24 Ιαν 2010

Ο Λεβιάθαν...



Ήρθε η ώρα λοιπόν να σας αποκαλύψω τη σχέση μου με τον Λεβιάθαν! Όχι, μην πάει το μυαλό σας στο πονηρό, εσείς που γνωρίζετε τον αγαπημένο μας μπλόγκερ με το ίδιο ψευδώνυμο! Όμως η αλήθεια είναι πως στον συγκεκριμένο χρωστάω την έμπνευση για το καινούργιο μου βιβλίο. Κι εξηγώ...
Πριν ενάμιση περίπου χρόνο, τότε που ακουγόντουσαν διάφορα για το 2012 και την επικείμενη καταστροφή του κόσμου, έκανα διάφορες σκέψεις του τύπου " πώς θα άλλαζε η ζωή μας αν ξέραμε ότι έχουμε μόλις 2-3 χρόνια ζωής"; Σίγουρα όλα θα άλλαζαν, όμως προχώρησα τη σκέψη μου παραπέρα και κατέληξα πως η βεβαιότητα μιας ολικής καταστροφής δεν θα ήταν δημιουργική, θα προκαλούσε πανικό, κατάθλιψη και πολλά αρνητικά συναισθήματα - παραίτηση κι απελπισία. Δημιουργικός θα ήταν ο φόβος, η υποψία μιας τέτοιας καταστροφής, όχι η βεβαιότητα. Κι εκεί γεννήθηκε η ιδέα για τη δημιουργία του τρίτου μου βιβλίου, με τίτλο "Αν δεν υπήρχε αύριο"...
Έφτιαξα λοιπόν στο μυαλό μου μια ιστορία, όπου κάποιοι άνθρωποι με κάποιο τρόπο θα μάθαιναν πως η γη πρόκειται να καταστραφεί, χωρίς όμως να μπορούν να το επιβεβαιώσουν. Ο φόβος αυτός όμως θα τους ανάγκαζε να τα δουν όλα πολύ διαφορετικά και ν'αλλάξουν τη ζωή τους, να λύσουν τα προβλήματά τους και να βρουν τελικά την ευτυχία. Γιατί τη ζωή, όπως και κάθε τι άλλο, μόνο όταν φοβάσαι πως θα την χάσεις την εκτιμάς...
Μέσα σε αυτή τη διαδικασία και χωρίς να έχω γράψει ούτε μια λέξη από το βιβλίο, μια μέρα επισκέπτομαι το μπλογκ του φίλου Λεβιάθαν κι αυθόρμητα αναρωτιέμαι τι να σημαίνει το όνομα αυτό. Μια αναζήτηση στο ίντερνετ μου έδωσε ακριβώς την απάντηση που ήθελα, το κλειδί που μου έλειπε για να "δέσω" την ιστορία μου. Κι ονόμασα τον πλανήτη που πρόκειται να καταστρέψει τη γη στις 3 Αυγούστου 2010, Λεβιάθαν. Το γιατί και πώς άριστα συνδέεται το μυθικό αυτό τέρας με την ιστορία του βιβλίου μου θα το καταλάβετε όταν το διαβάσετε!
Χρωστάω λοιπόν ένα μεγάλο ευχαριστώ στο φίλο μου Σοφοκλή, γιατί μου έδωσε αυτή την έμπνευση και δημόσια δεσμεύομαι να του στείλω με αφιέρωση το πρώτο αντίτυπο του βιβλίου μου, μόλις κυκλοφορήσει!
Σε επόμενες αναρτήσεις θα σας πω κι άλλα σχετικά με αυτό το βιβλίο, το οποίο έχει άμεση σχέση και με την μπλογκογειτονιά κι όλους εσάς και μάλιστα κάποια μπλογκς δικά σας αναφέρονται ονομαστικά στις σελίδες του! Τρανή απόδειξη του πόσο επηρέασε τη ζωή μου το μπλόγκινγκ τελικά! Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους σας!
"Αν δεν υπήρχε αύριο", 16 Φεβρουαρίου στα βιβλιοπωλεία...

77 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

γεια...σε βρηκα απο του λεβιαθαν..
γραφεις ωραια στο blogging απο οσοσ βλεπω μεχρι στιγμης...το βιβλιο μου κεντρισε το ενδιαφερων αληθεια..
θα το διαβασω και θα μαθεις σχολια μετα
καλησπερες προς το παρων απο την θεια>!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Πω πωωωω!!!
Μαράκι δεν κρατιέμαι να το πάρω στα χέρια μου!!
Φιλιά πολλά, καλή βδομάδα!!!

