6 Ιουν 2010

Ακολουθήστε με στων Μελτεμιών τις Ράχες....

Αυτός είναι ο τίτλος του βιβλίου της φίλης μας Ρίκης Ματαλιωτάκη.
Στων Μελτεμιών τις Ράχες.

Μου αρέσει να γράφω τις λέξεις με κεφαλαία γράμματα, όταν έχουν τέτοια αξία, όταν έτσι τους αρμόζει. Αν κάποιος σκεφτεί ότι προτείνω να διαβάσετε το συγκεκριμένο βιβλίο επειδή κλήθηκα να κάνω την παρουσίασή του στην Αθήνα, θα οδηγηθεί σε λάθος συμπεράσματα. Η αλήθεια είναι πως δέχτηκα να κάνω την παρουσίαση του βιβλίου, μόνο αφότου το διάβασα. Κι αφότου το διάβασα ανακάλυψα πως πρόκειται για ένα εξαιρετικά διαφορετικό βιβλίο, που θα πρέπει όλοι να διαβάσουν.
Δε θα πω περισσότερα για το βιβλίο σε αυτή μου την ανάρτηση, επιφυλάσσομαι. Προς το παρόν θέλω να σας προσκαλέσω ή μάλλον να σας προτείνω να με ακολουθήσετε σε αυτό το μοναδικό ταξίδι με καπετάνισσα την Ρίκη. Εκείνη κι εγώ θα σας περιμένουμε την Κυριακή 13/6 στις 7.30 το απόγευμα στο ισόγειο του Booze Cooperativa*, Κολοκοτρώνη 57 στην Αθήνα.
Μην το χάσετε!



*Ένα από τα πιο arty στέκια στην καρδιά της πόλης, μια κοοπερατίβα με δράσεις σε όλες τις εκφάνσεις της τέχνης.
Ένας χώρος με ξεκάθαρη art ταυτότητα, όπου η τέχνη ζει και αναπνέει εδώ και είκοσι χρόνια, ύπο την επίβλεψη του ιδιοκτήτη του, Νίκου Λούβρου. Η Booze Cooperativa δραστηριοποιείται σε έναν πολυχώρο, όπου το κάθε επίπεδο εξυπηρετεί διαφορετικές δράσεις. Το ισόγειο, με τη μοναστηριακή τράπεζα (ένα είδος «αταβισμού της κουζίνας», όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο κος Λούβρος) να δεσπόζει στο χώρο, αποτελεί, εκτός από lounge/cafe, και χώρο διαλέξεων –φιλοξενώντας, μεταξύ άλλων, τον Γιώργο Βέλτσο στις διαλέξεις του για την Πάντειο και τον Μάνο Στεφανίδη για τους έλληνες φωτορεπόρτερ. Εντυπωσιακό το θρυλικό πλέον φωτιστικό με τις δίπλες (έργο της Αλεξάνδρας Ρουντιέρ) καθώς και η wareho
use αισθητική του χώρου. Ένα από τα σημαντικότερα events τους Booze λαμβάνει χώρα στον πρώτο όροφο, με την έκθεση που ονομάζεται «Carte Blanche» και προσκαλεί καλλιτέχνες να δημιουργήσουν επί τόπου, με τα έργα τους (μερικές φορές προϊόν συνολικής δράσης) να εκτίθενται μετέπειτα σε όλους τους χώρους.

27 σχόλια:

Unknown είπε...

Μαράκι μου θα κάνω τα πάντα να είμαι εκεί! Να σε ξαναδώ και να γνωρίσω από κοντά και τη Ρίκη!

Φιλάκια πολλά καλή μου!

zeidoron dtsoukas είπε...

Μαρία μου πιστεύω πως ήρθε η ώρα να συναντηθούμε!Εύχομαι καλή επιτυχία στη φίλη Ρίκη και στο βιβλίο της!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Νιωθω σαν περιεργα, κι εσυ, και η

http://rena-wwwrena.blogspot.com/2010/06/blog-post.html και η Ολγα

http://lolaparea.blogspot.com/2010/06/booze-cooperativa-13-1930-booze.html
με κανατε να νιωθω λες και πετω....ή καπως ετσι.....

55fm είπε...

Mαρία μου,ελπίζω να καταφέρουμε να κάνουμε μια ξεχωριστή εκδήλωση!
Όλοι μαζί ενώνουμε τις δυνάμεις μας!
Χαίρομαι που θα παρουσιάσεις το βιβλίο!
Εύχομαι καλή επιτυχία!
Καλημέρα

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Aν ψάχνετε μούτσο για το ταξιδάκι σας, προσφέρομαι...

ElenaG είπε...

Έτσι λέω...να σε ακολουθήσω!!!
Καλή αντάμωση Μαράκι μου +

Μ είπε...

Θα βρίσκομαι σε γάμο εκείνη την ώρα, δεν γίνεται να μην πάω...

Εύχομαι να περάσετε όμορφα! Βγάλτε και φωτογραφίες, ΟΚ?

Ρίκη μου το βιβλίο σου θα το αγοράσω αυτή την εβδομάδα και θα γράψω κριτική μόλις το διαβάσω.

Φιλάκια Μαράκι και Ρικάκι!

Maria Tzirita είπε...

Νατασσούλα μου θα το χαρώ πολύ! Καλή αντάμωση λοιπόν, φιλάκια και καλή μας βδομάδα!

