20 Σεπ 2010

Το πιο πρωτότυπο δώρο!


Ο Σεπτέμβρης αν και είναι ο μήνας που όλοι μας έχουμε τα λιγότερα χρήματα, αφού τα έχουμε ξοδέψει στις διακοπές ή στα σχολικά και τα φροντιστήρια των παιδιών, ή στη χειρότερη περίπτωση και στα δύο, είναι ταυτόχρονα ο μήνας εκείνος που έχουμε τις περισσότερες υποχρεώσεις σε γάμους και βαφτίσεις.
Εγώ να καταλάβετε θεωρούμαι τυχερή στον κύκλο μου που φέτος είχα μόνο ένα γάμο και τρεις βαφτίσεις να πάω! Και για τα πιτσιρίκια όλο και κάτι οικονομικό βρίσκεις να βγάλεις την υποχρέωση, ας είναι καλά το Jumbo και το Baby Zara. Για το ζευγάρι όμως; Ειδικά αν δεν έχουν λίστα δώρου σε κάποιο κατάστημα ή τράπεζα να καταθέσεις τον οβολό σου, την πάτησες.
Διότι πρέπει να βρεις να τους πάρεις κάτι που 1) να μην το έχουν, 2) να το θέλουν, 3) να ταιριάζει με το σπίτι τους, 4) να μην τους το έχουν πάρει άλλοι, 5) να είναι μέσα στις οικονομικές σου δυνατότητες. Και να μην ξεχάσω το 6ο και σημαντικότερο: ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΒΡΕΙΣ!
Εγώ δεν έχω, το παραδέχομαι. Με τη δουλειά και το βιβλίο καθ'οδόν, δεν έχω χρόνο ούτε να μαγειρέψω και ζούμε με σαλάτες και τοστ στο σπίτι. Πόσο μάλλον να τρέχω να βρίσκω και το κατάλληλο δώρο για την κάθε περίσταση.
Κι εκεί που είμαι απελπισμένη και αγχωμένη και κοντεύω να το πάρω απόφαση πως θα δώσω φακελάκι με λεφτά (που θα τους φανούν αρκετά ή θα ξεφτιλιστώ;), βρίσκω τυχαία στο ίντερνετ το Baladeur.gr. O τίτλος του λινκ μου φάνηκε σαν όαση στην έρημο: Πρωτότυπα άυλα δώρα εμπειρίας για τον άντρα και τη γυναίκα. Εδώ είμαστε! Μπήκα στο σάιτ αυτών των καλών ανθρώπων, που ο Θεός να τους έχει καλά και σώθηκα!
Κάποτε πρέπει να είχα δει κάτι αντίστοιχο στο εξωτερικό, δεν ήξερα όμως πως οι υπηρεσίες αυτές έχουν έρθει και στην Ελλάδα. Δε φανταζόμουν πόσο απλό θα ήταν, χωρίς να κουνήσω βήμα από το γραφείο μου, να βρω ένα τόσο πρωτότυπο δώρο, χωρίς να ξοδέψω πολλά χρήματα!
Η διαδικασία πολύ απλή. Βρίσκεις αυτό που σου αρέσει περισσότερο και πιστεύεις ότι θα ευχαριστήσει το ζευγάρι, το επιλέγεις, γράφεις και μια προσωπική ευχή, δίνεις τη διεύθυνσή τους, το χρεώνεις στην κάρτα σου και τελείωσες! Το δώρο-υπηρεσία που διάλεξες θα τους παραδοθεί σε μια όμορφη θήκη, μαζί με τις ευχές σου και οδηγίες χρήσης. Η διάρκειά του είναι για εννέα μήνες. Από μασάζ, σπα, μέχρι οδήγηση φεράρι, ιστιοπλοϊα, ο κατάλογος είναι ατελείωτος!
Και φυσικά τα δώρα αυτά δεν αφορούν μόνο ζευγάρια. Υπάρχουν ξεχωριστά δώρα για άντρες, για γυναίκες, για παιδιά, αλλά και για ολόκληρη την οικογένεια! Οι ιδέες είναι πρωτότυπες και σίγουρα θα εντυπωσιάσουν τους παραλήπτες του δώρου!
Νομίζω πως κάτι τέτοιο πραγματικά έλειπε από τη χώρα μας και χάρηκα ιδιαίτερα που το ανακάλυψα. Τέλος πια στις καφετιέρες, τα βάζα και τα εικονίσματα! Σε όλους τους επόμενους γάμους που θα πάω, τα δώρα μου θα είναι από τον Baladeur.gr!
Γι αυτό φίλοι μου, αν πρόκειται να παντρευτείτε και με καλέσετε, παρακαλώ να περιηγηθείτε στο εν λόγω σάιτ και να μου επισυνάψετε στην πρόσκληση τον κωδικό του δώρου που προτιμάτε! Όσο για μένα, επειδή δεν προβλέπεται να παντρευτώ ξανά, σας ενημερώνω ότι έχω γενέθλια στις 15 Ιουλίου και γιορτή στις 15 Αυγούστου και θα χαιρόμουν αφάνταστα αν κάποιος από σας μου χάριζε 1 ώρα μασάζ και αρωματοθεραπεία σε κάποιο σπα...!!!