Eva F. είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα....
Θα το περιμένω με αγωνία ....
Να είναι καλοτάξιδο εύχομαι Μαρία αν και είμαι σίγουρη ότι δεν έχει ανάγκη τις ευχές μου.
Να είσαι καλά!

fotini είπε...

ειναι πολυ ωραιο να βλεπεις πως τελικα η τεχνολογια μπορει να επιρρεασει τοσο θετικα την ζωη μας.ειναι ωραιο να βλεπεις ποσο ομορφα πραγματα μπορουν να γεννηθουν απο κατι που πολλοι αφοριζουν και που πολλες φορες εχει ξεσηκωσει αντιδρασεις.τελικα ειναι μεγαλη μαγεια τα blogs .

Unknown είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα Μαράκι μου!
Μου άρεσε πάρα πολύ η ιδέα του βιβλίου σου. Κάτι μου λέει ότι θα είναι το πιο ενδιαφέρον σου, μέχρι στιγμής, και περιμένω να έρθει η 16η Φεβρουαρίου να το διαπιστώσω.

Πολλά φιλάκια!

Meropi είπε...

Μαράκι μου καλημέρα.
Πολύ ενδιαφέρουσα μου φάνηκε η κεντρική ιδέα του νέου βιβλίου σου. Και βέβαια θα το διαβάσω.

Maria B. είπε...

Μαράκι μου τι Σκοτσεζικο ντους είναι αυτό που μας κάνεις ??? πάνω που μας λες για το βιβλίο, μας αφήνεις και φεύγεις !!!!!! πόσες μέρες ακόμα είπες θα μας αφήνεις στα ... κρύα του λουτρού ??

σε φιλώ πολύ πολύ
καλή βδομάδα !!!

Vassilis είπε...

16 Φεβρουαρίου λοιπόν! Νομίζω ότι θα προλάβουμε να το διαβάσουμε μέχρι τις 3 Αυγούστου :)
Καλή επιτυχία Μαρία!

BUTTERFLY είπε...

Ακουγεται φανταστικο! Το περιμενω πως και τι! Μπραβο Μαρακι, συγχαρητηρια!

ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ είπε...

Περιμένω με πολύ αγωνία να το διαβάσω. Μου έχει προξενησει μεγάλη έκπληξη. Διαφέρει απο τα άλλα σου βιβλία.
Καλήμερα και καλή εβδομάδα.

zeidoron dtsoukas είπε...

Μαρία μου παρ' ότι δίνεις και συγκεκριμένη ημερομηνία καταστροφής της γης ο τίτλος του βιβλίου σου από μόνος του δηλώνει την αισιοδοξία σου και την αγάπη σου για τη ζωή!
Εν αναμονή λοιπόν της 16ης
Φεβρουαρίου.
"Μάτια μου" καλοτάξιδο το τρίτο σου πνευματικό "Παιδί της Αγάπης" για το
".....αύριο"!

Sofia Voikou είπε...

Καλοτάξιδο Μαρία μου!!!
Αναμένω με αγωνία...
Το θέμα όντως είναι διαφορετικό απ'ότι έχεις γράψει μέχρι τώρα...,
όμως ο τολμών νικά!!!

Smaragdenia είπε...

Μαράκι μου καλοτάξιδο το βιβλίο σου ναναι ευλογημένο. Το περιμένω με ανυπομονησία
φιλάκια πολλά
Σμαραγδένια

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΣΙΓΟΥΡΗ η επιτυχία του, θα γίνει το επόμενο μπεστ σέλερ
Σου το εγγυώμαι...και περιμένουμε εναγωνίως
:-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Yannis Kapnidis είπε...

Καλή εβδομάδα Μαρία και καλές επιτυχίες στο βιβλίο! (τις έχω σίγουρες)

Μόλις κυκλοφορήσει, όλες οι φίλες της Yves Rocher θα λάβουν το ενημερωτικό sms από εμάς με πολύ πολλή αγάπη!

Ήθελα επίσης να σου πώ ότι... μπήκες κι εσύ στο μάτι της Γαρίδας!

http://tomatitisgaridas.blogspot.com/2010/01/1.html

Μηθυμναίος είπε...

Ευχές για επιτυχία και να 'ναι καλοτάξιδο!!!

Yianna είπε...

