16 Φεβ 2010

Εξαιρετική, μοναδική μου Ρίκη!


Έλεγα πως θα κάνω ανάρτηση με το πρόγραμμα των εκδηλώσεων και των παρουσιάσεων του βιβλίου μου, αλλά τελικά μπορείτε ακολουθώντας το λινκ εδώ πάνω δεξιά μπορείτε να τις δείτε ανά πάσα στιγμή κι αν κάποια βρίσκεται κοντά σας θα χαρώ να σας δω κι από κοντά! Ξεκινάω στις 19/2 στη Νέα Φιλαδέλφεια, ακολουθεί η Καλλιθέα και στις 26 του μήνα θα επισκεφτώ και πάλι την αγαπημένη μου Κύπρο!
Αποφάσισα λοιπόν να μην αφιερώσω άλλη μια ανάρτηση στο δικό μου βιβλίο, γιατί δεν μπορούσα μην μοιραστώ μαζί σας τον ενθουσιασμό μου και τον θαυμασμό μου για την εξαιρετική συγγραφέα, μπλόγκερ αλλά και φίλη, Ρίκη Ματταλιωτάκη!
Το μπλογκ της το έχει ονομάσει "Λογοτεχνία" και ο τίτλος αυτός του ταιριάζει απόλυτα, γιατί η Ρίκη είναι μια γνήσια λογοτέχνης. Η γραφή της λυρική, ρομαντική, ξεκούραστη. Εκεί που χρειάζεται καυστική, ειλικρινής, σκληρή, αυθόρμητη, όπως ακριβώς είναι και η ίδια, έτσι όπως την γνώρισα μέσα από τις αναρτήσεις της στο μπλογκ. Το σίγουρο είναι πως η Ρίκη μας έχει γνήσιο συγγραφικό ταλέντο.
Κρατώ στα χέρια μου δύο από τα βιβλία της, μετανιώνοντας που δεν τα παρήγγειλα εξαρχής όλα. Αυτό ευτυχώς είναι κάτι που διορθώνεται! Με στεναχωρεί που τα βιβλία της Ρίκης δεν είναι εύκολο να τα βρεις σε όλα τα βιβλιοπωλεία, με ένα τηλεφώνημα όμως στο 210 33 03 609 μπορείτε να τα παραγγείλετε και να τα παραλάβετε στο σπίτι σας με αντικαταβολή.
Ρίκη μου, ο λόγος σου με ταξίδεψε, με συγκίνησε, έκανε τη φαντασία μου να πλάσει εικόνες, έφερε κοντά μου τους ήρωες και τους συμπόνεσα, τους αγάπησα, τους κατάλαβα... Έχεις τόση ευαισθησία κι αυτές οι κεραίες σου, ορθάνοικτες, πιάνουν και καταγράφουν με τόση ακρίβεια καταστάσεις, συναισθήματα, ψυχές... Μπράβο σου καλή μου, θερμά συγχαρητήρια, έχεις πάρα πολλά να δώσεις στη λογοτεχνία κι εύχομαι να σου δοθεί η ευκαιρία να το κάνεις και να φτάσεις πολύ ψηλά, εκεί που σου αξίζει να βρίσκεσαι!
Ευχαριστώ για το ταξίδι, θα συνεχίζω να σε διαβάζω κι είμαι σίγουρη πως θα σε αγαπώ όλο και πιο πολύ...

39 σχόλια:

Smaragdenia είπε...

Καλημέρα Μαράκι Τζιριτάκι και καλή Σαρακοστή. Εύχομαι και σε σένα και στη Ρίκη τα καλύτερα, ναστε πάντα καλά, κοριτσούδες μου.
Φιλάκια πολλά
Σμαραγδένια

Μαρία είπε...

πέρασα να αφήσω την καλημέρα μου...

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλημέρα, καλή Σαρακοστή!
Πολλές επιτυχίες εύχομαι και στις δυο σας!
Φιλάκια!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Ανοιξα το πρωι τον υπολογιστη μου, με αγωνια γιατι μου παρουσιασε ενα προβλημα χθες, θελοντας δω αν κάτι αλλαξε σημερα.
Και μπαινοντας στο μπλογκ μου, το πρωτο πραγμα που ειδα, ηταν το ονομα μου στην αναρτηση σου......
Θα πεις γιατι δεν απάντησα αμέσως
Γιατι ετσι ειμαι εγω, όταν κατι με συγκινει, δεν μπορω ουτε να μιλησω ουτε να γραψω.....
Κι ακομα δεν μπορω να μιλησω...
Θα πω μονο ενα μεγαλο ευχαριστω για την ανοιχτη, σαν λουλούδι καρδια σου, που μου προσεφερες...