Maria Tzirita είπε...

Δημήτρη μου αυτό κι αν είναι έκπληξη! Κοίτα μη δε μου φέρεις τη φιλενάδα μου, θα σε σκοτώσω! Φιλιά, θα σας περιμένω!

Maria Tzirita είπε...

Ρίκη μου να πετάς - στο χρωστούσαμε για το πέταγμα που μας έκανες εσύ, στων Μελτεμιών τις Ράχες...
Με το καλό φιλενάδα και περιμένω να με πάρεις τηλέφωνο να μου πεις πού θα μείνεις!

Maria Tzirita είπε...

Όλγα μου σ'ευχαριστώ και για τα καλά σου λόγια και για όσα έκανες για τη φίλη μας! Θα περιμένω με χαρά να σε γνωρίσω, φιλιά πολλά!

Maria Tzirita είπε...

Ασκαρ να έρθεις οπωσδήποτε στο ταξίδι με όποια ιδιότητα επιθυμείς!

Maria Tzirita είπε...

Έλενά μου, μη μου πεις ότι θα βρίσκεσαι στην Αθήνα και θα έχω τη χαρά να σε ξανανταμώσω; Πόσο πολύ μεγάλη χαρά μου δίνεις! Μακάρι να κατάλαβα καλά... Θα σε περιμένω!

Maria Tzirita είπε...

Μαργαρίτα μου κρίμα, θα ήταν μια καλή ευκαιρία να τα πούμε όλες μαζί... Να το διαβάσεις το βιβλίο, θα σε συγκλονίσει. Φιλάκια πολλά και καλή βδομάδα!

Smaragdenia είπε...

Ρίκη μου ναναι καλοτάξιδο το βιβλίο σου κι ευλογημένο.
Σμαραγδένια

Yianna είπε...

Καλή βδομάδα φιλενάδα! καλοτάξιδο το βιβλίο της Ρίκη, Φιλιά πολλά ΧΧΧΧΧΧ

ElenaG είπε...

Καλα καταλαβες!!! :-)
Φιλω σε+

Maria Tzirita είπε...

Σμαραγδένια μου καλή σου μέρα, κρίμα που δε θα είσαι εδώ, θα τα πούμε εμείς τέλος του μήνα! Σε φιλώ!

Maria Tzirita είπε...

Γιάννα μου, καλή μας βδομάδα, ευχαριστούμε για τις ευχές, κρίμα που δε μπορείς να το βρεις στην Κύπρο αυτό το βιβλίο... Άλλος ένας λόγος για να έρθετε εδώ λοιπόν φέτος το καλοκαίρι! Αλήθεια, με το βιβλίο του Φοίβου που θα μου έστελνες, τι έγινε;
Φιλάκια πολλά!

Maria Tzirita είπε...

Έλενά μου πάρα πολύ χαίρομαι! Αυτό κι αν ήταν έκπληξη! Περιμένω με χαρά να σ'αγκαλιάσω, φιλάκια πολλά κορίτσι μου!

Smaragdenia είπε...

Μαράκι όμορφο στέλνω μήνυμα μέσω εσού στη Ρίκη, να της το μεταβιβάσεις και τη μέρα της παρουσίασης:

"Καλοτάξιδο καλή μου το βιβλίο σου κι ευλογημένο...να σ' έχει η Παναγία μας καλά και γερή, να μας ταξιδεύεις στις θάλασσες της έμπνευσης, όπως ταξιδεύουν οι γλάροι πάνω από το Αιγαίο...νασαι πάντα ευτυχισμένη"

φιλάκια πολλάαααααα

akrat είπε...

ΘΑ ΕΊΜΕΘΑ ΕΚΕΙΘΕ

Phivos Nicolaides είπε...

Κάποιοι σε ακολουθούν κατά πόδας ΜΑΡΙΑ!

Yianna είπε...

Μαρία μου έχω το βιβλίο του κου Φοίβου και το ένα από τα 2 περιοδικά. Στο πρώτο βρήκα την συνέντευξη σου ενω σστο δεύτερο δεν βρήκα τίποτα και περίμενα μήπως θα ήταν στο επόμενο τεύχος. ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ θα τα στείλω το συντομότερο, φιλιά πολλά ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Kaλε, δεκα φορες σε πηρα χθες βραδυ και ελλειπες
Αποψε ομως δεν θα μπορέσω να σε πάρω γιατι θα ταξιδευω οποτε θα τα πουμε αυριο
Οποτε μην ανησυχεις για μενα....φιλακια


Αν δεις το μνμ πιο μπροστα γραωε μου αν θελεις αν μπορουμε να πουμε δυο κουβεντες πριν φυγω

thumbelina είπε...

Μαράκι μου χάρηκα πολύ για τη Ρίκη εύχομαι καλή επιτυχία στην εκδήλωση και καλά ταξίδια στο βιβλίο της...
ελπίζω να μπορέσω να έρθω για να σας γνωρίσω και από κοντά...

πολύ δυνατό το θέμα της προηγούμενης ανάρτησης...

φιλιά πολλά!!!!!

museum είπε...

Καλημέρα Μαρία!

Ωραία που ανεβάζεις ευχάριστα posts. Ελπίζω κάποια στιγμή να είμαι εκεί σε κάποια παρουσίαση βιβλίου δικά σου ή άλλου. Η Πάτρα δεν είναι και τόσο μακριά από την Αθήνα.