Καλό μας βράδυ φιλενάδα και καλή μας βδομάδα. Καλοτάξιδο και αυτό σου το βιβλίο. Η ιστορία φαίνεται άκρως ενδιαφέρουσα, γι΄αυτό θα κάνουμε υπομονή μέχρι τις 16 του Φλεβάρη!!!!
Φιλιά πολλά από την παγωμένη Κύπρο
ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

Leviathan είπε...

kalisperaaa!!! xairomai poli pou voi8isa kai ego me ton tropo mou! esto meso tou nickname mou pou xrisimopoio xronia tora (ixera otan to xrisimopoiisa ti itan, ameee)...se euxaristo poli poli Maria mou kai perimeno to vivlio sou me megali agonia...alloste pera olon ton allon fainetai na exei poli poli endiaferon! Sou euxomai kai pali kali epitixia pou eimai sigouros pos 8a tin exeis!! filiaaa polla kai kali evdomada! :) :)

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Μου εχεις αναψει την περιέργεια Μαριω μου
Θα ειμαι απο τις πρώτες που θα το διαβασουν
Φιλακια

meta είπε...

Καλησπέρα!!! Περίμενα με αγωνία το εξώφυλλο και το είδα προχθές στο σάιτ των εκδόσεων. Χάρηκα γιατί είναι πια στην τελική ευθεία και θα το έχω σύντομα. Μόνο που πρέπει να πιούμε ένα καφεδάκι για να μου το υπογράψεις...
Καλή επιτυχία Μαράκι μου (θα την έχεις σίγουρα)!!!
Πάω τώρα να δω τί σημαίνει Λεβιάθαν.
Φιλάκια!!

Aristodimos είπε...

Τίποτα δεν πρεπει να θεωρούμε δεδομένο Μαρία μου.... ποσο μάλλον την ΖΩΗ ! ! !

Περιμένουμε να καλοδεχτούμε τον Λεβιάθαν στην ζωή μας και να μας .... ταξιδέψει.

Την αγάπη μου

Mariela είπε...

Πολλά υποσχόμενο ακούγεται.... άντε Μαράκι μου με το καλό... ελπίζω στην πρώτη του παρουσίαση να είμαι εκεί!!!
πολλά φιλιά

Νίκος Διακογιάννης είπε...

Καλοτάξιδο το τρίτο σου βιβλίο, σε θάλασσες γαληνιες και άνεμο ούριο, Μαρία μου. Σε φιλώ από την παγωμένη Νίσυρο.

VAD είπε...

Μετά το τρίτο βιβλίο πια μπορούμε να καμαρώνουμε ότι εχουμε στα μπλογκια μας μια καταξιωμένη συγγραφέα!Πρέπει όμως να ομολογήσεις ότι και συ όταν ξεκινούσες δεν πίστευες για τρια βιβλία σε δυο χρόνια!Λίγοι νεοι συγγραφεις τόχουν πετύχει!Μεγάλος δρόμος μπροστά σου,καλή μας Μαρία,ανοιχτός πλέον...

dhmhtra είπε...

Καημέρα Μαρία...
Καλά ταξίδια στο καινούριο σου βιβλίο.
Πιστεύω ότι θα έχει την ίδια επιτυχία που είχαν και τα άλλα δύο.
Φιλιά πολλά

Maria Tzirita είπε...

θεία Ντόνα σ'ευχαριστώ και σε καλοσορίζω! Θα περιμένω τις εντυπώσεις σου, φιλιά!

Maria Tzirita είπε...

Έλενα, κρατήσου λίγο ακόμα κι ελπίζω ν'αξίζει η αναμονή! Φιλιά και σε σένα καλή μου!

Maria Tzirita είπε...

Εύα μου, πάντα έχω ανάγκη τις ευχές σας και τη θετική σας ενέργεια! Τίποτα δε θα ήμουν χωρίς εσάς! Θα περιμένω να σε δω κι από κοντά στην παρουσίασή του, φιλάκια πολλά και σ'ευχαριστώ!

Maria Tzirita είπε...

Φωτεινή μου, έχεις δίκιο, είναι πραγματικά μαγεία και αν ξέρεις πώς να την αξιοποιήσεις μόνο καλά μπορεί να σου φέρει! Να είσαι καλά κορίτσι μου, φιλιά πολλά!

Maria Tzirita είπε...

Λίλυ μου, εσάς τους μπλόγκερς θα σας αρέσει περισσότερο πιστεύω! Είναι ένα σύγχρονο βιβλίο, που δε στερείται όμως σε έρωτα και ρομαντισμό. Θα έλεγα μάλιστα ότι είναι το πιο ερωτικό από τα προηγούμενα! Εν αναμονή λοιπόν για ν'ακούσω τη γνώμη σου! Φιλάκια πολλά!

