11 Οκτ 2010

Ναύπλιο Νέα Ελπίδα!

Με τον Χρήστο Γραμματικόπουλο


Το Σάββατο που πέρασε είχα την τύχη να βρεθώ με τον Χρήστο Γραμματικόπουλο, υποψήφιο δήμαρχο Ναυπλίου και αρκετούς από τους υποψήφιους δημοτικούς συμβούλους του συνδυασμού Ναύπλιο Νέα Ελπίδα.
Διαπίστωσα με χαρά ότι είναι όλοι τους γεμάτοι όραμα και όρεξη για δουλειά! Νέοι άνθρωποι οι περισσότεροι, με γνήσιο ενδιαφέρον για τον τόπο μας, στηρίζουν τον υπεροκομματικό αυτό συνδυασμό, χωρίς να ασχολούνται καθόλου με πολιτική και κόμματα. Αυτή είναι άλλωστε και η γραμμή του Χρ. Γραμματικόπουλου.
Βρέθηκα λοιπόν σε μια παρέα, όπου επικρατούσε το φιλικό κλίμα και οι κουβέντες μόνο με πολιτική δεν είχαν να κάνουν. Κι αυτό είναι που εκτίμησα περισσότερο απ'όλα. Κάθε δήμος, κάθε κοινότητα, έχει ανάγκη από ανθρώπους που πάνω απ'όλα να πονάνε τον τόπο τους και ν'αγαπούν τους συμπολίτες τους. Χαίρομαι που οι άνθρωποι που γνώρισα εκείνο το βράδυ, ανήκουν στην κατηγορία των ανθρώπων αυτών...
Όσοι από σας που με διαβάζετε είσαστε στον συγκεκριμένο δήμο, σας καλώ να υποστηρίξετε τον Χρήστο Γραμματικόπουλο, για έναν και μόνο λόγο: γιατί το αξίζει. Τον γνωρίζω προσωπικά και είμαι βέβαιη γι αυτό που σας λέω.
Μεγάλη μου αδυναμία από τους υποψήφιους συμβούλους και η Ματούλα Φασιλή, ένας γλυκύτατος άνθρωπος, βραβευμένη μαγείρισσα, αφοσιωμένη μητέρα, η οποία έχει κάνει τον εθελοντισμό τρόπο ζωής της στην Αργολίδα. Τη θαυμάζω και τη στηρίζω γιατί είναι γνήσια φιλάνθρωπος και ξέρω πως αν εκλεγεί έχει να προσφέρει πάρα πολλά.


Ραντεβού στις 7 Νοεμβρίου λοιπόν για την ψήφο σας και την αγάπη σας - κυρίως!

32 σχόλια:

Yianna είπε...

Καλό απόγευμα Μαρία μου και καλή βδομάδα. Όλα καλά να σου πάνε...που λέει και ο Σάκης!Δεν μπορώ να σου δώσω την ψήφο μου αλλά σε στηρίζω με όλη μου την ψυχή! Φιλάκια πολλάΧΧΧΧΧΧ

Mariela είπε...

Μαράκι μου γλυκό,
το καλοκαίρι μας χώρισε για λίγο... χαίρομαι που σε ξαναβρίσκω δυναμική όπως πάντα...

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, οι Δημαρχιακές εκλογές θα έπρεπε να είναι υπεράνω των κομμάτων...
αλλά ποιός μας ακούει;;
ευτυχώς που υπα΄ρχουν και μερικοί άνθρωποι σαν αυτούς που αναφέρεις!! εύχομαι κάθε επιτυχία...

VAD είπε...

Καλή σου επιτυχια,Μαρία μας!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Εύχομαι κάθε επιτυχία σε έναν συνδυασμό που ενδιαφέρεται πάνω απ' όλα για το καλό του τόπου!
Καλή βδομάδα Μαράκι μου, φιλάκια πολλά!

Aνεμος είπε...

πολυ ωραια θα δημοσιευτει το βραδυ μαρια
ξερεις σε ποια σελιδα

akrat είπε...