Καλη μερα και καλη εβδομαδα!

ΥΓ
Για να μη τα γραφω ξανα, δες το σχολιο που σου αφησα στην προηγουμενη μου αναρτηση

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Καλή και δημιουργική εβδομαδα και στις δυο σας και
ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Unknown είπε...

Πόσες φορές έχω θελήσει να έρθω σε παρουσίαση βιβλίου σου μα είναι πάντα απογεύματα και έγω εργάζομαι πάντα απογευματινές ώρες. Τυχαίνει όμως αυτή την Παρασκευή να μην δουλεύω κ έτσι λέω να έρθω Ν.Φιλαδέλφεια για να σε δω!
Αχ πόσο χαίρομαι!
Σήμερα έκανα παραγγελία κ το βιβλίο σου γιατί δεν το είχαν φέρει ακόμα εδώ στη γειτονιά! θα κάτσω να το διαβάσω και μέχρι την Παρασκευή θα το έχω τελείωσει για να σου πω κ τη γνώμη μου! Θα το φέρω να υπογράψεις κιόλας!
Ελπίζω να τα πούμε!
Τα φιλιά μου Μαράκι!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΦΙΛΗ ΜΟΥ. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΤΗΝ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΡΙΚΗ.

stalamatia είπε...

Mαρία μου καλή Σαρακοστή.
Βλέπω με χαρά ότι έγραψες κι'άλλο βιβλίο και στο χειρόγραφο που διάβασα μοιάζει πολύ ενδιαφέρον.
Σου εύχομαι κάθε επιτυχία. Φιλούθκια.

Maria Tzirita είπε...

Σ'ευχαριστούμε Σμαραγδή μου, καλά να περνάς!

Maria Tzirita είπε...

Καλησπέρα και σε σένα Μαράκι!

Maria Tzirita είπε...

Έλενά μου σ'ευχαριστούμε, καλή Σαρακοστή κούκλα μου!

Maria Tzirita είπε...

Ρικούλα μου, δεν έγραψα τίποτα παραπάνω απ'όσα ένιωθα - και λίγα έγραψα! Τα βιβλία σου απλά μου επιβεβαίωσαν αυτά που ήδη είχα καταλάβει για σένα... Θυμάσαι που λέγαμε ότι κάποιους ανθρώπους τους νιώθεις αμέσως, μέσα από τα γραπτά τους κι ας μην τους γνωρίζεις προσωπικά; Ε, είσαι μία απ'αυτούς! Η γραφή σου αντικατοπτρίζει την ψυχή σου! Σε φιλώ γλυκά και σ'ευχαριστώ κι εγώ με τη σειρά μου για την υποστήριξη!

Maria Tzirita είπε...

Γλαρένια μου, καλή Σαρακοστή, να μου είσαι πάντα καλά!

Maria Tzirita είπε...

Νατασσάκι μου, μου δίνεις μεγάλη χαρά! Θα σε περιμένω λοιπόν, φιλάκια πολλά!

Maria Tzirita είπε...

Σκρουτζάκο μου, καλή βδομάδα και καλή Σαρακοστή! Η αλήθεια πρέπει να λέγεται και να φαίνεται - και η Ρίκη μας είναι μια αλήθεια λογοτεχνική! Σε φιλώ!

Maria Tzirita είπε...

Σταλαματιά μου, χαίρομαι που σε ξαναβλέπω! Καλή Σαρακοστή και σε σένα και σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Τέλος του μήνα θα είμαι στην πατρίδα σου! Φιλάκια πολλά!

Lilith είπε...

"...με ταξίδεψε, με συγκίνησε, έκανε τη φαντασία μου να πλάσει εικόνες, έφερε κοντά μου τους ήρωες και τους συμπόνεσα, τους αγάπησα, τους κατάλαβα..."

ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό σε κάνει να νιώθεις ένα καλό μυθιστόρημα!
Να' στε καλά και οι δύο και σας εύχομαι τα καλύτερα!

Φιλιά πολλά!

Sophia Kollia είπε...

Μαρία μου χαίρομαι που γνωρίζεις τόσους ενδιαφέροντες ανθρώπους και μοιράζεσαι το πάθος σου για την γραφή.
Καλή επιτυχία και στις δυό!
ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Εγω τωρα τι να πω;...
Οτι ειμαι περιφανη για τις φιλες μου;
Ειναι λιγο.
Το μεγαλειο της ψυχης σου, εγω το γνωριζω καλα Μαρια μου.
λιγες θα το κανανε αυτο που εσυ κανεις! Αυτα, που εσυ κανεις!

Τιποτα λιγοτερο δεν περιμενω απο σενα!!!

