30 Νοε 2009

Μη μιλάς, μη γελάς, κινδυνεύει η Τελλάς..!!!

Και θα κινδυνεύσει σίγουρα αν αργήσει πολύ περισσότερο να με συνδέσει στο ίντερνετ! Είπα κι εγώ να κάνω τη μετάβαση και να πάω από τον ΟΤΕ στην Tellas, για ασύρματο ίντερνετ, για οικονομικότερες χρεώσεις κλπ., αλλά δυστυχώς με έκοψαν από τον ΟΤΕ από την προηγούμενη βδομάδα κι ακόμα δεν έχω συνδεθεί με τον καινούργιο μου πάροχο! Έτσι λοιπόν μένω εκτός διαδικτύου (τώρα έχω μπει από τη γειτόνισσα ίσα ίσα για να σας ενημερώσω ότι είμαι ζωντανή!) και δεν ξέρω για πόσες μέρες θα μείνω ακόμα... Ίσως είναι κι ευκαιρία γι αποτοξίνωση, δεν ξέρω, το μόνο που ξέρω σίγουρα είναι ότι μου λείπει η μπλογκογειτονιά... Ελπίζω να είστε όλοι καλά και να μη με ξεχάσετε όσο θα λείπω (αχ αυτή η ανασφάλειά μου!). Κρατάω τα σχόλια κλειστά γιατί δε θα μου είναι εύκολο να μπαίνω να τα δημοσιεύω και σας υπόσχομαι να καλύψω τα "κενά" μου μόλις επανέλθει η σύνδεσή μου στο ίντερνετ.

Υ.Γ. Κι όχι τίποτε άλλο αλλά έχω και τόσα πολλά να σας πω....