καλή εβδομάδα

με το συμπάθειο αλλά εγώ θα έλεγα ΠΡΟΣΟΧΗ στην ανεξαρτησία....

τες πάντων μετά την ψήφο ΟΥΔΕΝ ΛΑΘΟΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΕ...

ElenaG είπε...

Μαράκι μου ψήφο αδυνατούμε να σου δώσουμε σου δίνουμε όμως όλη μας την αγάπη και πολλές ευχές...
για ότι είναι το καλύτερο για σένα.

Maria Tzirita είπε...

Γιάννα μου, καλή μου, πήρα και το μήνυμά σου στο κινητό και σ'ευχαριστώ πολύ! Πάντα σας σκέφτομαι και μου λείπετε, κάνε λίγο υπομονή ακόμα και προβλέπω σύντομα να τα πούμε από κοντά! Σ'ευχαριστώ για την αγάπη σου και ανταποδίδω! Φιλιά σε όλους σας και στο Λουιζάκι μου!

Maria Tzirita είπε...

Μαριέλα μου σ'ευχαριστώ, η επιτυχία δε με νοιάζει για μένα προσωπικά, αλλά θα ήθελα να βγει ο Χρήστος δήμαρχος γιατί πράγματι το αξίζει! Άντε να βρεθούμε μωρέ να τα πούμε, μου έλειψες! Φιλιά κοριτσάκι, θα τηλεφωνηθούμε!

Maria Tzirita είπε...

Vad μου σ'ευχαριστώ, να'σαι καλά! Πιο πολύ κι από την ευχή εκτιμώ το "μας" δίπλα στο όνομά μου...
Σε φιλώ!

Maria Tzirita είπε...

Έλενά μου, καλή βδομάδα και σε σένα και σ'ευχαριστώ πολύ!

Maria Tzirita είπε...

Άλκη φίλε μου, για σένα δεν έχω λόγια! Η στήριξή σου είναι μεγάλη, να'σαι καλά κι ελπίζω κάποια στιγμή να γνωριστούμε επιτέλους εκεί κάτω στην πατρίδα!

Maria Tzirita είπε...

Ακρατ μου, προσοχή χρειάζεται πάντα. Γι αυτό βλέπεουμε και κρίνουμε και επιλέγουμε αυτό που μας εκφράζει περισσότερο!

Maria Tzirita είπε...

Έλενά μου, τι να την κάνω την ψήφο άμα έχω την αγάπη σας; Μου φτάνει και μου περισσεύει! Σε γλυκοφιλώ και σ'ευχαριστώ!

zeidoron dtsoukas είπε...

Καλή επιτυχία και στο στίβο της αυτοδιοίκησης Μαρία μου!
Και οι ευχές της φιλενάδας σου μαζί σου!

Maria B. είπε...

Μαράκι μου, σας εύχομαι κάθε επιτυχία. Είμαι απόλυτα σίγουρη για την εκλογή σου καθώς επίσης είμαι πολύ πολύ σίγουρη ότι θα προσφέρεις πάρα πολλά στο τόπο που λατρεύεις.

φιλια πολλά πολλά

Maria Tzirita είπε...

Δημήτρη μου, σας ευχαριστώ και τους δυο, μετά τις εκλογές να κανονίσουμε να βρεθούμε και πάλι! Πολλά πολλά φιλιά!

Maria Tzirita είπε...

Μαράκι μου η εκλογή μου είναι το τελευταίο που με απασχολεί. Αν έχω αυτή την τιμή φυσικά και θα κάνω το καλύτερο δυνατό για τον τόπο μου, αλλά αυτό που εύχομαι περισσότερο είναι να υποστηριχθεί ο Χρήστος, ανεξάρτητα από το αν θα εκλεγώ εγώ ή όχι. Να μου είσαι καλά, πολλά φιλιά!

Side21 είπε...

Την αγάπη μας ...
την έχεις Μαρία ΜΑΣ !!!
Όσο για την ψήφο, λίγο μακρυά πέφτουμε ...
Τις ειλικρινείς ευχές μου για κάθε επιτυχία !!!
Φιλιά Σαμιώτικα ...

alkis panoy είπε...