Τα ειδα τα βιβλια της ρικης στο τραπεζι σου, ειδα τη χαρα και τον ενθουσιασμο σου για τη γραφη της, σε ακουσα να λες... Ειναι καταπληκτικη συγγραφεας η Ρικη.

Εγω το ξερω! την εχω διαβασει. την εχω "γνωριση"
ειναι φιλη μου, εκει... οταν τη χρειαζομαι, ειτε στα σοβαρα και στα δυσκολα, ειτε... για οτι μαλακια μου ερθει στο μυαλο.

Γιατι λοιπον να μη νοιωθω περιφανη και τυχερη, που εχω δυο αγαπημενες φιλες, τοσο ξεχωριστες... τοσο ταλαντουχες... τοσο ευαισθητες και τρυφερες... τοσο μοναδικες...;

Το βιβλιο σου αυτο... ΚΑΙ αυτο... θα γινει αναρπαστο. θα συντροφεψει και θα ταξιδεψει χιλιαδες ανθρωπους σε μερη, σε ζωες, σε ψυχες και καταστασεις.
Το κραταω στα χερια μου, και διαβαζω και ξαναδιαβαζω την υπεροχη αφιερωση που μου εγραψες. Αυριο... θα αλαξω σελιδα, και θα μπω στον κοσμο που επλασε η φαντασια σου. Σε εναν κοσμο που αναρωτιεται...

Αν δεν υπηρχε αυριο!

Και για τη Ρικη ευχομαι, ακριβως αυτο που ειπες...
Συντομα να πουλιουντε τα βιβλια της σε ολα τα βιβλιοπωλεία, γιατι πραγματικα το αξιζει!!!


Σας αγαπω και τις δυο!!!

zeidoron dtsoukas είπε...

Αγαπητή Μαρία μόνο εσύ θα μπορούσες να κάνεις την υπέρβαση!
Τη μέρα που κυκλοφορεί το δικό σου βιβλίο να προβάλεις την εξαιρετική όντως,ομότεχνή σου,Ρίκη.
Η Ρίκη είναι και δική μου διαδικτυακή φίλη και χαίρομαι ιδιαίτερα.
Να είστε καλά και οι δυο και πολλές πολλές εμπνεύσεις!

neni είπε...

H Λάρισα σε περιμένει Μαρία μου αγαπημένη!!Κ εγώ ανυπομονώ να αγοράσω το βιβλίο σε λίγες ώρες μςε το που θα ανοίξουν τα καταστήματα!

Maria Tzirita είπε...

Λίλιθ μου, με νιώθεις! Να'σαι καλά γλυκιά μου, πολλά φιλιά και σε σένα, ευχαριστώ από καρδιάς!

Maria Tzirita είπε...

Σοφάκι μου, εδώ στη μπλογκόσφαιρα έχω γνωρίσει πολλούς αξιόλογους φίλους κι εσύ σίγουρα μία από αυτούς! Σε γλυκοφιλώ και χαίρομαι που μας ξανάρθες!

Maria Tzirita είπε...

Δεσποινούλα μου, χείμαρος είσαι και μετά μου λες δεν ξέρεις να γράφεις! Μωρέ καλύτερα κι από μένα τα λες και τα γράφεις εσύ! Χάρηκα κι εγώ πολύ που είναι και δική σου φίλη η Ρίκη και σίγουρα δεν είναι τυχαίο. Να ξέρεις πως μου λείπεις κιόλας, καλόμαθα 3 μέρες που είμασταν μαζί και θέλω πάλι να έρθεις, κανόνισε! Φιλιά πολλά κορίτσι μου γλυκό!

Maria Tzirita είπε...

Δημήτρη μου, σιγά την υπέρβαση! Όλο για το δικό μου θα μιλάμε εδώ πια, βαρέθηκα, ας πούμε και τίποτε άλλο! Από καιρό ήθελα να γράψω για τη Ρίκη, αλλά περίμενα τα βιβλία της και να που δικαιώθηκα!
Ευχαριστώ κι εσένα Δημήτρη μου για το αφιέρωμά σου, ούτε που πρόλαβα να περάσω από κει ν'αφήσω δυό κουβέντες, θα το κάνω τώρα αμέσως όμως! Σε φιλώ!

Maria Tzirita είπε...

Νένη μου γλυκιά, δεν ξέρω αν θα μπορέσω να έρθω σύντομα, δεν το βλέπω στο πρόγραμμα! Θα περιμένω τις εντυπώσεις σου μόλις το διαβάσεις, φιλάκια πολλά κι ευχαριστώ!

Matriga είπε...

