15 Μαρ 2011

Σας ευχαριστώ!

Με το παρεάκι της κόρης μου!
Με τον Σκρουτζάκο και τον Ζείδωρον!
Με την "πάντα δίπλα μου" Λένα Μαντά!
Με την Aspa Online!
Η καλή μου Ελισάβετ Οικονόμου!
Ελισάβετ Οικονόμου και Ηρώ Μουκίου
Ελισάβετ Οικονόμου και Ηρώ Μουκίου
Υπογράφοντας στη Νατάσσα μου!
Η φίλη μου η Έλενα με την κόρη μου
Με τη μοναδική Αναστασία Καλλιοντζή!
Με τη φίλη μου τη Τζούλια
Με τον εκδότη μου κ. Θάνο Ψυχογιό
Με το αστέρι της ζωής μου!




 Ήταν μια μαγική βραδιά, γεμάτη αγάπη. Όπως και στο βιβλίο μου, έτσι και χθες στην παρουσίασή του, πρωταγωνίστρια ήταν η αγάπη... Όλοι όσοι ήταν εκεί, αλλά και πολλοί που δεν τα κατάφεραν, με τη θετική τους ενέργεια, είτε ως παρουσία, είτε ως σκέψη, με τίμησαν και γέμισαν την καρδιά μου γι άλλη μια φορά...
O χώρος που μας φιλοξένησε στον 6ο όροφο του Ελευθερουδάκη στο κέντρο της Αθήνας, είναι ένας υπέροχος χώρος, ζεστός και φιλικός, με καφετέρια και άπλετο χώρο για τέτοιου είδους εκδηλώσεις. Ήταν τιμή μου που φιλοξένησε την παρουσίαση του βιβλίου μου και τους ευχαριστώ!
Σας ευχαριστώ όλους και τον καθένα χωριστά. Τους φίλους μου μπλόγκερς, την Άσπα, τον Σκρουτζάκο και τον Ζείδωρον, φίλους από το facebook, που αποδείχθηκαν φίλοι πραγματικοί και όχι ηλεκτρονικοί, τους προσωπικούς μου φίλους που έχουν σημαδέψει τη ζωή μου, τους συμμαθητές μου από το λύκειο που κάποτε αγαπηθήκαμε και αποδείξαμε πως όταν αγαπάς είναι για πάντα...
Τη Λένα Μαντά που μου έκανε έκπληξη και βρέθηκε δίπλα μου γι άλλη μια φορά, την Αναστασία Καλλιοντζή, το καλό παιδί της λογοτεχνίας, τον Άρη Αποστολάκη, νέο αίμα στα λογοτεχνικά δρώμενα! Τους ευχαριστώ όλους γιατί δεν είναι απλώς συγγραφείς, είναι συνοδοιπόροι και οικογένεια για μένα...
Ευχαριστώ φυσικά τη δημοσιογράφο του Σταρ Ελισάβετ Οικονόμου που αυθόρμητα θέλησε να κάνει την παρουσίαση του βιβλίου, από την αγάπη της και τον θαυμασμό της για το έργο μου και χωρίς κανένα άλλο κίνητρο. Την έβαλα στην καρδιά μου και είμαι σίγουρη πως βάλαμε τα θεμέλια για μια αληθινή φιλία που θα κρατήσει για πάντα!
Η Ηρώ Μουκίου πραγματικά ζωντάνεψε σε εικόνες τα όσα εγώ έγραψα, διαβάζοντας αποσπάσματα από το βιβλίο. Όλοι όσοι παραβρέθηκαν ομολόγησαν πως η αφήγησή της ήταν μοναδική και την ευχαριστώ από καρδιάς! Όπως επίσης οφείλω να ευχαριστήσω τη φίλη μου, αναγνώστριά μου αλλά και μελλοντική ομότεχνο, τη Νατάσσα Βασιλάκου για τα πολύ όμορφα λόγια που είπε χθες για μένα και το έργο μου...
Με μεγάλη μου χαρά και συγκίνηση υποδέχτηκα τον εκδότη μου και τη σύζυγό του, Θάνο και Νίνα Ψυχογιού, στη χθεσινή βραδιά, οι οποίοι με τίμησαν με την παρουσία τους και για ποιό να τους πρωτοευχαριστήσω; Τους χρωστάω τα πάντα και θα τους ευγνωμονώ για πάντα!
Την παράσταση όμως έκλεψε η κόρη μου στο τέλος, η οποία χωρίς να με έχει προετοιμάσει καθόλου, (μάλλον κι η ίδια δεν το είχε προετοιμάσει, ήταν εντελώς αυθόρμητο), σηκώθηκε μπροστά σε όλο τον κόσμο και είπε "Όλοι αυτοί οι άνθρωποι είναι εδώ απόψε για σένα, σε αγαπούν και το αξίζεις, γιατί είσαι ένας υπέροχος άνθρωπος..." Και λέγοντας αυτά έβαλε τα κλάμματα και μαζί της βούρκωσε όλος ο κόσμος από κάτω! Καλά, για μένα μη ρωτάτε... η καρδιά μου έγινε κομμάτια... Από τις πιο ευτυχισμένες στιγμές της ζωής μου, πραγματικά....
Σας παραθέτω, για να πάρετε μια ιδέα, τα όσα είπε κι έγραψε η Ελισάβετ Οικονόμου για το βιβλίο μου.
Γι άλλη μια φορά σας ευχαριστώ με όλη μου την καρδιά και επαναλαμβάνω πως αν δεν υπήρχατε όλοι εσείς, δε θα υπήρχα ούτε εγώ....

