρεις αγόρι μου, δεν παρεξηγώ. Να μου είσαι καλά, φιλιά πολλά!

Maria Tzirita είπε...

Δημήτρη, φέικ η φωτογραφία, η μηχανή ήταν και παρέμεινε ακίνητη! Σ'ευχαριστώ πάντως για το κοπλιμάν, καλή σου μέρα και φιλιά!

Matriga είπε...

Και σ' ανώτερα Μαρία!
Ναι, είδα πως το έβαλες σε περίοπτη θέση. Να είσαι καλά.
Μακάρι να τα καταφέρω την Κυριακή :)