Maria Tzirita είπε...

Μερόπη μου σ'ευχαριστώ! Ελπίζω να σου αρέσει! Σύντομα θα επισκεγτώ και την πατρίδα σου, αλλά εσύ μάλλον θα είσαι εδώ κι όχι εκεί! Σε φιλώ!

Maria Tzirita είπε...

Μαράκι μου σας αποκάλυψα ήδη πάρα πολλά! Πρέπει να κρατήσουμε κι ένα σασπένς για να έχεις λόγο να το διαβάσεις! Ελπίζω να σε δω και φέτος σε κάποια παρουσίασή μου, φιλάκια πολλά και γλυκά!

Maria Tzirita είπε...

Βασίλη σίγουρα θα προλάβετε! Κι ελπίζω πως το βιβλίο μου δε θα είναι προφητικό! Φιλιά πολλά!

Maria Tzirita είπε...

Πεταλουδίτσα μου σ'ευχαριστώ! Θα περιμένω με αγωνία τις εντυπώσεις σου! Φιλάκια!

Maria Tzirita είπε...

Κλωστούλα μου σίγουρα διαφέρει από τα προηγούμενα, εύχομαι όμως να αγαπηθεί εξίσου! Να μου είσαι καλά, φιλιά και σε σένα!

Maria Tzirita είπε...

Δημήτρη, τι ωραία που τα συνδύασες όλα! Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ, συμφωνώ πως τελικά είναι αισιόδοξο το βιβλίο κι αυτό ακριβώς ήθελα να περάσω: πως μέσα από το φόβο και την καταστροφή μπορεί να βγει κάτι πολύ θετικό. Φιλιά σε σένα και τη φιλενάδα μου, μόλις τακτοποιηθώ σας περιμένω στο σπίτι!

Maria Tzirita είπε...

Σοφία μου, ας ελπίσουμε πως θα νικήσει όντως ο τολμών! Είναι διαφορετικό ως προς την πλοκή, η γραφή όμως παραμένει η ίδια - ρομαντική και συναισθηματική. Περιμένω τις εντυπώσεις σου, φιλιά κι ευχαριστώ!

Maria Tzirita είπε...

Σμαραγδένια μου σ'ευχαριστώ, ελπίζω να τα καταφέρεις και φέτος και να βρεθείς πάλι κοντά μου! Σε φιλώ!

Maria Tzirita είπε...

Γλαρένια μου σ'ευχαριστώ για την αγάπη σου και την ψήφο εμπιστοσύνης! Ελπίζω να σε δικαιώσω, φιλάκια πολλά!

Maria Tzirita είπε...

Γιάννη, είσαι δαιμόνιος τελικά! Ξέρω τι προσπαθείς να κάνεις: να δημιουργήσεις σκάνδαλο για να εξάψεις περισσότερο τη φαντασία των αναγνωστών! Μάταια όμως, από μένα θα μαθαίνουν πάντα μόνο την αλήθεια! Χα,χα, ωραία η προσπάθειά σου όμως, με χιουμοριστική διάθεση, καλορίζικο να είναι το νέο σου μπλογκ! Φιλιά!

Maria Tzirita είπε...

Στράτο φίλε μου σ'ευχαριστώ, να είσαι καλά!

Maria Tzirita είπε...

Γιάννα μου, ελπίζω να έρθει σύντομα και στην Κύπρο, γιατί τέλος Φεβρουαρίου έρχομαι εγώ, οπότε θα πρέπει να έχει έρθει και το βιβλίο - δε γίνεται αλλιώς! Πολλά φιλιά από την επίσης παγωμένη Αθήνα!

Maria Tzirita είπε...

Λεβιάθαν μου, καιρό τώρα σε κρατούσα σε αγωνία για τον τρόπο που συνέβαλες στην ιδέα του βιβλίου μου! Εγώ σου χρωστάω τα ευχαριστώ και θα περιμένω να μου πεις τη γνώμη σου όταν το διαβάσεις! Όταν ανέβω βόρεια ελλάδα ελπίζω να γνωριστούμε κι από κοντά - έχω και την αγαπημένη μου κόκκινη ομπρέλα εκεί στην Καβάλα και θέλω πολύ να την επισκεφτώ! Φιλιά πολλά, να είσαι καλά!

Maria Tzirita είπε...