Την Μαρία Τζιρίτα  την ξεχώρισα  από την πρώτη στιγμή  μέσα από το γράψιμο της  όχι μόνο σαν  συγγραφέα αλλά και σαν γυναίκα. Ο τρόπος που αφηγείται και γράφει καθρεφτίζει έντονα  ότι ανήκει στους ανθρώπους  που εμπνέονται καθαρά  από το συναίσθημα.  Έχει έναν μοναδικό τρόπο να σε ταξιδεύει με το μυαλό μέσα από τις  ιστορίες της, γεγονός που καθιστά αναπόφευκτο το να ταυτιστεί ο αναγνώστης με τους ήρωες της.
Διάβασα με πολύ μεγάλο ενθουσιασμό το τελευταίο βιβλίο της Μαρίας  που έχει τίτλο «Όταν αγαπάς είναι για πάντα» . Ένα βιβλίο γεμάτο ανατροπές. Στο πρώτο πράγμα που  δίνω  πάντα σημασία στα βιβλία είναι οι τίτλοι τους. Για μένα  η λέξη αγάπη  είναι η λέξη «κλειδί» σε ότι έχει να κάνει με  ολόκληρη την ζωή. Πιστεύω πολύ  στην αγάπη και θεωρώ πως αν και οι εποχές που ζούμε  πάνε κόντρα στο συναίσθημα  και  οι σχέσεις των ανθρώπων γενικά περνάνε μεγάλη κρίση,  το βιβλίο αυτό μοιάζει σαν  ένα «μικρό ευαγγέλιο» που αποθεώνει την αγάπη, την φιλία και τις ανθρώπινες σχέσεις γενικά. Οι ηρωίδες του βιβλίου, η Νίκη και η Αφροδίτη, μας ξεδιπλώνουν την ζωή τους ξεκινώντας από την παιδική τους ηλικία. Οι δυο τους  ορκίζονται  φίλες παντοτινές ... Η ζωή όμως αλλάζει τα δεδομένα τους.  Τα όνειρα τους σβήνουν προσωρινά  αλλά δεν πεθαίνουν. Γιατί η πραγματική αγάπη θα τις φέρει κοντά και αυτή θα είναι και πάλι ο μεγάλος νικητής.  Και αυτή την φορά θα είναι για πάντα.  Γιατί τελικά όταν αγαπάς, αγαπάς για πάντα. Αυτό είναι το μήνυμα του βιβλίου  και κανόνας στην ζωή μας.  Η Μαρία με αυτό το βιβλίο μας δίνει την ευκαιρία να προβληματιστούμε και να ξυπνήσουμε συναισθήματα που ποτέ μέχρι τώρα δεν δώσαμε την ευκαιρία στους εαυτούς μας να τα νιώσουμε.