Μαρία μου, ήμουν σχεδόν σίγουρη ότι σου είχα αφήσει σχόλιο εδώ και πέρασα να δω αν λείπεις γιατί δεν μου ήρθε απάντηση. Μάλλον από βιασύνη δεν πάτησα σωστά...
Μάλλον μας βλέπω να συναντιόμαστε από κοντά εκτός αυτού του προγράμματος... :(
Δεν μπορώ καμία από τις ημέρες και ώρες που γράφει το πρόγραμμα.
Εύχομαι να έχεις καλό ταξίδι στην Κύπρο και να σκίσεις παντού με το νέο βιβλίο σου.
Μπράβο σου! Χαίρομαι για την καλή κριτική που διάβασα :))

Kαλή επιτυχία!!!

Artanis είπε...

Όμορφη και τρυφερή ανάρτηση/παρουσίαση...καλημέρα και στις δυο σας, φιλιά...

mar9659 είπε...

Καλοτάξιδα τα βιβλία και στις δυό σας... σας εύχομαι απο καρδιάς .Είναι πολύ όμορφη χειρονομία και πολύ όμορφο συναίσθημα η αλληλουποστήριξη ανάμεσα σε αξιόλογα άτομα όπως είστε εσείς οι δύο!!!Συγχαρητήρια και στις δυό σας Με αγάπη και πολύ εκτίμηση!!

Maria Tzirita είπε...

Matriga μου, σ'ευχαριστώ πολύ, ελπίζω να τα καταφέρουμε να βρεθούμε κάπου, κάποτε! Να μου είσαι καλά, φιλιά πολλά!

Maria Tzirita είπε...

Αρτάνις μου σ'ευχαριστώ για όλα τα σχόλιά σου! Με γεμίζεις θετική ενέργεια! Χίλια φιλιά σου στέλνω εκεί στα ξένα και την αγάπη μου!

Maria Tzirita είπε...

Μαρία σ'ευχαριστώ από καρδιάς, να'σαι καλά! Φιλιά πολλά!

Yianna είπε...

Καλή επιτυχία στα βιβλία της Ρίκη από την Κύπρο!!!!!!!!

ElenaG είπε...

Περασμένα μεσάνυχτα και μόλις μου έδωσαν το βιβλίο
...σιγά μην περίμενα μέχρι τις 26 που θα το είχαν στη Κύπρο!
Ένα φίλο θα φιλοξενήσω από Αθηνα...E! ένα δώρο θα το έφερνε...ο καημένος το σκέφτηκα τελευταία στιγμή
και έτρεχε να μην μου χαλάσει χατίρι.
Μαράκι μου καλο μας ταξίδι...

marianaonice είπε...

Συγχαρητήρια στη Ρίκη!
Της αξίζει!!!
Είναι άνθρωπος και με ευαισθησίες άλλωστε... σπάνιο στην εποχή μας.

Μαρία μου λέω αύριο, να περάσω να σε δω μια και ήρθες κοντά στη γειτονιά μου.
Φιλιά!!
:)))

Unknown είπε...

Καλησπέρα Μαρία μου
Ορίστε η ανάρτηση μου για το νέο σου βιβλίο
http://bookeater-bookeater.blogspot.com/2010/02/blog-post_20.html

Τα φιλιά μου!

mariak είπε...

...καλημέρα γλυκιά μου....όντως υπέροχη η blogπαρέα...κι εγώ που σας διαβάζω και σχολιάζω έχω εθιστεί όλοι σας αποτελείτε αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μου....Το βιβλίο σου έχει πάρει ήδη τη θέση του στο κομοδίνο μου και ανυπομονώ να το ξεκινήσω εντός των ημερών....μια αφιέρωση του λείπει όμως........Φιλιά

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Πρώτη φορά αφήνω σχόλιο στο blog σας...αλλά για όλα...υπάρχει η πρώτη φορά.
Χαίρομαι που μας φέρνει κοντά η υπέροχη φίλη, Ρίκη Ματαλλιωτάκη!
Η Ρίκη έχει φωνή που της αξίζει ν' ακουστεί παντού!

Καλημέρα!

Λίτσα Πατεράκη

marianaonice είπε...

Μαρία μου
Εσύ κι η Ρίκη τιμάτε την μπλογκόσφαιρα και μας κάνετε περήφανους εμάς τους φίλους και τις φίλες σας!!!
Νάστε καλά και πάντα επιτυχίες στη ζωή σας!!
Είστε και οι δύο σας εξαιρετικές!!!
Και σας κάνει ακόμη πιο εξαιρετικές το γεγονός ότι η μία αναγνωρίζει την αξία της άλλης πέρα από στείρους ανταγωνισμούς και αντιζηλίες!
Εύγε σας!!
Πραγματικά με συγκινήσατε...
:)))