27 Μαρ 2008

Καλό μήνα! Σήμερα στο Άρωμα Ελλάδας


Την Δευτέρα 24 Μαρτίου έδωσα την πρώτη μου συνέντευξη κι έμελλε να είναι και τηλεοπτική! Στα βαθιά, που λένε, κατευθείαν!
Ήταν για την εκπομπή Άρωμα Ελλάδας, ένα τηλεοπτικό μαγκαζίνο που προβάλλεται καθημερινά κυρίως στο επαρχιακό δίκτυο της χώρας μας και συγκεκριμένα σε 33 κανάλια σε όλη την Ελλάδα.

Στο στούντιο με υποδέχτηκε η ευγενέστατη κυρία Βασιλική Τσίγκου, διευθύντρια παραγωγής, η οποία αμέσως μ'έκανε να νιώσω άνετα, προσφέροντάς μου ένα καφέ και το γλυκύτατο πεκινουά της για συντροφιά!
Στη συνέχεια κι αφού η έμπειρη μακιγιέζ φρόντισε για την εμφάνισή μου, ο δημοσιογράφος και σκηνοθέτης κύριος Πάνος Καλουδάς με βοήθησε να αιστανθώ κυριολεκτικά σαν στο σπίτι μου! Κάναμε μια μικρή κουβέντα πριν από το γύρισμα, γνωριστήκαμε καλύτερα και μ'ενημέρωσε για τον χρόνο που θα είχαμε στη διάθεσή μας. Λες και ήξερε ο άνθρωπος ότι έτσι κι αρχίσω να μιλάω, δύσκολα σταματάω! Ειδικά αν πρόκειται να μιλήσω για το Παιδί της Αγάπης, όπου πραγματικά έχω πολλά να πω!

Το στούντιο ήταν πανέμορφο, ένα περιβάλλον πολύ φιλικό, σαν αυτό που βλέπουμε στις πρωινές εκπομπές. Καθήσαμε στο τραπέζι (προς μεγάλη μου απογοήτευση, διότι οι καναπέδες ήταν υ π έ ρ ο χ ο ι !) και ξεκινήσαμε την συνέντευξη, η οποία πραγματικά εξελίχθηκε σε μια φιλική συζήτηση.

Αν σας πω ότι δεν είχα τρακ, θα είναι ψέμμα. Τα πόδια μου έτρεμαν κάτω απ'το τραπέζι, πιστεύω όμως ότι τα κατάφερα αρκετά καλά, δεδομένου ότι μετά από λίγα λεπτά ξέχασα τις κάμερες κι ένιωσα ότι μιλούσα σ'έναν φίλο που ενδιαφερόταν να μάθει για μένα, για τη ζωή μου και φυσικά για το βιβλίο μου. Κι αυτό οφείλεται σαφώς στην πολυετή εμπειρία του κυρίου Καλουδά, τον οποίον θαύμασα για την ετοιμότητά του και φυσικά την άνεση που είχε με τον φακό.

Δε θα σας πω λεπτομέρειες για το περιεχόμενο της συνέντευξης, διότι ελπίζω να την παρακολουθήσετε από τις οθόνες σας! Μπορείτε να δείτε αναλυτικά σε ποιά κανάλια και ποιές ώρες θα προβληθεί, πατώντας εδώ. Η μέρα προβολής είναι την ερχόμενη Τρίτη 1/4/08 και όχι, δεν είναι Πρωταπριλιάτικο αστείο!

Να πω επίσης πως θα προβληθεί και στο ίντερνετ, στη διεύθυνση http://www.omegatv.net/ την Τρίτη 1/4 και στις ώρες 08.00 - 10.00 το πρωί και 18.00 - 20.00 το απόγευμα, καθώς και το σαβ/κο 5/4 και 6/4 στις 18.00 - 20.00.

Φυσικά η διάρκεια της συνέντευξης ήταν περίπου 15 λεπτά, μέσα στις 2 ώρες της εκπομπής, η οποία πραγματεύεται ποικίλα θέματα.