22 σχόλια:

Yannis Kapnidis είπε...

Με τέτοιες κούκλες και κούκλους δίπλα σου, μπορεί φοβάσαι κάτι από εδώ και πέρα;;;;

Το βιβλίο αυτο θα αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις, είμαι σίγουρος!

Πολλά φιλιά! Καλή σου μέρα Μαρία!

zeidoron dtsoukas είπε...

Να είσαι πάντα καλά Μαρία μου και μεις σ' ευχαριστούμε.
Εχει απόλυτο δίκιο η κόρη σου:είσαι ένας υπέροχος άνθρωπος!

Υ.Γ.: οι αναρτήσεις μας έχουν διαφορά 10 λεπτών,βλέπε εδώ

Sophia Kollia είπε...

φτου φτου φτου μη σας ματιάσω!!
Πολύ όμορφη μάνα κα ικόρη και φίλες!
Είδες το άσπρο τι ωραία που φαίνεται!!
Μαρία μου πάω Λοζάνη αυριο! Πάω με το παιδί για να δούμε ένα πανεπιστήμιο και έχω μια αγωνία..μα μια αγωνία! Αυριο πετάμε !! Θα σας πω όταν γυρίσω ..
Πολλά φιλιά!!

Unknown είπε...

Μαρία μου,
εμείς σε ευχαριστούμε!
Σε ευχαριστούμε που μέσα από τις σελίδες των βιβλίων σου μας ταξιδεύεις και μας κάνεις να νιώθουμε κ να αισθανόμαστε όλα αυτά τα υπέροχα πράγματα!
"Όταν αγαπάς είναι για πάντα", έτσι δεν είναι; Είδες πόσοι ήταν εκεί μαζί σου εχθές; Κι ήταν εκεί γιατί σε αγαπούν! Αγαπούν την ψυχή σου! Κι αυτό θα κρατήσει για πάντα! Μη μας αφήσεις ποτέ χωρίς ταξίδια Μαράκι μου!
Να ναι καλοτάξιδο το νέο σου παιδί κ με το καλό να έρθει και το επόμενο!
Ήδη αγωνιώ!!!

Τα φιλιά μου!

ΥΓ Κ πάλι σε ευχαριστώ για την τιμή που μου έκανες να μιλήσω για 'σένα! Δε θα το ξεχάσω ποτέ!

Aspa είπε...

Ήταν μια υπέροχη, ζεστή, συγκινητική παρουσίαση και χαίρομαι πολύ που ήμουν εκεί.
Καλή επιτυχία, πολλά φιλιά!

Unknown είπε...

Συγχαρητήρια Μαράκι μου!

Ειμαι σίγουρη οτι το βιβλιο θα παει καταπληκτικά!

Μη σταματήσεις ποτε να γραφεις!!

Φιλια πολλα! Ελπίζω να τα πουμε Θεσσαλονικη φέτος.!

ElenaG είπε...

Τέλεια!Μπράβο Μαράκι μου
ζήλεψα τη βραδια και περιμένω
με ανυπομονησία τη σειρά μας!!
Φιλω σε

love2love είπε...

καλα με τοση διαφημηση αν δεν μαζευεες κοσμο περιεργο θα ηταν γραφεις καλα οποτε σαγαπαμε

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΙΣ ΑΞΙΖΕΙΣ.ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑ ΕΚΕΙ.

Lila Xagorari είπε...

Περιμένω με αγωνία την παρουσίαση στο Ναύπλιο ή στο Τολό για να έρθω να τα πούμε....αν και μου χρωστάς επίσκεψη!!!!

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Η δικιά μας η σειρά πότε θάρθει;;;
Φέτος δεν θα γίνει η Διεθνής Έκθεση Βιβλίου, οπότε...........