Ρίκη μου, το ελπίζω, για να μου πεις σύντομα και τη γνώμη σου στυην οποία υπολογίζω πολύ! Να είσαι καλά κοριτσάκι μου, σ'ευχαριστώ για όλα!

Maria Tzirita είπε...

Μεταξία μου, θα το πιούμε το καφεδάκι εννοείται, σε πρώτη ευκαιρία! Κανονίστε σαβ/κο Τολό κι όχι μόνο καφέ αυτή τη φορά! Φιλάκια πολλά!

Maria Tzirita είπε...

Άρη μου, σ'ευχαριστώ, ελπίζω πράγματι να σας ταξιδέψει και να σας παραδειγματίσει... Σε φιλώ!

Maria Tzirita είπε...

Μαριέλα μου κι εγώ το ελπίζω, ανυπομονώ να σε ξαναδώ! Φιλιά πολλά!

Maria Tzirita είπε...

Νίκο σ'ευχαριστώ, εύχομαι καλή και μεγάλη επιτυχία και στο δικό σου έργο! Φιλιά πολλά από την εξίσου παγωμένη Αθήνα!

Maria Tzirita είπε...

Vad μου, εγώ καμαρώνω πιο πολύ που έχω κάνει τόσο καλούς φίλους εδώ μέσα! Και σας χρωσταω πάρα πολλά! Είμαι σίγουρα πολύ τυχερή και νιώθω ευγνώμων γι αυτό! Φιλιά πολλά εκεί στα ξένα!

Maria Tzirita είπε...

Δημητρούλα μου σ'ευχαριστώ, να είσαι καλά και να έχεις κι εσύ καλή επιτυχία στο δικό σου φοβερό βιβλίο! Φιλάκια πολλά!

paramythou είπε...

Το τέλος του κόσμου έχει εμπνεύσει αφηγητές και συγγραφείς σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης και σε όλες τις εποχές. Οταν η πιθανή ημερομηνία μάλιστα έρχεται τόσο κοντά, η ανθρώπινη ανάγκη να μάθει για τα μελλούμενα δυναμώνει ακόμη πιο πολύ, αρα η επιτυχία του βιβλίου είναι δεδομένη!
Καλή επιτυχία και απο εμένα μια ταπεινή παραμυθού

Eleni Dafnidi είπε...

Να είναι καλοτάξιδο και να το λατρέψει ο κόσμος όσο και τα προηγούμενα κι ακόμη παραπάνω!

Εύα Παραδείσου είπε...

Εμείς σε ευχαριστούμε Μαράκι για την ποιότητα των βιβλίων σου και επειδή ταξιδεύεις τη σκέψη μας. 16 Φεβρουαρίου πρωί πρωί θα τρέξω! Ούτε να ανοίξει δε θα προλάβει ο βιβλιοπώλης :D :)

maria είπε...

άντε με το καλό!
εύχομαι να ξεπεράσει τα μάτια μου!
πολλά φιλάκια μαρία μου...
και καλό κουράγιο με τη μετακόμιση..

Γιώργος είπε...

Πολύ καλή οι σκέψοις σου που τις αποτυπώνει πάνω σε χαρτί.Απο όσο έχω διαβάσεια πο τα κειμενά σου φαίνεται πως εχεις συλάβεις τον παλμό της σύχρονης πραγματικότητας και τον αποτυπώνεις απο διαφορετική οπτική γωνια.Συγχαρητήρια για την φιλοσοφική γραφίδα σου.

Maria Tzirita είπε...

Αγαπητή Μαίρη, σ'ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου και για την ψήφο εμπιστοσύνης! Να σου πω πως κι εγώ τον εαυτό μου ως ταπεινή παραμυθού τον αντιλαμβάνομαι, οπότε εκπέμπουμε στο ίδιο μήκος κύματος εγώ κι εσύ!
Να είσαι καλά, πολλά φιλιά!

Maria Tzirita είπε...

Ελένη μου, που μου έλειψες πολύ, ευχαριστώ πολύ κι εύχομαι κάθε επιτυχία και στο δικό σου "παιδί" που θα δει σύντομα το φως! Φιλάκια πολλά!

Maria Tzirita είπε...

Εύα μου, είσαι τόσο γλυκιά! Ευχαριστώ κορίτσι μου για τα καλά σου λόγια, να είσαι καλά, σε φιλώ!

Maria Tzirita είπε...