Μαρία μην φοβάσαι τα καλά πνεύματα πάντα συναντιούνται Να σε σίγουρη
http://mykines.blogspot.com/2010/10/blog-post_7382.html

Ανώνυμος είπε...

να πας καλα χρειαζοματε sτην περιοχη ανθρωπους με επιπεδο μορφωση και αγνοτητα
δεν σε ηξερα ΣΕ ΕΙΔΑ απο την σελιδα αργολιδΑ

"ζαχαρούλα.." είπε...

επιτυχία και μόνο επιτυχία εύχομαι!!!!

φιλάκια!!!!!!!!!!

55fm είπε...

Mαράκι μου,εύχομαι μέσα από την καρδιά μου καλή επιτυχία!
Μακάρι η επόμενη μέρα να είναι καλύτερη!
Θα σκεφτώ τι ξέρω από Ναύπλιο.
Γίναμε τρείς με μένα και τη Ρίκη!
Καλή δύναμη!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Δεν τους ξέρω τους ανθρώπους που κέρδισαν την εκτίμηση και της εμπιστοσύνη σου στο Ναύπλιο, αλλά οι προσωπικές μου εμεπιρίες απ' αυτοδιοικητικούς υποψηφίους είναι τόσο τραυματικές, που πλέον δεν μπορώ να εμπιστευτώ κανέναν...

Καλό σ/κ. Κι απ' ό,τι βλέπω έγινες πολύ κούκλα!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Καλε, τι εγινε μ’ εμας;;;;;;;;;;;;
―Μαρια, Ολγα , Ρικη―

Καλη μας επιτυχια λοιπον....και ειθε να παραμεινουμε παντα οπως ξεκιναμε...

Maria Tzirita είπε...

Φίλε μου Σαμιώτη σ'ευχαριστώ, δε χρειάζομαι την ψήφο παρά μόνο την αγάπη σας! Χίλια φιλιά!

Maria Tzirita είπε...

Άλκη, χίλια ευχαριστώ γι άλλη μια φορά!

Maria Tzirita είπε...

Ανώνυμε, σ'ευχαριστώ πολύ!

Maria Tzirita είπε...

Ζαχαρούλα μου, όχι μόνο επιτυχία, αλλά και ευτυχία να εύχεσαι! Μια ευτυχία σαν τη δική σου! Φιλιά αγάπη μου!

Maria Tzirita είπε...

Όλγα μου, χαίρομαι πολύ που σε ξαναβλέπω! Εσύ μάλιστα, είσαι ο κατάλληλος άνθρωπος γι αυτή τη θέση! Εγώ από σπόντα μπήκα και δεν ξέρω πολλά από αυτά τα πράγματα! Εύχομαι να εκλεγείς, θα είμαι πολύ περήφανη για σένα! Κι ελπίζω να τα ξαναπούμε κι από κοντά! Φιλιά πολλά πολλά!

Maria Tzirita είπε...

Ασκαρ σ'ευχαριστώ για το κοπλιμάν, αλλά μάλλον στη φωτογραφία οφείλεται, εγώ δεν έχω αλλάξει καθόλου! Έχω αποκτήσει κι εγώ τραυματικές εμπειρίες στο παρελθόν, σε διάφορους τομείς, αλλά ποτέ δεν έπαψα να πιστεύω στους ανθρώπους...κι ούτε θα πάψω, όσες φορές κι αν πληγωθώ!
Σε φιλώ!

Maria Tzirita είπε...

Ρίκη μου, δεν είμαστε μόνο εμείς, είναι και η Ματρίγκα! Σίγουρα θα παραμείνουμε όπως είμαστε, αυτό είναι θέμα ανθρώπου κι εμείς είμαστε τέτοιοι άνθρωποι, το ξέρω καλά... Από αυτούς που ούτε καλάμια καβαλάνε, ούτε διαφθείρονται. Καλή επιτυχία σε όλες λοιπόν! Φιλιά κορίτσι μου!