Στέλνω ένα μεγάλο ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου στην παραγωγή, στους ανθρώπους του στούντιο, στον κύριο Καλουδά ιδιαιτέρως και βεβαίως στο τμήμα δημοσίων σχέσεων του Ψυχογιού και στην Πόπη Γαλάτουλα για την παρουσίαση του βιβλίου μου μέσα από αυτή την εκπομπή.

Άρωμα Ελλάδας - υπέροχος τίτλος μα την αλήθεια...


18 σχόλια:

iLiAs είπε...

Μπράβο Μαρία.
Οι άνθρωποι που αξίζουν, πρέπει να προβάλλονται και να μιλούν για το έργο τους.

Καλή σου μέρα :)

Maria Tzirita είπε...

Καλημέρα Ηλία μου! Περιμένω να διαβάσεις το παιδί της αγάπης και να γράψεις ένα ποίημα μόνο γι αυτό... Αυτό κι αν θ'αξίζει πραγματικά!

Μαρία (Τρίπολη) είπε...

Καλημέρα Μαράκι!!!
Καλή εμπειρία κι αυτή!!!!
Μια χαρά θα τα πήγες σίγουρα!
ΕΛπίζω να καταφέρω να το δω
Πολλά φιλάκια

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητήρια κι από μένα! Δεν ξέρω αν θα μπορέσω να το δω, δε νομίζω ότι τα πιάνω αυτά τα κανάλια που θα παίξει στην αθήνα, αλλά σίγουρα θα έχω το νου μου να το δω στο ίντερνετ! Άντε και καλή συνέχεια!

Ανώνυμος είπε...

Επικροτώ αυτή την πρωτοβουλία, να ενημερωνόμαστε κι εμείς λίγο εδώ στην επαρχία! Την έχω παρακολουθήσει πολλές φορές αυτή την εκπομπή κι είναι πράγματι αξιόλογη. Παρουσιάζει βιβλία αρκετά συχνά. Θα περιμένω να το δω λοιπόν και θα διαβάσω και το βιβλίο σας πολύ σύντομα.
Με εκτίμηση,
Αθηνά Αποστολίδου
Καλαμάτα

Ανώνυμος είπε...

Eιδες που πηγαν όλα καλα και σου αρεσε κιολας??
Αδικα αγχωθηκες!! Μια χαρα θα βγει και η συνεντευξη στην tv και θα
ακολουθήσουν και αλλες!!Το βιβλίο σου παει παρα πολυ καλα και εχω ακουσει
τα καλυτερα απο οσους το διαβασαν εδω(και ειναι πολλοι)!!!:-)Καλη συνεχεια στην
επιτυχια λοιπον και οπλισου με κουραγιο να δεχεσαι συνεχως συγχαρητηρια και να
γνωριζεις νεους ανθρωπους!!!

Maria Tzirita είπε...

Αγαπημένοι μου φίλοι, ήταν φυσικό να έχω άγχος, αλλά όπως είπα το ξεπέρασα γρήγορα! Ευχαριστώ για τις ευχές και τα γλυκά σας λόγια κι όποιος καταφέρει και το δει περιμένω εντυπώσεις!
Αθηνά, φιλιά στην Καλαμάτα, έχω περάσει και Πάσχα και καλοκαίρι εκεί σε φίλους - πανέμορφη πόλη! Περιμένω την κριτική σου για το βιβλίο.
Θάλεια μου, όταν λες "εδώ", φαντάζομαι εννοείς Θεσσαλονίκη. Χαίρομαι πολύ το ακούω - άλλη πόλη λατρεμένη κι αυτή. Ελπίζω σύντομα να σας επισκεφτώ.
Φιλιά σε όλους και σας ευχαριστώ για την υποστήριξη!

Ανώνυμος είπε...