Μαρία μου γλυκιά, σ'ευχαριστώ! Όταν έχω παρουσίαση θα σε ειδοποιήσω να έρθεις, τώρα που είσαι Αθήνα! Φιλάκια!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Μαρία μου θα το πάρω και θα σου βγω φωτογραφία προς το παρόν το βάζω στο μπλοκ!

Side21 είπε...

Λεβιάθαν λοιπόν ...
Με το καλό να το δεχτούμε !!!

Lilith είπε...

Αγαπημένο καινούριο βιβλίο της Μαρίας μας,

Καλωσήλθες στον κόσμο μας!
Διηγείσαι μια πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία και το εξώφυλλό σου είναι υπέροχο (όχι, δεν τα λέω αυτά σε όλα τα βιβλία)! :)
Σου εύχομαι να γίνεις ένα αγαπητό και διάσημο βιβλίο και όλοι να μιλάνε με τα καλύτερα λόγια για σένα!
Καλοτάξιδο να' σαι!

Φιλιά πολλά στη Μαρία! ;)

Maria Tzirita είπε...

Αχτιδούλα μου σ'ευχαριστώ, ελπίζω να σου αρέσει όσο και τα προηγούμενα! Θα περιμένω πως και πως να έρθω πάνω για παρουσίαση να σας ξαναδώ! Φιλάκια πολλά!

Maria Tzirita είπε...

Λίλιθ μου, τι ωραίο μήνυμα! Το βιβλίο μου κι εγώ σ'ευχαριστούμε από καρδιάς! Φιλάκια!

Maria Tzirita είπε...

Αγαπητέ Γιώργο σε καλωσορίζω στο ιστολόγιό μου και σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Εύχομαι το βιβλίο μου να σου αρέσει! Να είσαι καλά!

KitsosMitsos είπε...

Όμορφη ιστορία :-)
Καλησπέρα

neni είπε...

Ανυπομονώ σαν τρελή να σας διαβάσωωωωω!!!!


Λίγες μέρες είναι μόνο!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ ΜΟΝΟ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΣΥ.ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ ΤΟ ΝΕΟ ΣΟΥ ΒΙΒΛΙΟ.ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ;)))))

Maria Tzirita είπε...

Καλησπέρα Κίτσο μου, σ'ευχαριστώ!

Maria Tzirita είπε...

Νένη μου γλυκιά, σ'ευχαριστώ για την αγάπη σου κορίτσι μου, να'σαι καλα!

Maria Tzirita είπε...

Σκρουτζάκο μου χίλια ευχαριστώ για την ψήφο εμπιστοσύνης, ελπίζω να έχω τη χαρά να σε δω και πάλι σε κάποια παρουσίασή μου! Φιλάκια πολλά!

CHEF AT THE MARCHE BISTRO είπε...

Τώρα που δε δουλεύω και κάθομαι στο σπίτι πιστεύω πως το βιβλίο σου θα μου κρατήσει παρεούλα!!!

Maria Tzirita είπε...

Ιωάννα μου γλυκιά, ελπίζω να σου κρατήσει καλή παρεούλα! Το σίγουρο είναι ότι έχει σασπένς και πολύ έρωτα! Να μου είσαι καλά, φιλιά σε όλη την οικογένεια!

eirini είπε...

Συγχαρητήρια!!!!!!!!
Μαράκι μου είμαι σίγουρη ότι το βιβλίο σου θα σκίσει!! Εύχομαι ειλικρινά ότι καλύτερο μέσα από την ψυχή μου!!!
Το ότι θα το διαβάσουμε είναι ΔΕΔΟΜΕΝΟ!!!
Ελπίζω σε παρουσίαση στην θεσσαλονίκη για να σε δούμε κιόλας!!!!!!!
Φιλιά πολλά πολλά!!!!!!!!!!!

thumbelina είπε...

Kαλή επιτυχία στο καινούριο σου δημιούργημα Μαρία μου,
πολύ μου άρεσε η υπόθεση, ανυπομονώ να το διαβάσω.
καλό μήνα, φιλιά:)

Lila Xagorari είπε...

Καλημέρα, καλή εβδομάδα και καλό μήνα!!

Ανώνυμος είπε...

Πολυ ωραιο το βιβλιο σας... Το τελειωσα μεσα σε μια μερα. Αν και για να σας πω την αληθεια, σκεφτομουνα συνεχεια μηπως υπαρχει στ'αληθεια αυτος ο Λεβιαθαν :) θα το ανακαλυψουμε στις 3 Αυγουστου χεχε :)
Πολλα Φιλια
vale.red
xxxxxx