Υ.Γ. Σε περίπτωση που δεν μπορείτε να περιμένετε μέχρι του χρόνου το καλοκαίρι που γιορτάζω, σας ενημερώνω ότι πλησιάζουν τα Χριστούγεννα...

23 σχόλια:

Lilith είπε...

Εντάξει... το "πιάσαμε" το υπονοούμενο! :)))
Ελπίζω να διαβάζει και ο Άη Βασίλης το μπλογκ σου!
Χαχαχαχαχα!!!
Πολύ καλή ιδέα πάντως!
Μπράβο τους!
Πάω να μελετήσω τα δώρα. :)

Φιλιά πολλά!!!

Ελευθερία είπε...

Τέλειο ακούγεται !!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Απίστευτη ανάρτηση!!!!!!

μόνο από εσένα έπρεπε να περιμένω τέτοια ενημέρωση!!!!

φιλάκια, ομορφούλα, καλές εμπνεύσεις, και καλή εβδομάδα!!!

Leviathan είπε...

foveri i anartisi sou!!! :) kalispera Maria mou!!! kali evdomada na exeis! :) filiaaa!

athina μπασιούκα είπε...

Γεια σου Μαρία!
Το είχα υπόψη μου το site Baladeur αλλά έχεις έναν καταπληκτικό τρόπο που το παρουσίασες!
Πολλά φιλιά!

ElenaG είπε...

5ωρο Bird Watching για 2!!!....
ΧΑ!ΧΑ!να σου το κάνουμε δώρο αυτό;
Καλή βδομάδα Μαράκι μου και καλο γράψιμο!!!
Φιλιααα

Unknown είπε...

Καλημέρα Μαράκι μου!

Ναι, το είχα ακούσει το site, αλλά το είχα ξεχάσει κιόλας, οπότε σε ευχαριστώ πολύ για την υπενθύμιση/ενημέρωση! Όσο για τα ... σπα, διακρίνω μια ... ευαισθητοποίηση για το θέμα...και μάλλον συμπίπτουμε στις ανάγκες ας πούμε, διότι και εγώ σε σπα/υδροθεραπείες αναφέρθηκα στο blog μου, χεχε!
(έχει ανοίξει στο Λουτράκι ένα τέλειο υδροθεραπευτήριο, και οικονομικό)

Φιλάκια πολλά - πολλά!

akrat είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ

τι ωραίο μπράβο ευχαριστώ

Aspa είπε...

Και θα ήθελες για δώρο μία πτώση με αλεξίπτωτο να υποθέσω?
Χαχαχα...
Φιλιά Μαρία μου, εξαιρετική η πρότασή σου!

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα Μαράκι μου!!

Με τέτοια ποικιλία λέω να το ξανασκεφτώ και να την φορέσω την κουλούρα.... χαχα!!

Ελπίζω να είσαι καλά!!! Φιλιά!!!

(Σπύρος Αθαν. Χαλκιδική)

Σπύρος (Χαλκιδική) :) είπε...

Έκανα πάλι έναν λογαριασμό στο Google..,γιατί ο άλλος χάθηκε..

Φιλιά!!!

Artanis είπε...

Αχαχαχαχαχαχαχ, ωραίο λινκ...Θα τους επισκεφτώ!
Καλημέρα από ΝΖ!

BUTTERFLY είπε...

Μαρακι θα μπω να το δω, γιατι αν ειναι οπως τα λες...με σωζεις!
Την περασμενη εβδομαδα ειχα 2 βαφτισεις και εναν γαμο, αυτη την εβδομαδα 3 γαμους και μια βαφτιση, μετα αλλη μια βαφτιση και μετα ενα γαμο και μια βαφτιση! Ημαρτον πια! Να ειναι καλα τα παιδια, προς Θεου και να εχουν ολο ευτυχισμενες στιγμες να μοιραζομαστε! Αλλα εχω ξεπαραδιαστει!

zeidoron dtsoukas είπε...