Ήμουν από τους πρώτους που διάβασαν το παιδί της αγάπης και το βρήκα εξαιρετικό. Πραγματκά πιστεύω ότι αξίζει να προβληθεί, το θέμα της ιστορίας του δεν αφήνει κανέναν αδιάφορο. Καλή επιτυχία σε ό,τι κι αν κάνετε και καλή συνέχεια!
Με εκτίμηση
Χριστίνα Καραγιάννη

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα Μαρία.Ελπίζω να μου επιτρέψεις τον ενικό.
Διάβασα το βιβλίο σου και μπορώ να σου πω πως μέσα σε έξι ώρες το διάβασα. Συγχαρητήρια. Ταξίδεψα με τους ήρωες του βιβλίου σου.
Πραγματικά πιστεύω πως κάθε άνθρωπος κάνοντας τις επιλογές του είναι υπόλογος των πράξεων του.
Όταν κάποιος μας αγαπάει και μας φέρεται όμορφα στην συγκεκριμένη στιγμή δεν μπορούμε να το αναγνωρίσουμε.
Χρειάζεται χρόνος και πολύ πείρα, που για να αποκτηθεί θα πρέπει να γεράσουμε...

Maria Tzirita είπε...

Καλημέρα Χριστίνα! Σ'ευχαριστώ για τις ευχές, το ξέρω πως ήσουν απ'τους πρώτους, μου το είχες γράψει άλλωστε! Χαίρομαι που αν και πέρασε καιρός δεν έχεις ξεχάσει την ιστορία του Στέλιου...
Καλημέρα και σε σένα Έλενα. χίλια ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια κι όπως ήδη σου είπα και στο μέιλ, η μεγαλύτερή μου χαρά είναι που τώρα είμαστε συνταξιδιώτες...

Ανώνυμος είπε...

Χαίρομαι πολύ που ο κόσμος αρχίζεικαι γνωρίζει το καλό βιβλίο που οι εκδόσεις ψυχογιός προσφέρουν *εκτός τη σειρά χάρη πότερ για την οποία έχω εντελώς αρνητική άποψη) Εύχομαι ολόψυχα να είσαι καλά. Σήμερα παρήγγειλα το βιβλίο σου και θα το παρουσιάσω από το ιστολόγιό μου. Φιλιά...

Maria Tzirita είπε...

Χίλια ευχαριστώ Νίκο, πραγματικά θα είναι τιμή μου! Περιμένω τα σχόλιά σου και την πιο αυστηρή σου κριτική!
Φιλιά στην πανέμορφη Νίσυρο!

Ανώνυμος είπε...

και εις ανώτερα :)

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα κι από δω! Καταπληκτικό το βιβλίο αλλά και το ιστολόγιο, μπράβο! Εγώ δυστυχώς δεν έχω δυνατότητα να παρακολουθήσω τη συνέντευξη, είμαι σίγουρη όμως πως θα έχει επιτυχία και το εύχομαι σε ό,τι κι αν κάνετε από δω και μπρος!

iLiAs είπε...

Καλο μήνα Μαρία :)

Μαρία (Τρίπολη) είπε...

Έχω να δηλώσω ότι είδα την συνέντευξή σου, πάλι στο παρα τσακ το θυμήθηκα κι έτρεχα πανικόβλητη, και ότι μου άρεσε πολύ!!! Μια χαρά ήσουν κυρία μου που αγχώθηκες κιόλας!!! ;) To πήρες το "κολάει"
αμέσως!!! ΠΟλλά φιλάκια

Maria Tzirita είπε...

Καλό μήνα σε όλους! Μόλις είδα κι εγώ την συνέντευξή μου μέσω ίντερνετ! Όντως άνετη φαινόμουν, αλλά σας διαβεβαιώ η ψυχούλα μου το ξέρει! Σας ευχαριστώ όλους για την αγάπη σας!

Μαρία (Τρίπολη) είπε...

Μια χαρά ήσουν σου λέω παιδί μου!!!
Το χεις το τηλεοπτικο
χιχιχχιιχ :PPP