Έχω μια βδομάδα που το τελείωσα, έχω και την ανάρτηση με κείμενο και φωτο έτοιμη.....και περιμένω/-νουμε!

Άσε που η "Σία" μου μετέφερε από την Λέσχη Ανάγνωσης, ότι εμείς πήραμε το πρώτο που πούλησε ο Ιανός.

Συγχαρητήρια!!!

Νίκος Διακογιάννης είπε...

Κάθε καλό, Μαρία, στην πορεία του βιβλίου. Χαίρομαι με τη χαρά σου. Χαίρομαι που οι εκπλήξεις δενέλειψαν και σε έκαναν ακόμη πιο χαρούμενη. Ναι, ωραίος χώρος, τον έχω επισκεφθεί, άνετος και κατάλληλος για βιβλιοπαρουσιάσεις. Άντε, με το καλό και σε επόμενες παρουσιάσεις κι εκτός Αθηνών!

moments collector είπε...

Εύχομαι να πάει πολύ καλά το βιβλίο...και η επόμενη παρουσίαση να γίνει στην επαρχία για να μπορέσουμε να έρθουμε και μεις να σε δούμε από κοντά....
υ.γ η κόρη σου είναι μια κούκλα.

iLiAs είπε...

παντα ετσι ομορφες στιγμες Μαρια!! :)

Smaragdenia είπε...

Θερμά συγχαρητήρια Μαράκι μου ναναι καλοτάξιδο κι ευλογημένο. Φιλιά πολλά, Σμαραγδένια

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητήρια για το βιβλίο σου! Το έχω διαβάσει σχεδόν "μονορούφι" και πραγματικά ένιωσα αισθήματα παράξενα και ιδιαίτερα. Διαβασά επίσης Το παιδί της αγάπης και το Ανδεν υπήρχε αύριο τα οποία μου άρεσαν επίσης. Σου εύχομαι καλή επιτυχία σε ότι κάνεις.
Φιλιά Φωτούλα απο Κύπρο.

Δημήτρης Νίκου είπε...

Πολύ όμορφα πρέπει να ήταν όλα, φαίνεται από τις "λαμπερές" φωτογραφίες και τα όσα γράφεις Μαρία. Εμένα η δουλειά με κράτησε στο γραφείο - και όταν είσαι καινούργιος μετά από αρκετούς μήνες ανεργίας, δεν έχεις και πολλές επιλογές. Είμαι σίγουρος ότι κάποια ευκαιρία θα βρω να έρθω να σε χαιρετήσω κι από κοντά. Εύχομαι ό,τι καλύτερο για τη συνέχεια!!

Maria B. είπε...

Δεν μπορεσα να έρθω, αν και το είχα προγραμματίσει αλλά βλέπεις καθυστερησα πολύ στο γραφείο. Ημουνα όμως με την σκέψη κοντά σου και χαίρομαι πολύ που ήταν όλα τόσο όμορφα. Εσύ βέβαια κουκλάρα όπως πάντα !!!!!! ευχομαι ότι καλύτερο Μαράκι μου για σένα, για το καμάρι σου, τους αγαπημένους σου και βέβαια να έχουν τα βιβλία σου την καλύτερη πορεία !!!!!!!!

φιλια πολλά πολλά

Yianna είπε...

Καλό σου μεσημέρι Μαρία μου. Φαίνεται πως ολα πήγαν πάρα μα πάρα πολύ καλά!!!!Οι φωτογραφίες και τα τεράστια χαμόγελα τα λένε όλα!!! Πάντα τέτοια Μαρία μου!!! Τα καλύτερα έρχονται!!!! Φιλιά πολλά ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

Sofia Voikou είπε...

Μαρία μου, περιμένουμε τώρα την παρουσίαση στη Θεσσαλονίκη!!!

KitsosMitsos είπε...

Πάντα τέτοια και καλύτερα εύχομαι!

stalamatia είπε...

Μαρία μου εύχομαι κάθε επιτυχία στο βιβλίο σου!Φιλούθκια