Το επισκέφτηκα,εντυπωσιακό φαίνεται!
Δεν ξέρω όμως αν εμείς οι Ελληνες,που έχουμε μάθει αλλιώς,είμαστε έτοιμοι να κάνουμε χρήση.Παρεμπιπτόντως αρχές Οκτώβρη δυο γάμοι και μια βάφτιση,Ωχ!
Να είσαι καλά Μαρία μου,καλό μεσημέρι!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Εγώ ξέρεις, ετσι??
21 Μαίου, Κωνσταντίνου και Ελένης γιορτάζω χα χα χαα!!
Για γενέθλια είσαι τυχερή, 29 Φεβρουαρίου, δηλαδή κάθε 4 χρονια.
Γάμος δεν προβλέπεται δεύτερος, οπότε οικονομικά σου έρχομαι:P
Φιλιά Μαράκι!!!

Maria B. είπε...

χαχαχαχαχααχαχχααχχα!!!!!!!!!
είσαι απίστευτη !!!!!!!!!!!
πάω να χαζέψω εκει που μας στέλνεις!!!!!!!!!
εγω λεω να κανονίσουμε να πάμε όλες μαζί για μασαζ και μετά για καφεδάκι, γιατί αμα περιμένουμε απο κανένα να μας το κάνει δώρο δεν θα πάμε ποτέ !! είναι βλέπεις και η οικονομική κρίση στην μέση και άστα να πάνε !!!!!!!!!!

φιλια πολλά πολλά πολλά

CHEF AT THE MARCHE BISTRO είπε...

ΤΡΟΜΕΡΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!! ΕΧΩ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΣΕΡΦΑΡΩ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΘΩ ΣΕ ΟΜΟΡΦΑ ΓΡΑΠΤΑ...ΜΟΝΑΧΑ ΚΛΑΜΜΑΤΑΚΙΑ ΚΑΙ ΓΚΡΙΝΙΕΣ ΑΚΟΥΩ Σ' ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΤΟΣΑ ΜΩΡΑ!!!

Sophia Kollia είπε...

Και για όσους δεν κατάλαβαν, η Μαρία χρειάζεται επειγόντως λίγο ..περιποίηση...χμ,....μάλλον έχει πιαστεί πάλι από το γράψιμο!!
Μαράκι, ωραίος ο Μπαλαντέρ...αλλά εμένα πάλι στον άσο με βλέπω!
Πως πας με τα Δημοτικά? Έβαλε και ο άντρας μου και έχουμε αγώνα.
Αυτό που θέλω σε όλους τους δήμους είναι να φάνε πόρτα όλα τα λαμόγια. Και τα προιγούμενα και τα επίδοξα!
Πολλα΄φιλιά!

Matziris Kostas - δάσκαλος είπε...

Ε, βρε Μαρία είσαι άπαιχτη! Ο τρόπος που μας τα παρουσιάζεις απολαυστικότατος.Αξίζει να μπαίνει κάποιος στο blog σου μόνο και μόνο να εκτονώνεται με τις απίθανες ατάκες σου!Όσο για τη δ/νση που μας προτείνεις φαίνεται καλή ιδέα , αλλά θα πρέπει να βγάλω κάρτα παρόλο που άντεξα μέχρι τώρα και δεν επεδίωξα να αποκτήσω. Θα δούμε. Καλό βράδυ!!

Άννα-Δωροθέα είπε...

Χαχαχα..Όλη μέρα χωμένη στα βιβλία και στις σημειώσεις,ανυπομωνώ πότε θα αναρτήσει κάτι καινούριο η Κυρία Τζιρίτα :)Eίναι πραγματικά υπέροχος ο τρόπος που παρουσιάζει το κάθε θέμα,και μιλάω γενικά για όλο το μπλογκ (και για τις αγαπημένες μου ψαροιστοριές)..Οσο για το σαιτ με σωσατε!!Πολλα γενεθλια μαζεμένα μου 'πεσαν και που χρονος για τρεξιμο;;
Υ.Γ Τα δικα μου γενεθλια ειναι στις 24 Οκτωβριου,και η γιορτη στις 9 Δεκεμβριου ε;; Χαχα

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ ΣΕ ΟΛΑ!!!ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΣ ΤΟ ΘΕΜΑ.ΘΑ ΠΑΩ ΑΠΟ ΕΚΙ ΝΑ ΔΩ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΩ ΤΗΝ ΣΧΟΛΗ:))
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ.

KitsosMitsos είπε...

Ενδιαφέρον. Θα το έχουμε υπόψη μας - για τους άλλους πάντα ;-)